Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BrittKitt schreef:Als jij of hij een keer is vreemdgegaan, dan kan het ook zomaar een tweede keer gebeuren. Ik denk dat de stap lager is omdat het al een keer gebeurt is.
Persoonlijk zou ik het geen prettig idee vinden

Nijn schreef:Wat een rijtechnische vraag zeg
Ik TeM even.
Om op je vraag terug te komen, als hij het bij iemand anders doet, kan hij het ook bij jou doen, geen lekkere basis dus.

Miracle_ schreef:Het valt mij op dat je ons vraagt waarom wel of niet, maar dat je zelf niet toelicht waarom je dat vindt. Dus, vertel?Vind het persoonlijk geen goede basis om een relatie te beginnen.
Nouks schreef:Miracle_ schreef:Het valt mij op dat je ons vraagt waarom wel of niet, maar dat je zelf niet toelicht waarom je dat vindt. Dus, vertel?Vind het persoonlijk geen goede basis om een relatie te beginnen.
Die zit namelijk in de geschetste situatie, en ze wil maar niet inzien dat het absoluut geen goede start is.
MarcoBorsato schreef:Als ze zich niet prettig voelt in de relatie moet ze die sowieso verbreken toch?
Ik bedoel, als die andere jongen er niet geweest was, ging het wel slecht, maar had ze of voor hun gekozen, of voor zichzelf. Ik heb het idee dat ze nu voor die andere jongen kiest. Miracle_ schreef:Wat ik me afvroeg is wat jullie van de volgende situatie vinden :
Je gaat vreemd met iemand, en begint daarna met diegene een relatie.
Is dit een slechte basis voor een relatie? Of juist niet, en waarom?
Vind het persoonlijk geen goede basis om een relatie te beginnen.
Avelienvd schreef:In principe ben ik van mening:
Hoe je er aan komt, kom je er ook weer af.
Maar er zijn misschien situaties dat het wel goed kan gaan.
Al blijft het in mijn ogen altijd een risico factor er is niet voor niets het spreekwoord:
once a cheater, always a cheater...