Stiefvaders...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Stiefvaders...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 16:29

Zijn de allerbeste Haha! jullie dachten dat ik ging klagen he Huilen van het lachen
je hoort heel veel mensen die het niet met hun stiefouder kunnen vinden, maar mijn stiefpapa is helemaal geweldig, behalve alle geldzaken die hij voor me oplost, lost hij ook álle problemen op met een vingerknip.

Ik ben al vanaf september bezig om slechts 15 hele euries terug te krijgen van de welbekende vandijk educatie.

laten we het erop houden dat ik alle smoesjes heb gehoord, ze konden niet overmaken naar postbank... hé toevallig ik heb postbank! de rekeninghouder en de naam klopte niet, het was echt overgemaakt maar werd teruggestort en na een maand bleek dat hij nog niet eens geanuleerd was. op 28-10 eindelijk een brief gehad na 4 weken dat hij geanuleerd was, nu het geld nog.

Nu kreeg ik 2 weken geleden weer een rekening van 23 euro, ik heb wéér gemaild (bellen heb ik ook al een miljoen keer gedaan) dat ik niets betaal en dat deze geanuleerd moet worden en ik me geld terugwil, omdat ik elke keer een andere trien heb, weten ze niet meer waar ze het over hebben. Kreeg ik 2 dagen geleden een mail, dat ze de 15 euro van die 23 afgetrokken hebben en dat ik het resterende bedrag nu kon overmaken, ik schoot zo erg in de stress dat ik de hele nacht heb liggen draaien. dus ik mailen dat ik die OOK had geanuleerd én dat ik me geld wilde, krijg ik weer een mail dat ik eerst een creditfactuur moest ontvangen voordat ik me geld terugkrijg dus ik mailen dat ik geld moet krijgen van OKTOBER en niet van nu. krijg ik vandaag een mail die werkelijk alles doet Vork

er stond in, je hebt het in de factuur van 315,15 betaald excuses voor het ongemak blablabla Huilen van het lachen geen antwoord op me vraag dus, na maanden heb ik t opgegeven en me stiefvader erbij gehaald, hij belt net en mijn geld staat maandag op mijn rekening. Clown
en nu maar wachten...

Mavelle

Re: Stiefvaders...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 18:46

Hoeraaaa! Hahah

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 18:55

jouw stiefpapa rocks! Haha!

mijne ook wel trouwens Pling

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 18:59

Mijn stiefvader heb ik ook niks op aan te merken Lachen
Op mijn stiefmoeder ook helemaal niets eigenlijk, kan het opperbest met ze vinden Lachen
En jouw stiefvader is wel handig zo Tong uitsteken