Ik ben naast fanatiek paardenmeisje ook érg fanatiek in dans.
Nu zit ik op dansles en zijn we steeds meer aan het leren hoe een presentatie neer te zetten.
We gaan nu een eigen choreografie maken met eigen gecreeerde lichtshow en ook kostuums/kleding moeten we zelf regelen.
We moesten een thema verzinnen, wat ons uitgangspunt werd. We gingen buiten inspiratie opdoen, en zijn de supermarkt in gelopen.
We stonden bij de ijsjes (magnums) toen we op het idee kwamen op de 7 zonden te gaan doen. we zijn ook met 7 meiden dus dat komt mooi uit.
Nu moeten we alleen ideeën gaan verzamelen en liedjes zoeken. Ik wil heel graag iets van een moderner liedje, dat niet al te bekend is, en kwa muziek heel veelzijdig is. Ik vind dit reuze moeilijk om op youtube op te zoeken en vraag daarom jullie hulp!
Komt er iets in jullie op, vertel! Het moet onwijs gaaf worden, en de muziek is onwijs belangrijk! alle hulp is welkom! Iets moderns of een artiestennaam is al helemaal goed.
alvast bedankt.
xxx
(Ik weet trouwens niet of dit goed staat, verplaats het anders gerust, want wist niet waar ik het anders zetten moest!)