k-k-k-k-koud!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neej

k-k-k-k-koud!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 09:05

Jahoor, mijn vriendje wilde vanmorgen zijn hoofd onder de kraan steken, maar het water wilde niet warm worden..
Hij om half 8 's morgens in z'n t-shirt het balkon op (cvketel hangt in zwaar geisoleerde kast op het balkon), en jahoor, de leidingen zijn bevroren Koe

Zit een enorme bonk ijs aan, dus we hebben maar even een kacheltje in de kast gezet voor het ontdooien.. Maar ondertussen is het hier hooguit 16 graden en dus vreselijk koud Tong uitsteken

Lotgenootjes met kapotte ketels, meld je Knipoog

Ik mis de bibberende smilie Knipoog

Kristie

Re: k-k-k-k-koud!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 09:13

Dat lijkt me heul erg koud Vork.

Is het ijs wel al een beetje aan het smelten? Hier gelukkig nergens last van! Hopelijk ontdooien de leidingen snel. Kou-kleum-ze Knipoog

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 09:14

Sterkte met de kou! Dit jaar hebben wij nergens last van (gelukkig) Maar aantal jaar geleden deed de cv het bij mijn vader ook niet meer, jeetje dat was echt koud Nagelbijten / Gniffelen

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 09:58

Ach.. goed voor je portomonnee! Haha!

Trek je skibroek aan, lange sjaal om en handschoenen. Haal lekkere chocomel en kruip lekker met een deken op de bank Vork

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:32

Ik denk zo'n drie jaar geleden hebben wij hetzelfde gehad. Wij hadden een oude cv ketel hangen(hij was 17 jaar oud ofzo) en die besloot er soms ineens mee op te houden. Dit deed ie als je met een shampoo hoofd onder de douche stond Stoom uit je oren of de verwarming viel ineens uit.....Het werd dan idd errug koud in huis! We hebben het welgeteld 3 dagen aangekeken(heb die dagen bij de buurvrouw gedouched,want ik werd echt sjaggo van koud douchen Haha! ) en we hebben toen nieuwe ketel gekocht.
Heerlijk! Gewoon warm douchen en warm in huis!

Ik wens jullie heel veel sterkte met de kou en hoop dat het snel opgelost is. Wat ook helpt tegen de kou is een likeurtje Knipoog

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:34

Een likeurtje bij t ontbijt! Haha!

Goede reden om lekker terug in bed te kruipen met z'n tweeen toch? Ja

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 12:15