Help, door grote mail computer vast

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Help, door grote mail computer vast

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:00

Mijn computer slaat steeds vast als ik outlook express open. Het verzenden blijft hangen op bericht 3 en er zitten inmiddels tot 14 berichten achter. Kan ik ergens die grote mail eruitgooien? (ik word schijtziek van de leveranciers die prijslijsten e.d. per mail sturen, zoiets zal het wel weer zijn) Als ik op stoppen druk bij verzenden druk dan reageert de computer niet meer. Als ik outlook niet open is er niks aan de hand. Maar ik moet wat mailtjes wegdoen en ik ben ook benieuwd wat er verder binnenkomt, dus het begint nu vervelend te worden, wat moet ik doen?!

Anoniem

Re: Help, door grote mail computer vast

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:05

Eh, geen techneuten hier?!
(tja, ik ben het ook niet..)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:06

Gewoon even naar je webmail gaan, en hem daar weggooien. Lukt dat ook niet, dan even met je provider bellen dat er problemen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:06

webmail? wat is dat?
Dat bellen zal niet meevallen met tele2.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:08

Je hebt tele2 begrijp ik? Dan ga je naar http://www.tele2.nl, daar rechtsbovenaan staat webmail. Inloggen, en je ziet al je mail staan. Mailtje aanklikken wat volgens jou de problemen veroorzaakt, weggooien, en opnieuw proberen (edit: opnieuw proberen bij outlook je mail binnen te halen bedoel ik). Eventueel herhalen als het probleem niet opgelost is.

Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:42

Dank je wel! Nooit geweten.
Dat heb ik gedaan alleen helaas, daar stonden maar 3 mailtjes, de rest zit op mijn info@..nl adres.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:48

maar is het dan wel een email die binnenkomt op het tele2 adres wat de boel blokkeert? Of is het een mailtje wat binnenkomt op het andere adres?

Overigens heeft eigenlijk elk email adres een webmail. Gewoon naar http://www.(het gedeelte van je emailadres wat achter de @ staat).nl gaan, en dan zoeken naar webmail. Dus als je email adres bijvoorbeeld info@ikbengek.nl is, dan ga je naar http://www.ikbengek.nl en zoek je daar naar webmail. Daar geld dan hetzelfde: Verwijder het mailtje wat de blokkade veroorzaakt, en probleem opgelost.

Edfit: of begrijp ik je probleem nu verkeerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:54

Nee, je begrijpt het goed, maar het mailtje zit op het adres afkomstig van onze eigen bedrijfsnaam/website. Dat had ik ook al voor we tele2 hadden. Ik heb de websitemaker die de site en het emailadres host gebeld maar die was in gesprek. Die zal wel weten of ik het bij tele2 moet vragen of dat ze het daar kunnen regelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 12:45

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:18

Ja inderdaad, zo is het opgelost. Ik moest alleen de websitemaker bellen voor een wachtwoord. Bedankt allemaal.