Ik had het zondag uitgemaakt, met het verzoek geen contact op te nemen, omdat ik hem anders uit medelijden terug zou nemen. Dit wouden we allebij niet en hij was het dus ook wel met me eens. Vandaag op msn sprak hij me toch aan.. Of ik in februari met hem naar die en die film wou, maar ik had al afgesproken met mijn beste vriend, aan wie hij een hekel heeft.. Het msn gesprek ging zo:
Hij: Ik heb toch wel zin om naar die film te gaan, zullen we samen gaan?
Ik: Ik ga wel, maar niet met jou, sorry.
Hij: Met wie ga je dan?
Ik: Waarom wil je dat weten?
Hij: Omdat ik nieuwsgierig ben.
Ik: Ik ga met mijn beste vriend.
Hij: hahahahaha dag ann.
Daarna heeft hij me gedeblokkeert, en kreeg ik hele scheldserenades over me heen, in zijn msn naam stond dat ik een vieze h*er ben. Hij zei dat hij de afgelopen maanden in mijn telefoon had gekeken wie ik gebelt, en wat voor smsjes ik had gestuurd en ontvangen. Ook heeft hij mijn mail stiekem gecheckt, en mijn msn gespreks geschiedenis. Hier in heeft hij dingen gelezen die hij niet leuk vind. Ach, iedereen heeft wel eens ruzie, en dan is het ontzettend lekker om even gal te spugen, toch? Dat doe ik dan niet bij jan en alleman, maar gewoon bij mijn beste vriendin, of mensen die echt even naar me luisteren.
Ik ben boos geworden dat hij mij zo heeft lopen checken, hij vroeg waar mijn grote smoel was nu ik betrapt was.. En dat ik wel bang voor hem zou zijn, waarop ik heb gereageerd dat ik niet bang voor hem ben, en dat hij daar wel iets meer voor nodig heeft als die niet-bespierde-armen van hem. Hierop zei hij letterlijk:"Wacht maar tot ik een lijntje coke in mijn neus heb zitten, ik sla je verrot!".
Het liefst bel ik hem vanavond nog op, wat hem bezielde om zo tegen mij te praten. Maar ik weet zeker dat dat weer uit loopt, op dat we het opnieuw gaan proberen. Het is verdomd moeilijk sterk te blijven als iemand zo tegen me doet. Sinds hij dit tegen mij heeft gezegt sta ik te shaken op mijn benen, van woede. Het liefst stap ik op mijn brommer naar hem toe, om hem te laten zien dat ik het ook zonder lijntje coke afkan
. Maar ik ben wel eerder naar hem toe gereden, omdat hij dingen zei die ik niet pikte, en toen zijn we ook weer verder gegaan, wat ik niet had moeten doen.
Alsjeblieft, geef mij de kracht om hem niet te bellen.. Ik wil het echt niet meer, maar het is zó moeilijk.

) het slot veranderen en zijn spullen fijn buiten op de stoep zetten...........
Mijn dag begon goed haha. 
Ben zoveel mogelijk aan het plannen en afspreken, zodat ik niet eens tijd heb aan hem te denken/hem te bellen.
) kan krijgen.