Mijn vraag aan jullie is dan ook: Waar is het ijs goed genoeg?
Zelf zaten we te denken aan het leekstermeer/ hoorsemeer en dan vanaf daar een lekker stuk schaatsen, maar andere tips zijn ook prima. Alle hulp is welkom!
Groeten M_i_R
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

is morgen ook een toertocht georganiseerd. Stoeptegel schreef:zuidlaardermeer natuurlijkis morgen ook een toertocht georganiseerd.
Maar ik wil graag ergens heen schaatsen en bij een aantal toertochten hier in de buurt is het helaas zo dat een deel van de route onvoldoende is opgevroren... Maar een toertocht op het zuidlaardermeer klinkt prima. K denk dat ik dat maar eens even ga voorstellen. Is daar zondag ook nog wat te beleven of is het echt alleen zaterdag uit gezet als toertocht? 
zuidlaardermeer kun je helemaal rond. En je kunt een medaiile winnen uiteraard
Zelfs al leuke sneeuwduinen gesignaleerd.

Ben vanmiddag vast naar het hoorsemeer geweest. Was heerlijk schaatsen, maar het laatste deel van de route was jammer genoeg wel vergeven van de wakjes, maar... het belangrijkste is dat ik weer op het ijs heb gestaan! Heb nu al zin in morgen
Stoeptegel schreef:zuidlaardermeer natuurlijkis morgen ook een toertocht georganiseerd.
Germatje schreef:Ik heb net 30 km er op zitten! De bannetocht in omgeving wormer...
Het was afzien maar ik heb het gered!!! Krijg mn lintje thuisgestuurd