Filmpje: Schaatsen over de gracht bij Zierikzee

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Filmpje: Schaatsen over de gracht bij Zierikzee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 21:52

Ja, hier in Zierikzee is onze prachtige gracht nu helemaal bevroren! Er zijn in totaal 6 stukken, gescheiden door bruggen etc. Ik heb nu 3 stukken gefilmd, morgen wil ik de overige 2 waar je kan schaatsen doen. Op één stuk kan je geloof ik niet schaatsen, omdat daar gebaggerd word, dus er liggen allemaal boten... Oja, let niet op mijn domme, melige commentaar. Clown

Nouja, het eerste filmpje... Dit is het eerste stukje van de gracht. Dat was een week terug, dus het kraakte en deed lekker. Duivel

Tweede filmpje. Een heel mooi lang stuk ijs, filmpje duurt dan ook 3 minuten ofzo. Je krijgt zo een mooi beeld van Zierikzee. Lachen

De derde heb ik vandaag gemaakt, het ijs was dus veel betrouwbaarder. Maar alsnog kan je niet onder de bruggen door... Verdrietig Als dat kan is het echt leuk, heel gezellig enzo... Dus van mij mag het nog wel even flink doorvriezen. Haha! Iemand probeerde het vandaag wel, maar halverwege kraakte het keihard, en hij sprong dus snel weg. (Waarbij het ijs giga veel bewoog. Bloos! )
Ennuh, met onze prachtige dikke toren! Vork

En helaas, toen was mijn geheugen vol. Verdrietig Dus morgen meer filmpjes. Haha!
Mischien zijn er nog meer mensen met gave filmpjes van hun schaats spot? Wij hebben ook nog een schaatsbaan (totaal dood geschaatst, heel slecht ijs.) En een natuurgebied. Lekker gevaarlijk, maar het ijs is gewoon te lekker glad daar. Cool

Laat even een berichtje achter! Pling

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Filmpje: Schaatsen over de gracht bij Zierikzee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 23:06

Niemand? Vriendjes zijn?