moeder die 50 word

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vetboltsje

moeder die 50 word

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 16:05

Hee hee,

Ik had een vraagje, mijn moeder word eind januari 50, alleen weten we niet echt wat we met haar moeten geven (4 kinderen, allemaal 18+)
ook willen we graag iets grappigs doen (net zoeist als een pop in de tuin, maar mss hebben jullie nog andere ideeen)

dus weet iemand nog een leuk verjaardagsfeestje en een cadeau(tje) voor onze moeder?

xoxo

shanny

Re: moeder die 50 word

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 16:16

Samen met je broers/zussen een leuk boek voor haar maken: ieder koopt een mooie kaart en schrijft daarin iets over haar of een wens voor haar of zo, verder opvullen met foto's , leuke anekdotes waarbij je dan ook weer toepasselijke foto's of plaatsjes plakt? Is in elk geval een origineel en persoonlijk kado.. Knipoog

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 16:22

Yep, of met zijn alleen een huisje boeken en een weekendje op pad gaan. Dat vinden de meeste moeders ook erg leuk, als je maar weer eens iets samen kan doen!

shanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 16:58

Inderdaad: weg met het hele spul is ook altijd geslaagd! Misschien kun je bovenstaande ideeën (vlgs mij beide van moeders, dus ervaringsdeskundigen Haha! ) combineren?

_Do_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 17:02

Boek; Mam vertel eens

http://www.bol.com/nl/p/boeken/mam-vert ... index.html

Moet je moeder invullen. Over haar leven en dan kunnen jullie dat allemaal na lezen.

Code
De speciale Mam vertel's! cadeauversie.

Omdat je bijzonder bent is een heel persoonlijk gesprek op papier met je moeder. Het verdiept de band tussen generaties op een leuke en creatieve manier. Als kind geef je het cadeau aan je moeder, die er op een makkelijke manier een persoonlijk document van kan maken. Het boek bevat vragen, ideeën en korte verhalen ter inspiratie, over uiteenlopende onderwerpen als opgroeien, vrije tijd, liefde en opvattingen over het leven. Bij elk hoofdstuk is er ruimte om foto's of documenten in te plakken.
'Mam, veranderde jouw leven erg toen je mij kreeg? Had jij een favoriete knuffel? Hoe was jij eigenlijk als puber?'
'Mam, vertel 's! is een cadeauboek vol met leuke, creatieve en soms aandoenlijke vragen aan je moeder. Als zij de vragen beantwoord heeft, krijg je het boek weer van haar terug. Hiermee wordt Mam, vertel 's! zonder twijfel het meest persoonlijke boek dat je ooit hebt gelezen! Je leert je moeder op een heel andere manier kennen.'
Elma van Vliet

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 17:07

Mijn moeder heeft toen een ballonvlucht gehad, toen ze 50 werd Ja

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 17:41

Mijn moeder heeft gewoon echte goude (en vooral dure) oorbellen gehad. Ja
Mijn vader is vandaag 50 jaar, maar wij hebben een spandoek buitengehangen met erop; nee het is geen flauwekul eric is officieel een oude banketstaaf. Huilen van het lachen
En dan nog een pop.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:24

Hahaha meliaforever *LOL* Die tekst Huilen van het lachen

Mijn mams wordt in april 50, dan zit ik in nieuw zeeland, erg gezellig Scheve mond Maar ik houd dit topic in de gaten voor tips!

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:42

Mijn schoonvader wordt in maart 50.
Wij zetten (de kinderen) een grote pop in de tuin.
S'avonds lekker eten met zijn allen en daarna gaan we naar een zaal (hebben we afgehuurd) om daar met zijn en onze vrienden lekker te gaan feesten!

Super leuk lijkt mij!! Lachen

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:56

ik ga meelezen. mijn moeder wordt dit jaar ook 50. ik vind die van zelf een boek maken tot nu toe het leukst en origineelst Lachen

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:46

Mijn moeder is vorig jaar 50 geworden... Wat wij allemaal gedaan hebben:

1. Onze hoefsmid woont in het huis waar mijn moeder is opgegroeid. Al een hele tijd zegt ze telkens als de hoefsmid langstgeweest is: "gho, eigelijk zou ik dat huis nog eens willen zien...". Dus hebben we stiekem een afspraak gemaakt met de hoefsmid, en zijn we mijn moeder smorgens van haar werk gaan kidnappen (met toestemming van de werkgever) om naar het huis te gaan.

2. Tegen de middag is mijn moeder thuis van haar werk, dus we hadden de hele voortuin versiert met balonnen en spandoeken en slingers

3. Rond 2uur is mijn tante langst gekomen, met een REUZE taart met in het groot '50' op

4. 's avonds zijn we met het gezin uit eten geweest, omdat mijn moeder daar echt wilde

5. Ik, mijn zus en twee nichten zijn vanaf smiddags tot 5uur stiekem een zaal gaan versieren voor een heus verrassingsfeest. We hadden op voorhand geweldig mooie kaarten laten drukken (met drie foto's op, eentje van mijn moeder toen ze 10 was, eentje van als ze 20 was, eentje van nu) en rondgestuurd naar alle vrienden en familie, DJ laten komen, zaal gehuurd, haar favoriete snoep op alle tafels, soep & boterhammen voor de gasten,...

6. Tijdens het etentje zei mijn vriend dat hij vroeger moest vertrekken, want hij moest gaan draaien op een oldies feestje (vriend is DJ), hij heeft stiekem zijn portofieulle in mijn tas gestoken. Toen wij moesten vertrekken heeft mijn vriend gebeld, om te zeggen dat ik zijn portofieulle moest brengen, want hij had die nodig.... dus hadden we een smoes om naar de zaal te rijden.... Daar aangekomen ben ik eerst binnen gegaan om iedereen te waarschuwen, en ben ik terug naar de auto gegaan met de boodschap dat mijn moeder mee binnen moest... Want mijn vriend had nog een cadeau voor haar...

Voila Haha! Geweldige dag, mijn moeder spreekt er nu nog over...

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:48

Wij hebben vorig jaar toen mijn moeder 50 werd een grote opblaas sarah gehuurd en om 12 uur in de tuin gezet, vervolgens hebben we haar 50 rozen gegeven.

Als cadeau hadden we een gouden armband gekocht met van alle kinderen een bedel met hun naam erin gegraveerd, ze was er erg blij mee, ik zie hem ook vaak bij haar om....

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 23:57