Nationale dumpmaand?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suuskipje

Nationale dumpmaand?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 09:13

Ik kijk hier zo eens rond en ik verbaas me erover hoeveel meiden er gedumpt zijn hier Scheve mond

Vraag me toch ergens af hoe dat zo komt... Hebben de mannen (en vrouwen) het idee van nieuw jaar nieuw kansen nieuw liefje?

Ben toch stiekum wel blij dat ik nog gewoon gelukkig ben met vriendlief...

maradhja

Re: Nationale dumpmaand?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:16

Ik vindt het altijd wel opvallen, zo rond november - december en rond juni - juli gaan er altijd super veel relaties kapot.
Dus ik zeg altijd, wanneer een relatie niet waardig genoeg is, dan merk je wanneer het tegen die maandjes aan loopt van zelf Tong uitsteken

Maar heb er geen last van Lachen alweer 1jaartje met vriendlief samen!

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:20

Was mij ook al opgevallen, gelukkig ben ik ook nog samen met vriendlief Haha! 2 jaar en 2 weken oid Haha!

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:21

klopt als een bus!! Zelf vorig jaar een goede start gemaakt zoals ik het zelf wil noemen, ik heb vriendlief op 1 januari buiten de deur gezet.... And I'm o so happy dat ik dat gedaan heb! Haha!

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:23

Misschien dat mensen tijdens de feestdagen beseffen dat ze eigenlijk liever bij iemand anders zouden willen zijn tijdens die dagen?

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:24

Het viel mij ook al op! Het ene topic na het andere Scheve mond

Denk dat het inderdaad te maken heeft met een nieuw jaar, nieuwe start..

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:26

Nieuwe start.. Nieuwe liefde.. Misschien goede voornemen van sommige mensen? Haha!
Ik ben blij dat ik alweer 1,5 jaar supergelukkig ben met vriendlief. Lovers Haha!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:29

Ja mij valt het ook op, heb er zelf ook last van omdat ik teveel aan mijn ex blijf hangen nog, ik heb geen behoefte aan iemand anders. Maar met mijn ex was het rond maart uitgegaan vorig jaar(toen waren er ook heel veel topics) en in oktober nogmaals...

Ik moet ook zeggen dat ik het idee heb dat er steeds meer mannen gewoon zoiets hebben van ow vriendinnetje leuk en 2 dagen later, noujah ik heb geen gevoelens meer, daar is de deur en lang leve de lol, dat valt me tegenwoordig zo erg op, ligt dat aan mij?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:31

Ik merkte het ook al. Ik had ook een dipje met mijn vriend vorige week, was ook bijna uit, maar we zijn er sterker uit gekomen en deze maand zijn we ook alweer 1,5 jaar samen.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:31

Nee ook dat was mij al opgevallen. De types die de dag ervoor zeggen ik hou van je en dag later zijn gevoelens ineens weg.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:35

Ja dat idee heb ik ook hoor. Maar sowieso wordt er tegenwoordig bij een klein verliefdheid al gelijk geroepen dat je van elkaar houdt. Vind dat een beetje te ver gaan hoor. En als de verliefdheid over is dan hoeft het ook al snel niet meer heb ik het idee.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:37

Babel schreef:
Ja dat idee heb ik ook hoor. Maar sowieso wordt er tegenwoordig bij een klein verliefdheid al gelijk geroepen dat je van elkaar houdt. Vind dat een beetje te ver gaan hoor. En als de verliefdheid over is dan hoeft het ook al snel niet meer heb ik het idee.

Ja inderdaad en ik merk ook dat er bij heel veel communicatie mist of dat ze gewoon geen moeite doen zodra het voor meestal de jongens te moeilijk word, dan is er altijd wel ergens een ander waar ze hopen geen problemen mee te hebben lijkt het wel en dan rennen ze al snel weg.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 09:38

op dat moment besef je toch wel wat je dan echt aan die gozer had he...
Anyway het lijkt wel of mijn vriend en ik alleen maar hechter zijn geworden na de decembermaand Lachen we zijn inmiddels 10 en halve maand bij elkaar Haha!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:39

Sommige mensen zeggen binnen een week al dat ze van elkaar houden.. Het zou mij dus heel erg benauwen.. Scheve mond
Hoe kan je binnen een week zeggen dat je van elkaar houdt en dat het voor altijd is? Scheve mond

Tegenwoordig wordt er ook niet meer voor een relatie gevochten. Het is ruzie, dumpen en verder met je leven.. Waar blijft de vechtlust?

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:42

Mayflower_ schreef:
Tegenwoordig wordt er ook niet meer voor een relatie gevochten. Het is ruzie, dumpen en verder met je leven.. Waar blijft de vechtlust?

Welkom in de huidige maatschappij Tong uitsteken

Misschien dat het vele samenzijn tijdens de decemberdagen mensen heeft doen beseffen niet op de juiste plek te zijn....
Of toch een goed voornemen, in 2009 zet ik iets anders op prioriteit nummer 1.....

Ondertussen nog steeds gelukkig met mijn vent Vingers aflikken

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:43

Ik zou niet zo heel snel zeggen dat ik van iemand hou... Sommige mensen zeggen dit al zo snel tegen elkaar, daar krijg ik echt de kriebels van. Wanneer houd je echt van iemand?

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:43

Mayflower_ schreef:
Sommige mensen zeggen binnen een week al dat ze van elkaar houden.. Het zou mij dus heel erg benauwen.. Scheve mond
Hoe kan je binnen een week zeggen dat je van elkaar houdt en dat het voor altijd is? Scheve mond

Ja inderdaad dat bedoel ik Lachen Dat zie ik echt bijna nergens meer... Een vriendin van mij ook die roept om de maand, jah het gaat niet zo lekker, ik denk niet dat het nog lang aanblijft en dit roept ze nu al maanden terwijl ze nogmaar 8 maanden hebben. Op een gegeven moment gaat er dan toch een lichtje branden dat er iets niet goed zit? Ze praten amper, alleen als ze op het punt staan het uit te maken.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:44

Bij mij gaat het ook niet fantastisch.. maar, we blijven gewoon veel praten, althans.. ik iets meer als hem haha hij praat niet zoveel.
Dus ik probeer gewoon een maandelijks praatuurtje in te lassen steeds.. Lachen

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:46

Ja misschien moet je eens per zoveel tijd even evaluaren hoe het met de relatie gaat. En blijven praten.. Zit je iets dwars, praat er dan over.. Maar dat vergeten een heleboel mensen..

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:47

Ja net wat je zegt mayflower.. dat werkt echt..

Mizoan

NonaWen schreef:
Bij mij gaat het ook niet fantastisch.. maar, we blijven gewoon veel praten, althans.. ik iets meer als hem haha hij praat niet zoveel.
Dus ik probeer gewoon een maandelijks praatuurtje in te lassen steeds.. Lachen

Respect OK dan!

Uit mijn vorige relatie heb ik wel geleerd dat er ook een moment komt dat na al dat gelu1 en zonder resultaat dat je echt moet besluiten zo gaat het niet meer. Wij hebben dit 3 jaar volgehouden en toch was ik nog verbijsterd toen hij opstond, spullen inpakte en mij verliet zonder 1 woord te zeggen Verdrietig

Iriscope

Dat merk ik ook ja, veel mensen willen wel de lusten en niet de lasten en zodra ze een beetje moeite moeten doen dan maar uitmaken.
Aan de andere kant, als je echt voor iemand wilt gaan dan wil je daar ook wel moeite voor doen lijkt me?
En sommige mannen doen dingen onbewust verkeerd.
Die moet je gewoon even een zetje in de goede richting geven en leren dat ze over dingen moeten praten ( spreek uit ervaring, woon inmiddels wel samen met deze lieverd die het nu eerlijk zegt als hij ergens mee zit ).
Want ik krijg het idee dat veel mannen het vooral niet zeggen als ze twijfels hebben of als het gevoel even wat minder is.
Vaak kun je er niks aan doen wanneer je niks meer voor iemand voelt maar als je het idee hebt dat het minder wordt kun je dat op zn minst met je partner delen. Door weer wat tijd aan elkaar te besteden en kleine verrassingen te plannen voor elkaar komt er vaak weer wat meer spanning in een relatie. En daardoor soms ook weer wat meer kriebels, je moet gewoon af en toe die sleur doorbreken!
Mannen beseffen dit niet en laten het dan maar doodbloeden, en ondertussen maar gewoon blijven zeggen dat ze wel gek op je zijn en oud met je willen worden. Wanneer het voor hen dan genoeg is dan maken ze het uit en dat is dan voor hun partner geheel onverwacht. En ook oneerlijk vind ik, omdat zij nooit de kans hebben gehad eventuele oplossingen te bedenken samen met hun partner.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:48

Mayflower_ schreef:
Ja misschien moet je eens per zoveel tijd even evaluaren hoe het met de relatie gaat. En blijven praten.. Zit je iets dwars, praat er dan over.. Maar dat vergeten een heleboel mensen..

Ja inderdaad, bij die vriendin vond ik het toppunt tochwel dat haar vriend een ongeluk had gehad en erover loog en ook nog eens dingen ontkende. Sorry hoor, maar dat is juist een moment waarop je eerlijk moet zijn. Ze moest er via zijn beste vriend achter komen dat hij een boete had gehad, misschien voor de rechter moest verschijnen en dat hij niet tegen een paaltje, maar tegen een boom was aangereden Sigaar

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:49

Mayflower_ schreef:

Mijn vent doet dit zo 1 x per week.....
Wij praten heel wat af.......

Soms sommen we ook wat frustratie's en irritaties aan elkaar op zonder ruzie te maken...
Wij hebben nog geen enkele ruzie gehad gedurende onze relatie......

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 09:50

Er zijn ook best veel mensen die het banketstaaf vinden het tijdens de feestdagen uit te maken en daarom net na de kerst of in januari ervoor kiezen om hun vriend(in) aan de kant te zetten. Verder zorgt kerst regelmatig voor spanningen (veel samenzijn met wederzijdse families erbij) en zorgt oud en nieuw weer voor een terugblik en kijken of je zo verder wil. Dus eind december/januari is inderdaad nationale dumpmaand Ja