Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Celede_x schreef:Ik hoop dat ik later niet zo'n zeuroma ben, zoals heel veel ouderen tegenwoordig. Want zelf irriteer ik me daar nu namelijk een beetje aan, en voor de rest heb ik daar nooit zo over nagedacht..
) met een bos / ander mooi landschap in de buurt waar je er lekker mee kunt rijden of wandelen.
arian_wolf schreef:Ik hoor vaak dat mensen nog paarden zou willen hebben en zouden willen rijden..
Ik weet niet als je 65 zou zijn uberhout nog op een paard komt![]()
. Een kennis van ons reed nog met haar 62 ste ofzo... En ook regelmatig. Dat is wat ik bedoel... Ik wil fit blijven, dan kan dat. Maar ik ken ook mensen van 40 die er al bijna niet meer opkomen... Maar goed, dan zou ik gewoon een wagen kopen
. Onze stalhouder van in 70 ment nog dagelijks dubbelspan.
Lijkt me verschrikkelijk als je slecht ter been bent o.i.d, dat je je niet meer vrij kunt bewegen. Sowieso heb ik een hond waar ik veel mee wandel. En mijn man en ik maken af en toe nog een reis.
Tenminste, niet altijd

en leuke kleinkinderen van mijn geadopteerde dochter. En genieten van mijn leven, op vakantie gaan met mijn man naar verre stranden of in de camper naar noorwegen.
Met slangenlerenlaarsjes onder een paarse legging met daarover een geel jurkje met opdruk. Zo'n oma die nog overal over mee kan praten, die in verschillende clubjes zit (boekenclubje, breiclubje, mediteraanskokenclubje
) en die als ze een keer bij haar kinderen langs komt allerlei exotische, maar o zo verschrikkelijk enige cadeautjes meeneemt.
arian_wolf schreef:Ik hoor vaak dat mensen nog paarden zou willen hebben en zouden willen rijden..
Ik weet niet als je 65 zou zijn uberhout nog op een paard komt![]()

Verder wil ik gewoon wat gezeldschapdiertjes, in een klein huisje met een lapje grond wonen, of in Australie..