ik snap er helemaal niks meer van

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

ik snap er helemaal niks meer van

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 18:03

Huilen pff kmoet me hart luchten...
ik weet gewoon niet meer wat ik hiermee aanmoet..

ik ben autist en d8 eindelijk de perfecte jongen in me leven gevonden te hebben..
we waren 3 weken bij elkaar en alles was geweldig en leuk en gezellig en liefdevol..
gister ochtend en middag was er niks aan de hand hij mij knuffele en zoenen etc..
tot savonds voor etenstijd toen ik naar huis wou gaan..
toen vroeg ik aan hem heb je zin om nog avondje met mij mee t gaan.. toen zei hij nee.
ik zei waarom niet dan toen kwam t hij wist niet meer of hij nog van me hield want hij voelde niks meer voor me..
(maar ondertusse zoende hij mij wel en knuffelde me wel die middag)
ik ben in huilen uitgebarste en snap er gewoon helemaal niks van ik heb t niet aanvoelen komen..
we waren bijna 2 jaar samen...
ik heb me ketting van me nek getrokken en me ringen afgedaan en die aan hem terug gegeven..
en gezegd dat hij mij maar moest bellen als hij wel met me verder wou ..
want tjah meneer heeft zelf nld...en is af en toe onbegrijpbaar..

maar goed ik jank me eigen kapot...ik weet gewoon niet wat ik hier nou mee aan moet...
moet ik verder gaan?? of moet ik op telefoontje van hem wachten??

Schuur_

Re: ik snap er helemaal niks meer van

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:14

Je verhaal is een beetje moeilijk te lezen maar het is echt niet gehoord hoe hij het uitgemaakt heeft (of is het nog niet gedaan). Zeker als je al 2 jaar bij elkaar bent, dan kun je toch nog respect opbrengen?
Ik wens je veel sterkte toe en waarschijnlijk ga je je er echt over moeten zetten hoor, hij is je niet waard als hij zo doet.
Zelf iig geen contact opnemen, hij heeft zo bot gedaan, niet jij

Ligt het aan mij of hebben de mannen 1 of andere besmettelijke ziekte gekregen de laatste tijd? Ik kom wel erg veel van dit soort topics tegen

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:17

Was je nou drie weken of 2 jaar samen? Verder als ik het goed lees is het best een rot streek, eerst nog 'gebruik' van je maken en daarna 'rot maar op' zeggen..

oester

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:23

Ik snap het ook niet helemaal. 3 weken of 2 jaar?
En ik bedoel het verder niet vervelend maar loop je zelf niet iets te hard van stapel? Je opent een topic dat je vriendje heeft gezegd dat hij het niet meer helemaal weet? (hij twijfelt dus?)
Maar je zet meteen je skibroeken te koop omdat je vriend het heeft uitgemaakt?

Misschien dat ik het verkeerd begrijp maar hij heeft toch niet meteen al duidelijk gezegd dat hij niet zeker met je verder wilt? Knipoog

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:25

Ik denk dat ze bedoeld dat ze 2 jaar een relatie heeft en dat ze 3 weken samen zijn geweest zeg maar zonder dat 1 van de 2 naar huis ging. Maar het is wel een rotstreek. Denk vooral goed aan jezelf. En denk vooral niet dat hij de enige is en dat hij de ware voor jou was. Echt het leven is zoveel meer dan 1 man.

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:29

Ik begrijp ook niet helemaal, 3 weken of 2 jaar? Dat is nogal een verschil Bloos
Praat met hem, kom tot een conclussie, zodat je meer weet hoe of wat.
Het is moeilijk, vooral als hij nu waarschijnlijk niks meer van zich laat horen, maar zo kom je het verst Lachen

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 23:03

we hadden idd bijna 2 jaar...we waren 3 weken samen geweest..

dat is t probleem nou juist omdat hij gewoon gezegd heb dat hij niks meer voor me voelde en niks meer met me wou recht in me gezicht ben ik er aan de ene kant zo klaar mee... dat ik gewoon zoiets heb van rot maar gewoon op en wil nu ook gewoon niet meer mee op vakantie vandaar dat ik me broeken te koop aanbied...
aan de andere kant is er die vraag waarom zo ineens?
waarom knuffel je me zoen je me smorges en smiddags en zeg je savonds zoiets...
niet t snappen noch te begrijpen...
en ja sorry voor t moeilijke lezen maar ik ben gewoon zo in de war....weet niet eens of ik t wel moet geloven...

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:08

hm wat ontzettend rot! Heb je hem daarna ook niet meer gesproken?

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:09

meis... mannen... ze zullen altijd onbegrijpelijk blijven, toch zeggen ze volgens mij vaak dingen die ze niet menen, en waar van ze geen idee hebben hoe zoiets aankomt, ik zou nog eens met hem gaan praten, als jullie bijna 2 jaar samen zijn geweest dan kán dat bijna niet gewoon zo in een klap over zijn!

Sannessep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:16

Meid, ga eens praten met elkaar! Dit is toch geen afsluiten.... voor jou niet maar van hem ook niet! Als hij echt niet meer wil dan is hij jou daarvoor uitleg verschuldigd. Hij kan op zijn minst uitleggen waarom hij dit zo doet en wil.
In een goeie relatie praat je met elkaar en weet je hoe een ander zich voelt. Misschien ergerde hij zich aan kleine dingen en kwam hij nu bij de druppel die de emmer deed overlopen... misschien zijn dat wel dingen die je kunt veranderen. Misschien zijn dat ook wel dingen die je helemaal niet wilt veranderen!

Maar daarom is het dus belangrijk dat jullie er samen over praten. Heeft bij mij m'n relatie al 2 keer gered, we begrepen elkaar verkeerd en dat moest gewoon uitgelegd worden...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 23:20

ik wil ook met hem praten maar hij neemt niet op...en hij is doordeweeks werken...maja ik laat hem maar nadenken en in de tussen tijd probeer ik mezelf weer op t rapen

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:43

hm ik zou niet te veel contact zoeken denk ik Lachen

oester

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:47

Misschien een smsje sturen "jij mag een dag uitkiezen deze week wanneer we gaan praten" ?
Ook even aan jezelf denken meis, vooral als het zo lekker zonder reden gebeurd! Je hebt recht op uitleg en zeker op een fatsoenlijke afsluiting, mocht dat het geval zijn.. sterkte! Lachen

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 23:49

ik wil zeker nog een verklaring...maar heb t idee dat ik die nooit zal krijgen..