Kaartjes Thialf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjonniej

Kaartjes Thialf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 19:10

Na uren achter de tv te hebben gezeten en op die manier de schaatssport te volgen, hebben we besloten om eens echt een keer naar Thialf af te reizen. Om de sfeer te ervaren, om de sport van dichterbij mee te maken, om het op een andere manier te ervaren.
Na wat vergelijken met agenda's hebben we besloten om in februari naar de World Cup Lange Afstanden te gaan kijken. Voor zover ik op de site kan zien, zijn hier nog steeds kaartjes voor.

Heeft iemand advies of staan- of juist zitplaatsen?
En zijn er vaste plaatsen of mag je zelf een plekje uitzoeken?

Winged

Re: Kaartjes Thialf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:04

Ik heb een paar jaar geleden gratis VIPkaarten gekregen. Zaten precies voor de finish. Alleen, ook al hadden we een heleboel luxe, de echte sfeer zit toch echt in de bocht. (was vandaag tijdens de waves ook goed te zien Knipoog ) Hoe het zit met de plaatsen in de bocht geen idee, maar ik weet wel dat je de hele dag staat.

Zelf ga ik misschien met de worldcups misschien met een paar collega's in de bocht staan Ja Feest!! Haha!

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:06

Staanplaatsen! Dat is zo geweldig leuk. Ik sta altijd, zitten vind ik niks aan. Lachen

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 07:34

Staanplaatsen zijn inderdaad heel gezellig!
Ik ben toen in 2006 geweest (zo lang geleden al) met de NK Afstanden, tevens OKT voor Turijn!
Vond het geweldig, altijd leuk om weer bekende terug te zien.
Ik zou zeker dus voor staan gaan, bocht of lange zijde maakt niet zoveel uit!