Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
heb er 20 jaar gewoond! prijzen daar zijn wel hoog! maarja ga beetje er buiten zitten vaassen enz daar niet wat goedkopers?
, en natuurlijk kringloop/aanbiedingen in de gaten houden (niet alles in een keer willen kopen). Hoeveel het kost om een heel appartement op te knappen is niet echt in te schatten. Sterk afhankelijk van handigheid koper/familie/vrienden
) om te bekijken of dat huisje haalbaar is. Storm76 schreef:135.000 is niet veel voor een appartement. Ik weet niet hoe het in Apeldoorn zit met de huizenprijs, (ik denk ook best duur), maar net wat C_arola zegt, misschien kan je wat noordelijker gaan wonen, daar heb je voor datzelfde geld een veel groter en beter onderhouden appartement.

Concorde schreef:Wendy: Snap ik ook wel.
Ga je op Funda zoeken op prijsklasse tot 150.000 dan is het gros wat je tegenkomt van die seniorendingen met servicekosten van 400 euro (thuiszorg achtige activities)
Dan kun je t als starter dus gewoon schudden in Apeldoorn lijkt me
) en er staan nu 3 woningen die in principe in aanmerking komen, eentje van 110/m en twee van 125/m. De spoeling is dun maar er is dus wel iets te vinden. Ga je zoeken boven de 125/m vind je vast nog wat meer, je krijgt momenteel echt wel wat van de prijs af hoor!