wat moet ik nou?:(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

wat moet ik nou?:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 18:41

sorry alvast voor t lange verhaal maar zit zo met me handen in t haar

nou zoals mensen waarschijnlijk al weten is dat mijn vriend echt vanuit t niets
toen ik bij hem was t zomaar uitgemaakt..
smorges en smiddags was er niks aan de hand zei die nog schat ik hou van je wil
met je trouwen etc..
savonds voordat ik naar huis ga
vroeg ik aan hem ga je mee naar me huis nog avondje samen spenderen..
hij zo neej ik zo waarom niet
hij zo ja ik hou niet meer van je wil niet meer met je samen zijn
nou mijn mond viel dus open van verbazing en daarna kwamen de tranen.
zo ook de woede ik had me ketting van me nek getrokken en me ringen afgedaan en ze gegeven..
daarna heb ik hem een klap op ze bek verkocht en gezegd dat hij t verdient had..
daarna ben ik in pure verdriet op de trein gegaan

maja we zijn nu bijna een week verder en ik zit nog steeds met ze spullen
ik had via zijn nichtje laten weten dat hij ze kleding ZELF kan ophalen
omdat hij dus niet ze telefoon opneemt ze mail niet leest.
en zelfs bij de huis telefoon word raar tegen me gedaan en mag ik niet met hem praten
want ik wil gewoon een goeie reden waarom t zo in eens kwam dat hij t uitmaakte die avond.
want ik snap er gewoon geen reed van..

dus nu was eigenlijk mijn vraag omdat ik t zo gewoon niet kan afsluiten voor mezelf als hij dat ook doet.
wat moet ik nou met al ze kleding en spullen die hier nog staan heb alles al op een hoop gegooit.
met zoveel tranen en verdriet..
maar moet ik hem nou een ultimatum gaan stellen? of wat,,?
ik weet niet zo goed wat ik hier nou mee aan moet..

ze nichtjes wouden het al ophalen maar dat wil ik niet en laat ik ook zeker hier niet binnen
ik wil dat hij het zelf komt ophalen.
maja ik weet even niet wat ik hier nou mee aanmoet zeker omdat er zo raar aan de telefoon word gedaan..

moet ik ze spullen weggooien? verkopen?

help...want ik wil t afsluiten..want ik blijf janken als ik iets van hem tegen kom

TessxSchatje

Re: wat moet ik nou?:(

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:44

Ik zou het even afwachten, maar zeker nog niet weggooien of verkopen!

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:45

ergens in een zak even wegleggen, zodat je er niet iedere keer mee in aanraking komt!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:45

Waarom moet hij ze perse zelf ophalen?
Als z´n nichtjes komen ben je er toch vanaf?

Jij hebt ook erg explosief gereageerd, snap ook wel dat hij er geen zin heeft als ik heel eerlijk ben.

Mopske08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:46

ik zou ook nog even wachten hoor..

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:47

Laat hem lekker in zijn vel gaar koken,het is duidelijk dat hij geen contact meer met je wil.Laat zijn nichtjes die kleding gewoon ophalen,want hij zal het zelf echt niet doen.En tis ook beter voor jou dat hij het niet zelf komt ophalen.Je word dan weer verdrietig,depri en opgefokt.Houd de eer aan jezelf en laat hem links liggen,ook al is het moeilijk voor je,maar zo ben je er sneller overheen.Hij is jou niet waard,je verdient beter,iemand die écht om je geeft en van je houd.Dat deed hij dus niet,dat waren alleen maar woorden.Veel sterkte,enne denk eraan, Geen Hand Vol maar een Land Vol.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 18:49

Silence schreef:
Waarom moet hij ze perse zelf ophalen?
Als z´n nichtjes komen ben je er toch vanaf?

Jij hebt ook erg explosief gereageerd, snap ook wel dat hij er geen zin heeft als ik heel eerlijk ben.

omdat ik vind dat als hij t recht in me gezicht uit kan maken ook zelf ze kleding maar op moet komen halen..
dan kunnen we misschien op neutraal terrein met elkaar babbelen...ofzo..
ik hoop gewoon een andwoord te krijgen op een vraag waarop ik geen andwoord heb gekregen...
maja ben bang dat ik daar nooit geen andwoord op zal krijgen..
maja wil gewoon af van ze spullen want wil t afsluiten als hij er ook mee bezig is...
zucht..khaat liefde zo op dit moment

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:53

Sterkte meis.

Weet je ook de reden dat hij het zo plotseling heeft uit gemaakt?

Stop de spullen in een grote zak, en zet hem in de schuur. Of zolder Knipoog
Laat hem maar naar zijn spullen gaan vragen nu. Blijkbaar mist hij ze niet.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:57

Raar dat hij het vanuit het niets zomaar uit maakte, heb je ook helemaal niks aan hem gemerkt de afgelopen tijd?
Ik zou die spullen maar gewoon in een paard dozen doen ofzo en ze ergens zetten waar je het niet steeds tegen komt. Ik vind ook dat je wel vrij heftig gereageerd hebt met dat slaan enzo, ik snap dus ook wel de reactie van je vriend. Misschien is het idd goed om nog even op een rustige, volwassen manier met hem te praten. Dan heb jij antwoord op je vraag en kun je dit hopelijk afsluiten.

Vanntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:58

het antwoord kirjg je niet meid!
Ik had een tijdje terug een onwijs leuk vriendje maar die begon me ineens te negeren dus heb het maar uitgemaakt Natuurlijk denk ik nog altijd aan hem en ik weet nu wel wat er was door via via Tong uitsteken
maar ga er vooral mee door dat hij het zelf moet komen halen want hij heeft het ten slotte ook zelf neergelegd!!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 19:01

nee dat staat er ook in me begin post smorges en smiddags is er niks aan de hand en savonds zegt tie dat dus in ene:S...heb niks aan voelen komen...egt niks..dus snap er zelf gewoon geen snars van.
ik heb nog tegen hem gezegd voordat ik hem 1 klap gaf
nog niet eens hard want dat kon ik niet eens van ik wil je zo graag slaan
ik ben zo kwaad/verdrietig hij zei doe maar...dus zodoende deed ik t in mijn verdriet...

ja misschien was t ook wel fout maar kheb gewoon niks gemerkt we hadden t juist laatste dagen over samen wonen en hij had t zelfs gehad over trouwen..
maja ik ga jullie advies maar opvolgen alles in dozen/tassen stoppen en t in een hoekie van de zolder gooien..

t enigste wat ik merkte is dat zijn nichtjes bezig waren met mij weg t werken...

Dimra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 19:07

haj meissie! ik heb dit ook meej gemaakt! en heb gewoon zijn spullen zelf gebracht naar zijn huis! met een briefje erbij dat je een goede reden wil waarom het uit is gegaan..! het is poedersuiker maar het is wel beter zo! hij hoort jouw niet zo te behandelen..!

groetjes en veel liefs melany

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 19:25

Wat een ongelooflijke lúl!
Echt, op die manier maak je het niet uit! Echt achterlijk gewoon.

Het is pas een week geleden, je bent er echt niet zomaar overheen.
Ik heb 3 weken gehuild. Inmiddels is het 3 maanden uit, en nog steeds liggen zijn spullen bij mij.
Begin december zag ik hem voor het eerst weer, met uitgaan.
Even later heeft hij gezoend met zijn andere ex. Woest was ik, en ik wilde een uitleg.
Want zijn ex heeft hij geen goed woord over gesproken, in de negen maanden dat hij en ik een relatie hadden.
Ik wilde weten of alles dan een leugen was geweest.
Slechts 10 dagen later zoende ik met een andere jongen. Waar ik nu wat mee scharrel.
Deze week zou mijn ex zijn spullen ophalen, omdat mijn ouders weg waren.
Er liggen nogal wat dingen bij mij van hem.
Maar hij is niet geweest, waarschijnlijk ook omdat hij niet weet wanneer mijn ouders weggingen.
Ik hoefde hem ook niet te zien, heb niet gesmst dat hij zijn spullen moest ophalen.
Wie weet kom ik er ooit nog achter, ik ga zijn spullen aan zijn zusje meegeven als die hier weer eens komt.
Althans, zo sta ik er nu voor. Maar op dit moment geloof ik liever dat het leuk met hem is geweest. Want dat was het.
Ik heb van onze tijd genoten, maar uiteindelijk had hij gelijk het ging op die manier niet langer. Ik was gewoon blind.

Mijn advies, stop zijn spullen nog even weg. Of laat ze gewoon liggen, zodat je kan wennen aan het feit dat jullie niet meer bij elkaar zijn. Maar denk er goed overna, voor dat je het aan zijn nichtjes mee geeft.

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 14:40

allereerst sterkte !! het voeld altijd echt verrot .. maarja het is hard maar daar moet je even doorheen bijten ...
stop zn spullen in een zak op zolder of een bering en wacht totdat iemand het op komt halen.
En laat het gewoon allemaal gaan .. als je, je er zo aan vast blijft bijten dan duurt het alleen nog maar langer voordat je er weer een beetje bovenop ben.
Het is moeilijk maar dat is toch meestal wat ik doe ... en ik vind vaak dat het wel helpt na enige tijd.. denk weer aan de toekomst, maak nieuwe plannen (studie, werk, hobbies etc.) en vergeet hem ..
Het is misschien moeilijk om dat te doen maar ik zou je er toch maar naar toe zetten anders wordt het alleen maar moeilijker voor je ..

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 14:43

ik probeer t zeker heb eerdaags een klein weekendje weg met een hele goeie vriend van me...
en heb dagje jumping amsterdam geboekt met vriendin samen..
voor de rest probeer ik er gewoon niet aan t denken maar aan me toekomst plan en dat is me lease pony als me eigen pony

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 15:08

Om heel eerlijk te zijn zou ik al zijn spullen gewoon uit het raam kieperen en daarna een SMS'je sturen dat ie snel z'n spullen op moet halen en jij anders het grofvuil belt om het op te halen, of het zelf wegbrengt naar het grofvuil.

Zo doe ik het in elk geval als een relatie op een minder prettige manier eindigt. Moet je kijken hoe snel ze zijn dan!

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:14

mick75 schreef:
Om heel eerlijk te zijn zou ik al zijn spullen gewoon uit het raam kieperen en daarna een SMS'je sturen dat ie snel z'n spullen op moet halen en jij anders het grofvuil belt om het op te halen, of het zelf wegbrengt naar het grofvuil.

Zo doe ik het in elk geval als een relatie op een minder prettige manier eindigt. Moet je kijken hoe snel ze zijn dan!

of z'n spullen in een kartonnen doos met een fles ketcup er over in de regen voor z'n deur zetten. lost niks op natuurlijk, maar lucht wel op Duivel

zou idd óf alles wegstoppen óf hem een deadline stellen: ophalen voor die datum of ik zet t op markplaats.
je moet jezelf niet langer pesten dan nodig is, als hij je zo behandeld verdient hij het ook niet dat je je er nog langer druk om maakt!

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 19:15

Als hij zo achterlijk is om zijn spullen niet op te halen gewoon buiten de deur zetten in een doos en hem smsen dat hij het nu moet ophalen, is het een dag later nog niet weg kan je een bordje erop hangen met 'gratis meenemen'.
Als hij rot doet, doe je gewoon rot terug
(ok misschien niet de beste manier maar het lucht op Haha!)

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 19:23

iik vind het wel goed van je dat je wil dat hij zelf zn spullen op komt halen. zo kan je het nog even uitpraten enzo, ik hoop voor je dat hij nog komt! Ja

wel heel raar, dat hij er geen reden bij geeft waarom hij het uit maakt... heeft hij misschien iemand anders?

heel veel sterkte!! Ach gut

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 19:55

Even wachten ja... is wel beter.
Maar ik moest wel lachen dat ik las dat je het kon verkopen Huilen van het lachen
Zo te horen heb je humor dus gewoon blijven lachen, hij (mannen in het algemeen) verdient geen tranen. Heel veel sterkte gewenst.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 19:57

Gewoon zijn nicht(je) op laten halen, uitpraten lukt niet, als hij al zo over de telefoon doet, doet hij zeker niet aardig als hij nu langs zou komen. Daarbij is het pas een week geleden, dus het is nog te vroeg.
Als je het echt af wilt sluiten, gewoon zijn nichtje mee laten nemen, hem overal verwijderen en niet meer reageren op hem.