Navigatiesysteem

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Navigatiesysteem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 16:09

Hoi,

ik ben voor de verjaardag van m'n vader opzoek naar een navigatiesysteem, budget van ongeveer 250 euro.. Iig niet veel meer. Nagelbijten / Gniffelen
Ik wil meteen een goed ding, zodat ie later niet uit frustratie een nieuwe gaat kopen.. Dan is het voor niks geweest. Clown
Ik wil iig dat ie praat Haha!, waarschuwingen voor flitsers zou ook tof zijn, moet niet te lang duren met opstarten, of je er liedjes mee kan afspelen oid maakt me geen bal uit, dat is helemaal niet nodig. Clown

Tips zijn heeeel erg welkom. *LOL*

marieke84

Re: Navigatiesysteem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 16:12

ik had een mio, echt niet tevreden hierover, ook gehoord van meerdere mensen dat zij ook klachten hadden. Na 2 jaar vol frustraties heb ik hem de deur uitgesmeten en kocht ik me op aanraden van een vriendin een garmin, voor 179 euro (kaart van Europa) met breed scherm. Echt een super ding, heel handig en praktisch in gebruik, vind zeer vlug zijn satellieten, geeft handige adresjes aan in de buurt (resto, tankstation, ziekenhuis), ook toont ie flitspalen en soms mobiele controles

ik zou geen andere meer willen

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 16:17

Wij hebben twee Garmin Nuvi 760's.
Eentje is van mijn werk, en die beviel zo goed dat ik voor mijn vrouw de zelfde gekocht heb.

Naast alle standaard dingetjes zoals nuttige punten en flitspalen heeft hij nog wat extra's:
Onder andere geeft hij file's en mogelijke omleidingen aan, heeft heel europa in z'n geheugen staan (van deur tot deur!) en kan als carkitt gebruikt worden (bluetooth).
Je kunt er foto's op zetten, ook kun je er MP3's opzetten. Deze kun je dan door het ingebouwde FM zendertje afspelen door de frequentie van je Garmin en je autoradio op elkaar af te stemmen!
Dus kun je op elke radio je mp3's afspelen!

Hij bevalt ons echt super!

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/gar ... 0163875pdt

Garmin is één van de beste met hun navigatie en GPS spullen.
Laatst bijgewerkt door Frank op 12-01-09 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 16:21

Misschien even kijken bij de anwb of halfords, denk dat ze je daar wel goed kunnen helpen met info.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 16:23

Grappig dat jullie beide met een Garmin aankomen, want mijn moeder en ik vinden deze wel iets; (Afgezien van het feit dat we 't ding echt lelijk vinden. Huilen van het lachen )

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/gar ... index.html

Ik zie trouwens een laadkabel bij accesoires staan, kan je hem opladen tijdens het rijden zelf? Lachen

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 16:24

Volgens mij moet dat altijd kunnen.

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 16:30

Dat is ongeveer dezelfde als wij hebben.
Jij vind hem lelijk, ik denk dat het op de foto verkeerd over komt. Hij is best sjiek in het echt! Ja

Je kunt elk navigatiesysteem opladen in de auto. Dit zit er standaard altijd bij.
Bij modellen die verkeersinformatie aangeven zit dit systeem vaak in het laadsnoer verwerkt! Dus die moet je er dan aanhebben!

marieke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 16:31

wij hebben enkel een kabel om op te laden in de auto, die zat er standaard bij. Je kon nog wel een kabel bijkopen om hun thuis op te laden in het stopcontact...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 16:32

Hoe hij eruit ziet maakt sowieso niet echt uit, als ie maar werkt. *LOL*
Bestaan er trouwens ook goedkopere steuntjes? Vind 60 euro best prijzig. Nagelbijten / Gniffelen

Iig bedankt, mijn moeder en ik zijn niet zo into navigatie systemen. ROFL

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 16:33

Frank schreef:
Naast alle standaard dingetjes zoals nuttige punten en flitspalen heeft hij nog wat extra's:
Onder andere geeft hij file's en mogelijke omleidingen aan, heeft heel europa in z'n geheugen staan (van deur tot deur!) en kan als carkitt gebruikt worden (bluetooth).
Je kunt er foto's op zetten, ook kun je er MP3's opzetten. Deze kun je dan door het ingebouwde FM zendertje afspelen door de frequentie van je Garmin en je autoradio op elkaar af te stemmen!
Dus kun je op elke radio je mp3's afspelen!
Heb je voor de files en mogelijke omleidingen een abonnement nodig? Hetzelfde voor de flitspalen?
Kun je iedere zoveel tijd de kaart laten updaten of zit je aan één kaart vast?

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 16:53

Ik heb geen abbo voor files en flitspalen
Dat zit er gewoon op.
Wel denk ik dat wanneer je alles eens wilt updaten je daar voor een bedrag betaald. Dat is denk ik bij elk merk.

@Anthea Je hebt het over een steun van € 60,-. Alle navigatieapparaten hebben evenals een oplaadkabeltje óók een zuignapsteun voor aan het voorraam. Dus dat wat jij gezien hebt zal een soort van extra steun zijn voor op het dashboard ofzo.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 23:35

Ik heb een vdoDayton in de auto, doet wat ie moet doen, heeft flits informatie (de vaste palen dan..) En geeft zelfs af en toe filemelding..

Is enkel wat traag op de satellieten, maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb ook een tomtom en een route66mobile in de autogehad, en die zijn niet sneller.. Route66mobile is wél sneller met het vinden van alternatieve routes trouwens..

Lien2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:20

Ik heb een TomTom. Go V2 Bevalt prima, lekker compact. Echter vind ik de Garmin ook een erg fijn apparaat. Meer functies, maar hij is wel groter (weet niet welke versie)