YES 2009 begint helemaal toppie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amondi

YES 2009 begint helemaal toppie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 12:02

Joepie!!!! Ben zo blij....

Ik en mn vriend zijn al een poosje opzoek naar een huisje, en we hadden laatst dus een betaalbare en leuke woning op internet gezien dus daar heen gegaan om even een kijkje te nemen wat voor buurt enz... nou schrokken we ons kapot wat voor bouwval dat eingelijk was en helemaal teleurgesteld en er bijna zeker van dat we nooit iets zouden vinden voor dat geld. gingen we weer... Maar een eindje verder in diezelfde straat stond dus een 2 onder 1 kap net te koop :D, zag er aardig uit maarja, vast niet betaalbaar :S dus wij thuis gelijk even op de site van de makelaar kijken en jawel we maakten een kans (ivm loonsverhoging van mn vriend en de dalende rente :Y) ) Nou toen zijn we dus wezen kijken met de makelaar, en jah er moet veel aan gebeuren, maar we hebben alle tijd ;) en toen dus een bod gedaan :o helemaal met de gedachten dat die toch niet werd geaccepteerd :Y) en jah hoor we werden gebeld door de makelaar met het woordje GEFELICITHEERD jullie bod is aanvaard!!!! 8-) blij blij blij... dus nu alles regelen en als alles rond is dan hebben we per 1 maar de sleutel en kunnen we aan de gang.... *\o/*

Geweldig begin van dit jaar dus *D

Charlie_P

Re: YES 2009 begint helemaal toppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 12:06

Hee wat goed zeg! Gefeliciteerd! Maak er wat moois van!

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 12:10

Gefeliciteerd dat is idd lekker het nieuwe jaar in

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 12:41

Het is idd SUPER !!!!
nu begint het regelen en het breken en verbouwen nog ;) dus word een drukke periode straks maar uiteindelijk loont het vast wel ;) we zijn echt zo mega blij...

grappig is dat de moeder van mn vriend altijd heeft gezecht dat hij voor zn 25ste een huis moest hebben anders zette ze hem eruit (anders verlaat hij het ouderlijk huis nooit :P) en eind deze maand word hij dus 25.... net op het nippertje dus haha :)

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 12:43

SUPER :D
Heel erg veel plezier in het nieuwe huis!

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 12:45

gefeliciteerd! leuk als je het straks helemaal naar je smaak kunt inrichten..
zie je jezelf al zitten?

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 12:59

Wat een goed begin :D Gefeliciteerd allebei! :j

Veel plezier met het inrichten en verhuizen!

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 13:11

dan jullie wel :D

we zijn al aan het rondkijken voor allerlij dingen oa keuken en badkamer;) ben druk bezig het te visualizeren, maar het is nog best onwerkelijk... op een of andere manier kan ik dat denk ik pas echt goed als we ook daadwerkelijk de sleutel in handen hebben, stukje extra zekerheid denk ik ;) mn vriend is al druk bezig om aan een goede redelijk grote schuur te komen XD (zeer belangrijk, stel je voor dat zijn geliefde pimpauto buiten moet saat XD) we zijn al wer erg bezig met het uitbreken van meren en het verbouwen, in gedachten dan ;) we praten echt uren over ons huisje en wat we er allemaal mee gaan doen... heerlijk, ben echt helemaal in de wolken en eerst komende weken kom ik er denk ik ook niet meer uit :P

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 15:04

heel herkenbaar je verhaal

wij krijgen volgende week woensdag de sleutel van ons huisje en zijn gisteren ''getrouwd'' dus ik ben ook helemaal in de wolken.

gefeliciteerd zou ik zeggen

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 15:15

spottie schreef:
Het is idd SUPER !!!!
nu begint het regelen en het breken en verbouwen nog ;) dus word een drukke periode straks maar uiteindelijk loont het vast wel ;) we zijn echt zo mega blij...

grappig is dat de moeder van mn vriend altijd heeft gezecht dat hij voor zn 25ste een huis moest hebben anders zette ze hem eruit (anders verlaat hij het ouderlijk huis nooit :P) en eind deze maand word hij dus 25.... net op het nippertje dus haha :)

Haha zo is het bij ons ook gegdaan ;)
Gefeliciteerd met jullie huis, je gaat zeker een hele leuke en drukke tijd tegemoet :D

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 17:49

heikedenise schreef:
heel herkenbaar je verhaal

wij krijgen volgende week woensdag de sleutel van ons huisje en zijn gisteren ''getrouwd'' dus ik ben ook helemaal in de wolken.

gefeliciteerd zou ik zeggen

jullie ook nog gefelicitheerd an ;)

heb er echt mega zin in... samen met huisje bezig, lekker ruzie maken over wat waar moet staan :P haha eindelijk plekje van ons :z het lijk wel een droom

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-09 16:34

ow we hebben al een mooie keuken gezien :Y)

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-09 18:42

en we hebben ook al een schuur :+

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-09 18:42

en we hebben ook al een schuur :+