Jah ik wou eigenljik geen toppic openen, in deze lijkt het wel dumpmaand..

Feestdagen voorbij, nieuwjaar.. nieuw begin, en zo denken veel mannen volgens mij als ik de toppics hier zo rondkijk.
Ook ik ben vreselijk de pineut geweest, laat ik bij het begin beginnen, en ik praat veel met vriendinnen, de laatste dagen ook veel over gehad met m'n moeder. Dan lag ik hem uit, dan weet ik hoe blij ik eigenlijk moet zijn dat ik hem kwijt ben. Maar eenmaal 's avonds in bed, blijven die gedachtes komen. Krijg ze niet uit m'n hoofd, kan niet slapen en lig echt wakker. Had dit zelf niet verwacht, overdag heb ik er weinig last van namelijk. Maar als ik dan geen contact meer heb met mensen, die me steunen stort ik zo in! Want hij was er 's nachts wel, 's weekends sleip ik bij hem.. doordeweeks belde die nog even voordat ik ging slapen. Hij werkt in de afwaskeuken, dus vaak laat vrij 's avonds.. Meestal tussen 12 en 1 belde die, en daarna ging ik dus altijd slapen..
Maar in ieder geval, kan het moeilijk vorig jaar noemen, maarja 2007, zomer. Ik zat ontzettend vaak met een vriendin van mij op zo'n site, twente4all, misschien kennen sommige het wel? Njah, ik intresseerde me meer in jongens (werd aan het eind van die zomer 16, was toen dus 15
), hoopte toch stiekem dat ik snel een vriendje zou krijgen en je kent het wel! Ook ga je steeds meer vragen over sex en alles kijken. Njah lekker puberen, nieuwe dingen ontdekken en alles. Njah toen had hij dus een berichtje gestuurd, uiteindelijk kregen we MSN contact. Héél gezellig, héél erg ouwhoeren, in het begin had ik hoop dat het wat zou kunnen worden. Naief persoontje dat ik was natuurlijk, het deed me ook pijn wanneer die vertelde dat ie misschien een nieuwe meid op het oog had en alles. Nou eind v/d zomer, nog steeds af en toe msn contact, lekker ouwhoeren enzo. Wist dus ook heel goed wat voor jongen het was, eentje die sex heel lekker vind
(gesprekken gingen ook altijd over sex, ik als maagd die natuurlijk er geen flauw benul van had, en hij als "expert" die al lang sex had
) Er werden grapjes gemaakt van jah,, als ik nu naar je toe kom doe je t ook nog.. Echt dat ouwhoeren en jah niet over het goede onderwerp.. Maarja ik had er lol aan, uiteindelijk in het najaar minder contact. Sprak hem nog wel is, en we hadden het niet echt meer over sex. Hij had wat "scharels" enzo, en dat vertelde die mij wel is.. Gewoon msn-vrienden. Beide ook echt neit meer verder willend 
Uiteindelijk toen hij een vriendin kreeg van 4 maand, waar die eerst heel goed bevriend mee was, heb ik helemaal geen contact meer met hem gehad. Of misschien nog 1xtje.. Had er ook geen behoefte meer aan, ik ging uit, ontmoete andere jongens, had dikke lol en was hem eigenlijk helemaal vergeten. De jongen die ik af en toe sprak op msn, de jongen waar ik zo'n lol mee had op msn, de jongen die min of meer uit m'n leven verdwijnde.. Het verwaterde gewoon, heel logisch en eigenlijk juist heel goed.. we verwachten immers ook beide niks van mekaar.
Echter zomer 2008, net na m'n examens, had een moeilijke tijd met m'n vader, en had nog steeds geen échte relatie gehad, iig niet lang. Ik begon eigenlijk net een beetje met relatie's, ze waren uitzonderlijk kort maar voor mij waren het toen wel relaties of nouja ngo geen relatie maar net wat meer als basisschool verkering. Je kent het wel
Njah, hij wou wel naar hier komen om die kus op te halen, njah ik m'n twijfels erbij.. Maar goed ben toen uiteindelijk in z'n mooie praatjes getrapt. Hij heeft het zelf gezegd dat ie makkelijk meiden kan krijgen blijkbaar wat ie hoort van vrienden.. Ook heeft ie mij gezegd dat ie mij ook snel het bed in had gekregen.. Dat is waar, ik ben er snel "ingetrapt", maarja was dan ook echt verliefd op hem geworden. Njah echt echt verliefd? Iemand waar ik voor altijd samen mee wil zijn? Nee. Het voelde allemaal goed, en het ging zoals het ging. Ik ging niet uit dat we nog maanden zouden hebben. Aan een jaar durfde ik al helemaal niet te denken.. Ik bekeek het van dag op dag, van week op week, langer echt niet.Uiteindelijk hebben we wat gedaan op dát gebied (sex dus), wat ik hier niet open en bloot ga vertellen. Sommige zouden er niet moeilijk over doen, anderen wel. Zo z'n stiefmoeder ook die kwam er vrij snel achter, dat gebeurde toen we bijna een halfjaar hadden, in dat halfjaar ging het goed, ben door 1 jongen veel gewaarschuwd, vriendin van me mogt hem niet maar heeft respect voor mij dat ik met m om kon gaan en alles, nouja ze hebben wel tig keer gezegd dat ik beter verdiende. Vond ik niet of nouja vond ik niet, ik wou het niet
Was tevreden! Iig, die stiefmoeder is er dus achter gekomen, en ze wou me niet meer zien, ze vond dat ik m'n zelfrespect had verloren, niet van hem hield anders had ik dat niet gedaan en alles. Ik voelde me er behoorlijk poedersuiker door, ook hij had mee gedaan! Ik deed het juist voor hem, had geen behoefte om er tegen in te gaan overigens..Njah, ik hoorde van hem dat z'n ex (die meid voor mij) was gedumpt door haar vriend,, niet veel later hoorde ik dat ze hem continu had zitten sms'en. Toen hij met zijn familie, waar zij ook nog mee omging, naar walibi waren gegaan had ze ook nog van alles geprobeerd (en dat was in sept.) om contact met hem te krijgen. Maar hij had haar geblokkeerd, smste niet terug, negeerde haar compleet. Prate met veel woede over haar enzo. Maar blijkbaar wist ze hem precies in te palmen..
Ik dacht dat het de week voor kerst uit zou gaan, gezien die situatie met z'n stiefmoeder.. Het ging door, ik dus blij verrast
En wou er weer helemaal voor gaan, achteraf blijkt dus dat ie toen wél twijfelde. Heb hem toen nog gevraagd, wat ie wil.. wil ik nog wel door mij? Hij wou het nog, en dat gaf mij hoop. Nog steeds vroeg ik mij af of we nog lang wat zouden hebben, maar ik had net weer wat meer hoop. Je snapt dus wel hoe blij ik gweest moest zijn?Op kerstavond hadden we een halfjaar, hij langs geweest hardstikke gezellig, ik voelde me zo goed! Met kerst mekaar niet gezien, gezien die situatie met z'n stiefmoeder.. Njah, t weekend na kerst bij hem geslapen. Hij smste ook z'n ex terug, en ik heb 2 smsjes mogen lezen. T intresseerde me ook niet veel, ik vertrouwde hem. Natuurlijk wist ik dat ie zou gaan vergelijken, ik werd best wel onzeker maarja daar dacht ik niet veel aan als ik bij hem was. STOM! Nuz ie ik dat hij zich toch anders gedroeg, afstandelijker. Hij heeft me zeker nadelen gegeven van z'n ex, maar hij heeft ook dingen gezegd waar hij zich aan ergerde. Een struikelblok voor hem, wat al vaker had gezorgd dat het bijna uitging. Hij was soms boos daar over, 1x ben ik daar goed boos om geworden, dat was ook de keer dat ik m'n laatste kans kreeg
Ik heb niet veel veranderd, een stil en verlegen karakter kun je niet veranderen naar een sociaal en druk karakter..
We waren zo het tegenovergestelde van mekaar, en dat vond hij moeilijk. Hij wou een vriendin die drukker en socialer is enzo, ik snap hem wel. En was dus al stomverbaasd dat we een halfjaar hebben gehad
Terwijl onze relatie voor ons allebei totaal onverewacht was, alles wat ik met hem heb beleefd was onverwacht. Tegelijk heeft hij me zoveel geleerd, hij was soms kei en keihard, heb veel met hem mee gemaakt leuke en minder leuke dingen wat me sterk en meer zelfvertrouwen heeft gegeven. 
Echter, die week van oud&nieuw, niks gehoord. Heb hem ontzettend vaak zitten bellen, was niks voor hem. HIj belde mij altijd. Hij had ook niks gezegd over 'afstand nemen' of iets. Helemaal niks, ik zag dus ook niks aan komen, wist niet wat er aan de hand was.. en maakte me op gegevemoment gewoon écht zorgen dat er wat gebeurd was ofzo...
Echter denk ik dus dat z'n hoofd min of meer op hol is geslagen ofzo. Hij twijfelde die week voor kerst al, die week met kerst heeft ie getwijfeld en dan het gedoe met z'n stiefmoeder erbij, z'n ex die hem terug wil. Logisch dat je dan niet meer goed weet hoe en wat, het is iemand die de makkelijkste weg kiest. In dit geval moet dat zijn geweest, z'n ex terug nemen. Daar zeuren z'n ouders niet over, echter vinden die het juist super leuk! Omdat ik weet dat hij zo is, accepteerde ik dat snel. Zit daar ook niet over in.. 
Maar die vrijdag na oud&nieuw, heeft ie het op msn uitgemaakt, nadat ik hem had gebeld en voicemail kreeg.. Hij zei dat ie het uitmaakte om de reden dat ik zo stil was, dat hij minder gevoelens had ontzettend heeft zitten twijfelen. En dat was ook de reden dat ie een hele week niks heeft laten horen.. Zondag sprak ik hem weer op msn, hij vertelde dat ie weer wat met z'n ex had, dat ze al veel samen hadden gedaan en dat blijven doen. Zo bleef hun relatie in stand (4 maand jah, ik heb een halfjaar met hem gehad en wijd eden weinig dingen simpel omdat ik dat niet kan betalen), en het klikte nu nog beter. Ik heb hem gezegd dat ik ze veel plezier en geluk samen wens, dat meen ik ook! Ik accepteer dat we weer gwn msn-vrienden zijn, die mekaar soms nog een keer spreken. We hadden die zondag weer zo'n lol op msn, zoals voor onze relatie.. Echter vind ik het slecht dat je dingen moet doen om het leuk met mekaar te hebben? Je kunt dan nog wel van te voren zulke leuke vrienden zijn, met je vrienden doe je ook vaak veel leuke dingen, je hebt er lol en plezier mee. En soms deel ik tenminste m'n pijn ook met ze.. m'nv erhaal kan ik vertellen. Maar dat is dus tussen mannen en vrouwen verschillend! En vriendschap tussen een man en vrouw zie ik ook weer anders, ook vooral waarin lol en plezier een grote rol in speelt. Ik zit me dus écht af te vragen hoe lang het dit keer zal zijn tussen hun, eigenlijk wil ik hem niet terug maar 's avonds in bed komen die gedachten naar boven. Ik doe dan nog zo hard m'n best om aan de 'slechte' dingen te denken, waarom het beter is dat het nu uit is..
Maar ik voel me dan eenzaam, en vraag me af zal die bij mij terug komen? Wil ik hem dan wel terug? Nee, ik wil hem niet terug.Volgens m'n ouders zijn wij ook zo verschillend, hij doet zich slim voor maar ik ben overduidelijk slimmer, hoewel dat in onze relatie er niet echt uit kwam. Maarja ik had er totaal geen ervaring mee, wist niet om te gaan met bepaalde situaties en had het thuis neit altijd even makkelijk, daar wou hij niet altijd na luisteren. HOewel die mij echt een keer ontzettend goed heeft geholpen. En dat is ook weer de makkelijkste weg, weglopen van de problemen van je vriendin.

Ik voel me gewoon zo ja, eenzaam soms. Wil niet lang 'alleen' zijn, en hoop dat ik toch echt de leuke vriend tegen kom die m'n vriendinnen zeggen waarvan die komt. Maar vind het zo moeilijk, hun hebben allemaal nog wel een (lange) relatie, ze snappen m'n gevoelens wel een beetje en laggens amen met mij om m'n ex. Vertel ze ook wel dat ik het er ook wel moeilijk mee heb, dan kan ik de leuke dingen die ik met hem heb gehad vertellen de mooie herinneringen wat ik van hem heb geleerd en daar nu het positieve van inzien. Maar 's avonds in bed,, ik ben dan altijd al zo'n slechte slaper echt zo'n nachtmens, kan een ontzettende piekeraar zijn en nu is het dus helemaal vreselijk

Het is voor mij overduidelijk dat het beter zo is, ben het er ook mee eens dat het uit is eigenlijk, en meen echt dat ik hem en z'n vriendin ontzettend veel geluk samen wens! Maar dat eenzame gevoel..
Ik heb het idee dat het meer komt het gevoeld at er iemand "voor je is", en dat ben je kwijt. Dat doet zo'n pijn 
Hoop de jongen tegen te komen, die de paarden accepteert, niet zo'n sociaal persoon is, en gewoon verstandig is! *En dus niet met z'n 17e met school stopt, vevolgens in de afwaskeuken gaat werken, en niet meer naar school willen en niet echt een diploma hebben waar die nu werk mee kan vinden, voor dat werk is die afgekeurd namelijk
Hij heeft wel een mbo diploma, maar niet eentje waar die echt wat mee zou kunnen.. * Ik ben iemand die cariere wil maken, druk met de paarden is, en soms lekker verlegen kan zijn vooral in het begin. Maar eenmaal wanneer ik mij echt fijn voel, kan ik echt vel en eigenwijs zijn. Lekker lastig dus.. en het meest moeilijke, iedereen zegt dat ik zo'n leuke meid ben (en zelfs ook toen ik nog wat met m'n ex had dus), terwijl ik vroeg zo gepest ben, ik me zo lelijk vond, en nu hoor je dat zo'n leuke meid bent die echt wel knap is..
K kan dat maar moeilijk bevatten..Zo dat lucht echt even op

"(zoals z'n vriendin zaterdag had gekrabbeld), die hem helemaal als eigen en volle verliefdheid gaat zien.
Sorry hoor.. zie eerder weinig verschil tussen sms en msn
) opnieuw beleven, en eigenlijk ben ik er ook wel over uit dat dat ook weer niet bij mij past voor altijd
Hihi..