Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
stef schreef:heeft ie wel zn programma afgerond? Die van mij heeft er bijv een beveiliging in zitten dat ie niet open kan als er nog water in staat
. En het deken steekt er al +24 uur in.Kev schreef:Of misschien alleen nog een keer afpompen, daar is wel een programma voor.
, maarja gebruik altijd maar koude wasprograama's voor de paarden spullen. Ik zal zo even gaan kijken.Valentinow schreef:Kev schreef:Of misschien alleen nog een keer afpompen, daar is wel een programma voor.
Afpompen ken ik niet, maarja gebruik altijd maar koude wasprograama's voor de paarden spullen. Ik zal zo even gaan kijken.
@Miemserik: ik ga dat eens proberen. Hopelijk zit het bij die van ons erook aan. Het is trouwens een Miele
) en zien of ik hem open krijg. Ik hoop igg van wel. Valentinow schreef:Ben net terug. En ik kreeg hem nogsteeds niet open.
Heb wel een pinnetje gevonden (oranje) maar als ik daar op druk gaat er dus niets open, en er komt geen touwtje :'(
Heb dan maar even op afpompen gezet. Ik ga direct terug naar beneden (met laptop deze keer) en zien of ik hem open krijg. Ik hoop igg van wel.
, en uiteindelijk niet nodig gehad.
, maar het is opgelost nu.
stef schreef:dan heeft ie om een of andere reden toch teveel water geregistreerd en schiet ie op de beveiliging