Diep in tranen en behoorlijk in paniek......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 15:08

Klinkt iig al wat positiever dan gisteren inderdaad. Het zal nog steeds moeilijk zijn, maar Chico is er iig de eerste tijd nog even.

Nogmaals, STERKTE!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 21:34

Ik kon een tijdje niet reageren, Sandra. Maar ik heb wel alles gelezen en ik had met je te doen. Wat een vreselijke eikel is het, maar laat het hem lekker uitzoeken...!!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 21:55

Jeetje meid, geen woorden voor..
Ik kan me precies voorstellen hoe je je voelt, krijg echt een brok in mijn keel van je verhaal..

Heel veel sterkte Sandra, alles komt goed!!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 22:22

Wat rot dat het allemaal zo moet gaan, gelukkig mag Chico dan nog eventjes blijven. Heel veel sterkte ermee, en misschien is het ook wel beter zo, ookal is het op het moment erg moeilijk. Nogmaals.. sterkte! Lovers

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 23:07

Oh meisje wat vreselijk voor je. Ik kan me je paniek goed voorstellen en het is ook terecht dat je dat voelde en uitte. Leuk voor je ex om er gebruik van te maken om zo te reageren. Verdrietig

Heel veel sterkte!

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 00:35

Jeetje wat een gedoe allemaal! Echt super K*t voor je! Tis ffe doorbijten en de goede dagen komen echt wel weer terug, probeer toch je ex ervan te overtuigen dat je hem nog graag als vriend wilt zien, maar doe dat niet de eerste weken. Dat is alleen maar verwarend voor jou, en dan gebeuren er mischien dingen die je niet wilt!!! kunnen jullie ciau niet "delen in kosten en tijd? van wie is die hond wie heeft m gekocht?

sterkte met alles!!!!

groetjes maaike

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 02:02

Wat een kl*te situatie.
Gewoon rustig dag voor dag door gaan en over een tijdje ziet alles er weer anders uit.
Er zijn een heleboel mensen die je willen helpen en voor wie je bijzonder bent.
Je zult zien dat het vanaf nu alleen maar beter gaat worden.

Geloof in jezelf!!!!
Je kan het!!!!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 03:07

Jeetje, waarom moet het nou toch allemaal zo moeilijk gaan Verdrietig ...
Gelukkig heb je (iig voorlopig!) Chico nu nog, die je door de eerste tijd heen kan helpen! Wat zeggen ze hier altijd zo treffend:
"Besser ein Ende mit schrecken als ein Schrecken ohne ende" en ik denk dat dat wel klopt; in het begin zal je het moeilijk hebben, héél moeilijk zelfs, maar denk eraan, het kan echt alleen maar beter worden Knipoog !! Veel sterkte!!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 15:49

Sjonge wat mis je dan veel als je een maandje ofzo niet op bokt komt....

Hoe is't nu, ben je al weer wat tot rust gekomen? Echt een klotensituatie... En als ie dan alles al afpakt, nou ja, dat kun je vervangen, maar chico, zo is er natuurlijk maar een....

Hoop dat je snel weer thuis voelt in je eigen huisje, met jouw spulletjes.
Heel veel sterkte gewensd: en kop op meid!

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 21:21

Ik heb de tranen in mijn ogen van je verhaal. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je rot voelt. Ik hoop dat je toch nog als goede vrienden uit elkaar kunt gaan en dat je zoals je wilde elkaar gewoon kunt begroeten. Ik wens je heel erg veel sterkte de komende tijd...

Dees

Berichten: 18922
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 00:39

Sterre schreef:
"Besser ein Ende mit schrecken als ein Schrecken ohne ende"


Zo is het maar net!
Verrassende wending inzake ouders Rene, zo zie je maar, uiteindelijk valt het de mensen wel op dat je geweldig bent.
Houd je taai, je wordt nog veel geweldiger!

corrie
Berichten: 4
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 22:59

Riëtte schreef:
Sjonge wat mis je dan veel als je een maandje ofzo niet op bokt komt....

Hoe is't nu, ben je al weer wat tot rust gekomen? Echt een stinkmoddernsituatie... En als ie dan alles al afpakt, nou ja, dat kun je vervangen, maar chico, zo is er natuurlijk maar een....

Hoop dat je snel weer thuis voelt in je eigen huisje, met jouw spulletjes.
Heel veel sterkte gewensd: en kop op meid!



alles afpakt is denk ik niet de goede formulering
uit andere verhalen van honeybee begrijp ik dat alles ook van hem is en hij ( en zijn ouders ) zelfs voor nieuw(ander) spul hebben gezorgd
ik vind dat jullie erg veel op die ex afgeven

zelf heb ik het idee na het lezen van andere berichten van honeybee omtrent dit en andere onderwerpen dat ze me een beetje labiel overkomt en er goed aan zou doen professionele hulp te zoeken

iig sterkte met de beslissingen die je gaat nemen

joyce B

Berichten: 16378
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 00:14

Tuurlijk is alles van hem als al haar spul weg moet omdat hij nieuw wil (andere is niet goed genoeg) en dus ook koopt... Geen schuur om het oude spul in te bewaren hoor!!!

In de tijd dat ik studeerde was ook het meeste spul van ons gekocht door mijn vriend, maar die had tenminste nog zoiets dat het van ons beide was!
(ookal voelde dat voor mij anders) Mijn vriend zou dus de spullen gedeeld hebben... Een heel verschil dan iemand in een leeg huis achterlaten zonder financiele ruimte om alles opnieuw aan te schaffen...
Dit was het minste wat die ouders konden doen (in mijn ogen)...
Sandra, kop op! Soms moet je door een diep, diep dal om weer omhoog en vooruit te kunnen... Ik hoop dat je hulp vind om alle problemen op te lossen... Liefs, Joyce

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 04:00

.