De Humor van Ironie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rhendera

De Humor van Ironie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 11:18

Hallo allemaal, dit móet ik even kwijt

ik rijd al een halfjaar rond op een oma fiets met maar 3 dun standaard slotje.
Nou loopt iedereen altijd tegen me te zeggen dat ik een beter slot moet
kopen, of iniedergeval nog een extra.

Nou ben ik gister éindelijk een nieuw slot gaan halen, Zo'n ketting weet je wel?
Ik mn fiets braaf aan de boom voor mn huis in onze tuin vastgelegd

Doe ik vanmorgen de gordijnen open...
Fiets weg!

Ik zou dit eigenlijk heel erg moeten vinden aangezien ik nu een nieuwe fiets moet
kopen, maar om eerlijk te zijn vind ik dit gewoon dikke humor :P

dit moest ik even kwijt ;)

p.s. weet niet of de titel ergens op slaat maargoed.

Nadine_S

Re: De Humor van Ironie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:23

Nou, lekker weer :P
Had je beter geen slot kunnen kopen :=
Haha, dat is echt de Goden verzoeken :P

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 11:24

Broccoli schreef:
Nou, lekker weer :P
Had je beter geen slot kunnen kopen :=
Haha, dat is echt de Goden verzoeken :P

ja echt he..
Kzal nog eens naar iedereen luisteren xD

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:26

Whaha, het zal je maar gebeuren. Echt geestig!
Maar hoe kunnen ze je fiets nou jatten? Had je niet zo'n stevige ketting gekocht?

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 11:28

smeetjoew schreef:
Whaha, het zal je maar gebeuren. Echt geestig!
Maar hoe kunnen ze je fiets nou jatten? Had je niet zo'n stevige ketting gekocht?

blijkbaar niet stevig genoeg XD

het was toch een best wel stevige , naar niet stevig genoeg blijkbaar :Y)
Ik denk omdat hij eerst neit goed op slot stond ze veelal dachten dat er iets
mis was met de fiets ofzo?

ennu dr zo'n ketting omheen zat ze ineens zoiets hadden van hee die is wat waard?
ik heb geen idee :Y)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:32

hahaha das wel erg banketstaaf ig zeg maar gelukkig zie je er zelf de humor van in :)

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 11:38

alja schreef:
hahaha das wel erg banketstaaf ig zeg maar gelukkig zie je er zelf de humor van in :)

Gelukkig wel he , hopelijk blijf ik die ook zien x'D

leuk onderschrift trouwens.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:38

Hahaha, tja het is natuurlijk rot, maar ik ben blij dat je er toch nog om kan lachen :D Het is ook wel een beetje bizar verhaal natuurlijk :')
Krijg je nog iets terug van je verzekering of was hij niet verzekerd? Een tip is misschien om je fiets knal oranje te spuiten volgende keer, en zo lelijk maken dat niemand hem wil stelen.
Volgens mij werkt dat beter dan welk slot dan ook ;)

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 11:39

Mas schreef:
Hahaha, tja het is natuurlijk rot, maar ik ben blij dat je er toch nog om kan lachen :D Het is ook wel een beetje bizar verhaal natuurlijk :')
Krijg je nog iets terug van je verzekering of was hij niet verzekerd? Een tip is misschien om je fiets knal oranje te spuiten volgende keer, en zo lelijk maken dat niemand hem wil stelen.
Volgens mij werkt dat beter dan welk slot dan ook ;)

XD
maar ik haat oranje! XD (en roze ._. )
daar wil ik niet op gezien worden XD

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:52

Je kunt m ook een zebraprintje geven natuurlijk, of felle strepen en stippen, zwaailicht erop, grote toeter bij voorkeur van Bumba of de Teletubbies :D

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 11:56

Mas schreef:
Je kunt m ook een zebraprintje geven natuurlijk, of felle strepen en stippen, zwaailicht erop, grote toeter bij voorkeur van Bumba of de Teletubbies :D

Whahahhhaha
Dat zou nog kunnen ook x'D

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 16:44

Blijkbaar dachten ze omdat er zo'n mooi slot om zat dat het een hele dure fiets was. De fiets van mijn man is pas geleden ook gestolen toen we samen op pad waren, we hebben beide een nette goede fiets maar hij had hem net voor we weg gingen mooi opgepoetst en die van mij zat onder de bagger. Ze hebben mijn fiets keurig aan de kant gezet om bij die van mijn man te kunnen komen en hebben mijn fiets laten staan. Ik heb toen besloten dat ik nooit meer mijn fiets ga poetsen. Gelukkig was de fiets van mijn man nog verzekerd, kon hij meteen dezelfde week alweer een nieuwe kopen.
Het is idd wel ironisch, je koopt een duur goed slot om ervoor te zorgen dat je fiets niet wordt gestolen, maar juist door dat nieuwe slot is hij nu meegenomen....

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 16:46

SusanH schreef:
Blijkbaar dachten ze omdat er zo'n mooi slot om zat dat het een hele dure fiets was. De fiets van mijn man is pas geleden ook gestolen toen we samen op pad waren, we hebben beide een nette goede fiets maar hij had hem net voor we weg gingen mooi opgepoetst en die van mij zat onder de bagger. Ze hebben mijn fiets keurig aan de kant gezet om bij die van mijn man te kunnen komen en hebben mijn fiets laten staan. Ik heb toen besloten dat ik nooit meer mijn fiets ga poetsen. Gelukkig was de fiets van mijn man nog verzekerd, kon hij meteen dezelfde week alweer een nieuwe kopen.
Het is idd wel ironisch, je koopt een duur goed slot om ervoor te zorgen dat je fiets niet wordt gestolen, maar juist door dat nieuwe slot is hij nu meegenomen....

Wauw, dat ze daar naar kijken zeg o.O

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 17:28

SusanH schreef:

Hahaha jeetje. :=
Ze hebben mijn fiets ook keer gejat, waarom? Zou het niet weten... Het ding viel nog net niet uit elkaar, en er zat zelfs 'n slot op. _O-

TS, wat gebruik jij irritante smileys. :')

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 17:37

Anthea schreef:
SusanH schreef:

Hahaha jeetje. :=
Ze hebben mijn fiets ook keer gejat, waarom? Zou het niet weten... Het ding viel nog net niet uit elkaar, en er zat zelfs 'n slot op. _O-

TS, wat gebruik jij irritante smileys. :')

sorry? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 17:38

Ik mag dat eigenlijk niet zeggen, '._.' gebruik ik ook bij sommige mensen op msn. :')