ik word er een beetje moe van.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Illusion

ik word er een beetje moe van.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 16:10

Hallo,
gister was ik een film aan het volgen, op een gegeven moment komt er reclame. oke, ik had al een tijd het gevoel alsof ze steeds langer worden maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik me er steeds meer aan ga ergeren. maargoed gewacht tot de reclame voorbij was en weer verder gekeken. en nog geen 20 minuten! later kwam er wéér reclame.
ligt het nou aan mij of duurt de reclame steeds langer maar komt er ook steeds vaker reclame? of ben ik nou de enige die zich er zo aan ergert Nagelbijten / Gniffelen
groetjes

SassieSjaak

Re: ik word er een beetje moe van.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:11

Nope, nee je bent niet de enige ik erger me er ook aan!!!
Zeker als je net lekker in een film zit... of gewoon een serie heel vervelend...

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:12

Vooral tijdens goede tijden vind ik het verschrikkelijk. Maar gelukkig neemt de vader van mijn vriendin dat altijd voor ons op dus kunnen we de reclame lekker doorspoelen.

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:13

Ik erger me er ook altijd héél erg aan. In de reclame ga ik soms even wat anders kijken óf eten halen enz.
Vooral in films is het super-irritant om het halfuurtje zo'n reclame! Zit je net lekker in de film is er alweer reclame van zo'n 7 minuten.
En bij GTST al na 10 minuten!

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:14

tijdens greys anatomy bijvoorbeeld is er in totaal 20 min reclame, dat is echt te veel Bloos!
een gewone aflevering duurt 40 minuten en ze rekenen een uur
dat is 2x 10 minuten reclame Bloos

erger me er dood aan!

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:14

Ja heb ik ook welleens last van.
Op spannende momenten in films en tv series.
Zat de vorige keer GTST te kijken, en toen viel het mij op dat ze toen al na 5 minuten een reclame erin gooide die 10 minuten lang duurde.
Belachelijk

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:15

Ik heb echt een hekel aan al die reclames.. ze duren altijd zo lang en er komt vaak het zelfde.. Scheve mond

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:15

Klopt! De reclames zijn echt belachelijk lang geworden, en ze worden vast nog veel langer... net zoals in duitsland.

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:16

Echt verschikkelijk die reclames heb er zo'n hekel aan van mij mag het afgeschaft worden. En dan heb je ook nog van die irritante reclames die in je hoofd blijven zitten.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:17

Vooral RTL en SBS hebben dat erg vind ik, NET5 valt af en toe nog mee maar dat kijk ik ook amper, dus kan daar aan liggen.
Helaas kun je er vrij weinig aan doen. Scheve mond

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:17

Ik vind ook dat de reclames te lang zijn maar vaak zijn ze wel handig om even chips te pakken of een plasje te doen Lachen

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:18

Ahh die reclames word ik altijd helemaal moe van! Zeker als je net helemaal in een film zit.... Het nadeel is ook tijdens een reclame ga ik zappen waardoor ik weer in een ander programma kom en het andere dus niet afzie, waar ik dan weer van baal Tong uitsteken

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:20

Ik word ook helemaal gek van die eeuwige durende reclames over auto's, wasmiddelen, internet, telefoons en ga zo maar door....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:20

Tip: koop een DVD-recorder. Je kijkt het dan een dag later, spoelt alle irritante reclame met een poep en een scheet door en kijken maar Cool Kost wel wat centen, maar bespaart je een hoop ergernis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:21

Tip2: ga nuttige dingen doen in de reclame. Even snel je huis een zuigie geven, de was ophangen of opvouwen, de wc schrobben, de vaatwasser uit- of inruimen.

Maak van een nood een deugd

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:21

Ik vind reclames ook vervelend, maar ze zijn ook noodzakelijk (bij de commercielen dan) om tv te kunnen blijven maken, helaas. Sommige reclameblokken vind ik wel belachelijk lang, vooral SBS heeft daar een handje van.
Tevens vind ik die reclames van SBS in programmas zelf heel erg vervelend, komt er ineens zo'n balk met dat het nog 5 dagen duurt voordat 'programma X' weer begint, is misschien nog wel irritanter dan de onderbrekingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:22

Mas schreef:
Ik vind reclames ook vervelend, maar ze zijn ook noodzakelijk (bij de commercielen dan) om tv te kunnen blijven maken, helaas. Sommige reclameblokken vind ik wel belachelijk lang, vooral SBS heeft daar een handje van.
Tevens vind ik die reclames van SBS in programmas zelf heel erg vervelend, komt er ineens zo'n balk met dat het nog 5 dagen duurt voordat 'programma X' weer begint, is misschien nog wel irritanter dan de onderbrekingen.

Ja, met die irritante Joling ineens op je netvlies Misselijk

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:26

Normaal kan ik me niet zo druk maken om reclames, die maken het tv-kijken mogelijk. Mooi even tijd om wat nuttigs te doen (wc, drinken en snack pakken etc Knipoog ). Maar laatst werd het me toch wel wat bont: tijdens Titanic, die tóch al zo lang duurt, werd er ontzettend vaak reclame tussendoor gegooid, en ook nog eens heel beroerd getimed. In totaal duurde Titanic ruim een uur langer dan normaal, en 20 minuten langer dan in de gids stond Dromen

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:26

Ik erger me er ook steeds meer aan, net lekker in een film...pauze en dan ook nog eens bijna 10 minuten! In de pauze rond half 10 ga ik altijd de paarden voeren en als ik dan beetje doorloop ben ik weer terug voordat het begonnen is Haha!

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:27

pauze moet reclame zijn natuurlijk Bloos

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 16:28

ik snap dat reclame wel nodig is voor de commercielen om tv te kunnen blijven maken maar waarom zo veel? waarom zo lang?

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:29

Alles word duurder, dus dan moet er ook meer binnenkomen! Gevolg --> meer reclame

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:32

Marian_ schreef:
ik snap dat reclame wel nodig is voor de commercielen om tv te kunnen blijven maken maar waarom zo veel? waarom zo lang?

Makkelijk zat: het brengt geld in het laatje Geld, geld!
Dat het de kijker ergert is dan jammer, als er maar verdient wordt...

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 16:35

haha logisch eigenlijk ja Dromen

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:36

Laatst keek ik ook naar MTV en er kwam gewoon om het kwartier reclame van ruim 5 minuten Bloos! En dan ook de hele tijd précies dezelfde reclames, dan heb ik bijna de neiging om gewoon de tv uit te zetten en gewoon niet meer tv te kijken want je kijkt meer reclame dan tv en daar word ik zo moe van Vork