Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Romyv schreef:Ik heb je even een PB gestuurd..

KiWiKo schreef:Lieffie lees je eigen verhaal eens terug, en bekijk het dan alsof een onbekende van jou dit heeft geschreven......................
en geef die onbekende raad...............
denk dat je dan snel klaar bent![]()
![]()
heel veel sterkte!!!
Babeth schreef:Nu heeft hij in het begin behoorlijk tegen me gelogen.
Hij was op vakantie gegaan en zei me dat hij alleen was gegaan.
Een paar dagen na de vakantie vertelde hij me dat hij had gelogen tegen me. Hij was samen met een meisje daarheen geweest.
Babeth schreef:Dat meisje was zijn beste vriendin en ze hadden een soort van "open" relatie. Ze hadden dus ook seksueel contact.
Goed, mijn vertrouwen in hem had dus een behoorlijke klap opgelopen, want we waren al erg close met elkaar. En toen hij het me vertelde waren we net 2 dagen samen ofzo.
Goed, feitelijk was hij niet vreemdgegaan en ik probeerde het achter me te laten.
Het meisje en hij kregen ruzie en hij was en is er behoorlijk down over.
Kan me goed voorstellen, zij was alles voor hem. Zij wist alles van hem etc.
Babeth schreef:Nu zit er nog een 2e meisje in het spel. Zijn ex vriendin. Hij is er nog steeds behoorlijk kapot van. Goed geen probleem zou je zeggen. Dacht ik dus ook.
FOUT!
Babeth schreef:Vorige week las ik in zijn sms inbox (niet expres om te controleren, was gewoon mijn eigen smsjes naar hem aan het lezen) en stuitte per ongeluk op een smsje van zijn ex. Ik had niet in de gaten dat die van haar was, ik d8 dat die van mij was dus las verder.
Er stond in: ik ben blij dat je dit jaar nog van me wilt genieten.
Ik dus helemaal over de zeik en naar hem toegegaan om uitleg te vragen.
Was niks aan de hand zei hij. Hij zei: dat is naar aanleiding van een grapje die ik maakte in een mailtje naar haar. Dus ik zo: maar je had toch geen contact meer? Hij: Nee dat klopt, maar ze was jarig, dus wilde haar even feliciteren. Hij bood toen aan om het mailtje te laten lezen.
Mailtje gelezen en oke, dat kan als grapje zijn bedoeld. Verder hebben ze ook geen contact gehad. Hij zegt ook: we hebben geen contact meer.
Mjah, mijn vertrouwen had dus weer een deuk opgelopen.
Babeth schreef:Nu stond van de week zijn mailbox open en (ik weet het, het is vreselijk fout van me) en zag toen een mailtje van zowel zijn beste vriendin als zijn ex.
Ik kón het niet laten om toch te lezen, ookal wist ik dat het me pijn zou gaan doen.
Goed, mailtje van zijn beste vriendin ging over dat ze echt geen vrienden met hem wilde zijn enz, omdat ze gekwetst was door hem. Maar in een mailtje terug naar haar schreef hij wel: ik zei tegen je dat ik geen vrienden meer wilde zijn maar méér met je wil.
Nog een deuk in mijn vertrouwen.
Mailtje maar zijn ex: heel verhaal maar het volgende brak me:
Hij schreef: de reden dat ik je kuste was omdat het misschien de laatste keer was dat ik je ooit nog kon zoenen.
Datum was van 7 december, dus toen waren we net een weekje samen... Ik weet nu niet of hij voor die week met haar heeft gekust of erna.
Er stond wel in dat hij een nieuwe relatie had en er erg blij mee was en dat hij liever geen contact meer met haar wilde...
Babeth schreef:Ik weet het echt niet meer..
Ik hou zo zielsveel van hem... Het is ongelovelijk hoe je in zo'n korte tijd, zoveel van iemand kunt houden..
Ik weet wel dat hij echt om me geeft en van me houd, maar dit geeft me toch niet echt veel vertrouwen...
Ben ik nu te overdreven bezig? Ik weet dat het fout was om die mails en het smsje te lezen, dat valt niet goed te praten.
Maar ik weet echt niet wat ik moet doen... Ik wil hem niet kwijt...
Babeth schreef:Romyv schreef:Ik heb je even een PB gestuurd..
Ik heb niks ontvangen...?

Babeth schreef:Soms vraag ik me echt af waarom ik in godsnaam zo vergevingsgezind ben...

.