Excuus als de titel enigzins vraagtekens oplevert, ik probeer mezelf even te verduidelijken:
Ik woon op dit moment nog thuis, rijdt fanatiek paard (die trouwens niet aan huis staan) en werk parttime.
Ik loop er al een tijdje mee rond dat ik eigenlijk supergraag op mezelf wil gaan wonen, lijkt me heerlijk een eigen plek, eigen leven, rust, vrijheid....noujah ik denk wel het algemene gevoel van iemand van 22 die nog thuis woont

Nou ben ik me dus aan het orienteren op de mogelijkheden, huurprijzen hier zijn redelijk maar ik kwam ook een zeer interessant nieuwbouw project tegen met koop-appartementen..volgens de website zouden de maandelijkse lasten daarvan ong net zo hoog zijn als het huren van een 1kamerapp of zelfs van een kamer.
Mijn vraag aan jullie is eigenlijk: herken je het gevoel dat ik heb, en wie is inmiddels zover dat hij op zichzelf woont en hoe bevalt dat??
En verder zijn alle praktische dingen ontzettend welkom, zowel voor huur als koop, wat zijn voor- nadelen, waar moet ik aan denken.
Zucht....ondertussen droom ik even verder, blijf lekker shoppen voor vanallerlei leuke spulletjes (ben echt al een tijdje uitzet aant verzamelen, bijna nog leuker dan nieuwe kleren haha)
Voor meer specifieke vragen mbt locatie, wat ik op t oog heb graag via pb.
Iemand die mij inzicht zou kunnen geven over huurprijs/hypotheek vs inkomen mag ook zeker pben.