Tell Sell?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aradis

Tell Sell?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 11:46

Ik vraag me af of er mensen zijn die spullen bestellen bij tell sell. Niet omdat ik er zelf wat wil kopen, maar omdat ik de reclames al zo vreselijk nep over vind komen Huilen van het lachen
Zoals die Zumba work out. Dan zie je een postbode die verteld hoe geweldig zumba is en dat hij elk moment dat hij over heeft achter in zijn vrachtwagentje gaat zumba-en Huilen van het lachen

Dus, zijn er bokkers die ook werkelijk eens wat bij Tell sell bestellen?

daaf4ever

Re: Tell Sell?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:13

Nee ik heb er nooit wat besteld.. Maar als je dat eenmaal aan het kijken ben dan moet je gewoon kijken Clown Echt.. ze zeggen zo veel maar ze praten niet Tong uitsteken Da's knap!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:14

Inderdaad! Ik vind het ook allemaal zo nep.
Van die aparatuur die een kant en klare maaltijd in 2 minuten maakt? Clown

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:15

Die heb ik vanmorgen gezien die reclame.
Ik vond het er wel gezellig uitzien, maar ja in de woonkamer sta je daar in je uppie of je moet de hele straat uitnodigen.
Verder zet ik ook vraagtekens bij de werking, maar goed extra beweging helpt altijd.
Maar of we er ook zo gespierd van worden Verward

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:18

Haha, ja Zo ongeloofwaardig! Normaal is het voor 300 euro, maar alleen nu verkopen we het voor 20 euro. ( Huilen van het lachen )
Je koopt dit, en je krijg dit, dit, dit, dit en dit er gratis bij. Voor deze ontzettend lage prijs!

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:25

nee de prijs van de zumba is 79,95, maar je greeg inderdaad wel dingen gratis Clown

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 18:24

daaf4ever schreef:
Nee ik heb er nooit wat besteld.. Maar als je dat eenmaal aan het kijken ben dan moet je gewoon kijken Clown Echt.. ze zeggen zo veel maar ze praten niet Tong uitsteken Da's knap!

Ja Dat probleem heb ik ook Huilen van het lachen Blijf maar kijken terwijl ik toch al lang weet dat ik niks bestel dus dat ik net zo goed weg kan zappen.. maar het lukt niet..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:30

Ik bestel ook nooit iets, geloof er gewoon niet in dat het werkt. Verder ben ik het wel eens met daaf4ever: als je eenmaal naar die reclames begint te kijken dan blijft het je vasthouden Tong uitsteken Vaak kijk ik na een tijdje op de klok en schrik dan als ik zie dat ik al een half uur naar hetzelfde geleuter over Zumba/Nicer Dicer/ Rock N Roll Stepper/Pedd Egg/ etc etc zit te kijken Huilen van het lachen

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 19:51

hahaha nou dat zumba lijkt mij wel wat.. zag t vd week voor t eerst op tv Tong uitsteken

maar die kam voor kale mensen.. waarbij het haar weer gaat groeien.. Clown daar geloof ik niet zo in haha

Fjordje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 19:54

Ik heb nooit wat bij tell sell besteld, maar ik heb wel zo'n ''leg magic'' ooit gekocht in een sportwinkel. Dat ding is ook op tell sell geweest.

Fjordje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 19:54

maar niet dat ik het heb gekocht door de reclames op tell sell ofzo hoor;)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 19:55

ach over een paar weken ligt het voor de helft vd prijs bij de marskramer Tong uitsteken

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 13:37

Ik bestel er nooit wat, maar ik vind het wel leuk om naar te kijken :D

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 13:43

Ik heb er ook nog nooit wat besteld.
Kijk er wel naar en als ik eenmaal begin met kijken, blijf ik ook kijken.
Het lijkt allemaal zo nep en te mooi om waar te zijn.. haha.. niet best!

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 13:44

Het is verslavend om naar te kijken :P
Die zoemba lijkt me ook wat maar dan kan ik net zo goed mij inschrijven voor danslessen ofzo en daar met haltertjes gaan zwieren (daar zit dan wel niet een sambaballen geluid bij maarja)

Of die laser voor beenhaar enzo. Je moet echt haartje voor haartje doen en dat 5 keer herhalen, pfff

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 14:03

Nou, dat is wat voor mijn man dan. Die heeft nogal veel borsthaar. Zijn we lekker van de straat :))

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 14:06

Ik heb ooit wat besteld :D

Een perfect werkend setje leerrepatie middelen :j
Sterker nog ik wil nog wel zo'n setje.....
Ben eht nog nergens anders tegengekomen.....

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 14:08

Ze kletsen 5 kwartier in een uur en je bent nog niets wijzer.
Duurt eeuwen voordat de prijs een keer genoemd wordt. Wat ze zeggen wordt tien x herhaald. Als je ze zou geloven moeten het allemaal wonderproducten zijn stuk voor stuk..
Heb er nooit iets gekocht en heb alleen maar klachten gehoord van mensen die er wel wat hadden gekocht..

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 14:11

Zelf heb ik er nog nooit wat gekocht. Ik heb wel een apparaat thuis staan die ook daar is gepromoot. Mijn vriendin haar man heeft er wel eens iets besteld

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 14:11

Ja, ik heb ook wel es wat besteld, de videobanden van Windsor Pilates. En dat werkte super. Niet dat ik er vreselijk slank van werd, daarvoor zul je echt moeten dieëten, maar ik werd er wel een stuk soepeler van, kreeg meer kracht én een betere houding. Heb heel lang geen videorecorder in huis gehad, maar vandeweek toevallig een op gehaald om de geleende Parelli banden te kunnen kijken, maar ga dan ook weer met de Pilates banden beginnen want ik was juist weer begonnen met lijnen.
Niet alles op Tell Sell is troep (maar heel veel wel ;) )

Zo lang je maar onthoud: If it sounds too good to be true, it probably is.

Jasmijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 14:34

Vind het zo verschrikkelijk en tegelijkertijd zo verslavend ook. Als ik het zie moet ik er gewoon naar kijken..ik probeer weg te zappen maar op één of andere manier blijf je toch hangen. Denk dat ik nog steeds hoop dat alles wel werkt, het klinkt gewoon zo perfect. Ja té perfect helaas..Maar ben ook weer helaas een type dat heel erg gevoelig is voor mooie reclames, verpakkingen en praatjes ;)
M'n moeder heeft ooit de revo-styler besteld, ding voor je haar. Werkt opzich wel, alleen zeker niet hoe ze het daar voordoen maargoed..enige was dat hij een half jaar later voor 15 euro bij de blokker lag ipv de 60 euro bij tell-sell :+