Helemaal niks voor hem betekend dan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wemkelover

Helemaal niks voor hem betekend dan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 14:18

Ow, wat voel ik me nu een Koe zeg.

Twee jaar terug ontmoeten ik een jongen, ik was 19 hij was 22. We werden verlief op elkaar en hadden tijdje heel leuk. Een half jaar later werd het wat minder, hij begon hele stomme opmerkingen soms te maken en zijn vrienden waren belangerijker. Nam eigenlijk bijna nooit meer uit. Heeft een keer gezegd ja ik zie het ff niet meer zitten maar hadden overgesproken en toen waren we toch bij elkaar gebleven.

jaja, daar begon het gezeik al en ik was zo naief waarschijnlijk. Want ik was stapelgek op hem.
En weer een paar maanden later maakte hij het uit, met het standaart zinnetje het ligt niet aan jou ...

Maar ik was nog steeds heel gek op hem, en hij belde me later op en zij dat ie spijt had en blablabla. Ik miste hem ook heel erg.
En we kwamen weer bij elkaar.
Mijn ouders niet blij, er waren verhalen dat hij vreemd ging enzo. Ik geloofde het niet, hij zei dat het niet waar was dat hij dat nooit zou doen en dat soort dingen. En ja ik geloof hem, hoe naief van mij.

Maar ja naar een paar maanden ging het dus weer uit, want meneer voelde zich ff niet prettig en wou ff vrijheid. En het lag niet aan mij ... en weer die praatjes, waar ik o zo gevoelig voor ben. Ik snap het van mezelf niet.
Maar ik heb tegen hem gezegd, ik wil je nu niet meer terug. Ok, maar ja in dronken buien belde hij me wel weer op en ook gewoon en op msn ook heel veel. Met die praatjes dat hij nog van me houd en dat hij mist, en hij begon steeds meer over seks te banketstaaf. '' ik heb zin in je '' '' ik wou dat je naast me lag '' en dat soort dingen. Ben wel paar keer fout ingegaan, maar ik geloofde hem nog steeds dat hij van me hield enzo.

Nou ik kijk op hyves, ik zie dat hij iemand als vriend had, met als voorplaatje een meisje in niet cristelijke kleding om het zo maar te zeggen. Dus klik ff erop om te kijken wie dat was, zie ik een krabbeltje van hem staan, waarin staat .... het word goed vanacht kruip maar goed ver onder de wol hahah ik kan je niet op warmen hahah ik woon nog bij me vader in huis en ben ook al weer vrijgezellig al 2 jaar weer bijna hoe oud ben trouwens lerkker koesse en dromen meid

Na het lezen, voel ik me zo k *t. Hij is me zeker even vergeten ofzo. Kan je zien hoe belangerijk ik voor hem was....
ik voel me gewoon zo ongelooflijk dom dat ik hem al die tijd gewoon heb gelooft, want iedereen zei. Dat ik me eigenlijk liet manipuleren met zijn leuke praatjes. Ik voel me echt een ezel..

Moest het ff van me afschrijven. Echt medelijden heb ik niet verdient, is ten slotte me eigen schuld. Maar wat steun kan ik wel gebruiken, of wat skuppen onder me reet ofzo. Ik moet het gewoon kwijt. En bij me ouders kan het niet meer omdat ik die nooit gelooft heb. Enigste wat ik hoor '' zeiden we toch ''.
Ik heb in ieder geval nu wel geleerd meer naar me ouders te luisteren, ze hebben toch vaker gelijk dan we denken.

Mi_Amore

Re: Helemaal niks voor hem betekend dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:22

wat is dat met die mannen de laatste dagen... Overal lees ik het.

Wat moet jij je rot voelen meid... Je hebt je lesje nu wel geleerd, maar het is en blijft rottig zo gebruikt te worden.

Bezie het zo, je zal het geen twee keer meer doen Ach gut en als je die kerel ziet, geef hem een welgemeende lap rond z'n oren van me Knipoog

En geef jezelf dan een klein schupje onder je kont, om jezelf te behoeden voor dezelfde fout...

veel sterkte komende dagen, wat moet je die gast nu haten zeg...

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 14:30

ja ik ben ontzettend kwaad op hem, hem ook een berichtje gestuurd hoezo twee jaar vrijgezel, ben je me vergeten ofzo? Ik heb nu zoiets al ik zal je krijgen ook, wat dat betreft ben ik dan wel wraakzuchtig. Wacht zijn reactie af en daarna wil ik nooit meer met hem praten of zien.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:34

Sjonge jonge.. Wat een rare! Gauw weg bij hem, voor hij je helemaal kapot maakt. Hij speelt gewoon een spelletje met je, en weet dondersgoed dat jij er telkens weer in trapt. Wees sterker!

Annemie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:46

Nou ben benieuwd wat hij er op terug gezegd.. Je moet gewoon tegen hem doen dat als het je niet berouwd, daar raak je ze het hardst mee! Spreek uit evariging! Maar leef wel met je mee hoor!

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 14:54

Annemie91 schreef:
Nou ben benieuwd wat hij er op terug gezegd.. Je moet gewoon tegen hem doen dat als het je niet berouwd, daar raak je ze het hardst mee! Spreek uit evariging! Maar leef wel met je mee hoor!

Ow ja, ik wordt nu super b*tch echt wel haha.
Dit is echt iets wat ik niet slik. Ik zeg nu niks meer tegen hem, krijg van zelf reactie en dan zal ie het ook horen ook. Ik heb gewoon teveel gepikt, en nu zijn me ogen geopend,... lettelijk.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 15:08

Control, alt delete, niet meer moeite insteken. weg van msn, blokkeren op hyves en nummer uit de telefoon. zonde om nog energie in te steken, steek die woede maar in het op poten zetten van je leven en gelukkig zijn of worden zonder hem. wat een eikel....

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 15:24

Siets schreef:
Sjonge jonge.. Wat een rare! Gauw weg bij hem, voor hij je helemaal kapot maakt. Hij speelt gewoon een spelletje met je, en weet dondersgoed dat jij er telkens weer in trapt. Wees sterker!

Het was al uit met hem, was zo en zo niet meer bij hem. Maar dan krijg je dit te lezen, weet je ... doet toch pijn dan.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 15:26

Merilyn schreef:
Control, alt delete, niet meer moeite insteken. weg van msn, blokkeren op hyves en nummer uit de telefoon. zonde om nog energie in te steken, steek die woede maar in het op poten zetten van je leven en gelukkig zijn of worden zonder hem. wat een eikel....

Ja gelukkig worden ben ik mee bezig. Ik zat gisteren in de bus, had dit nog niet gelezen, en ik voelde me in een keer zo gelukkig. Zo van nu ben ik weer vrij en kan ik weer lekker doen en laten wat ik wil. Maar ja toen las ik dit ...

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 15:33

Bah wat een oetl*l zeg!

Maar, zo ben je wel in één klap van hem af.. jij kan nu makkelijker afstand nemen.. Althans dat had ik wel Lachen

Sterkte er in ieder geval mee.. !

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 16:15

ja het boeit mij nou helemaal niet meer dat hij het uit maakt heeft gemaakt. Als hij me zo snel al vergeten is dan klopt er toch iets neit

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 16:38

Het is even rot meisje maar hier word je echt sterker van.
Ik was eerst ook veels te goed gelovig wat jongens betreft maar eigelijk moet je niks geloven van wat ze zeggen gewoon eerst zien dan geloven.

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 16:44

Zo dan, dat lijkt mijn ex wel, alleen hield hij er 6 anderen op na, ik zou zeggen neem het heft in eigen hand en gedraag je er ook naar, zo van: pfff jou heb ik echt niet meer nodig, wie denk je wel dat je bent, je kan toch genoeg meiden krijgen, wat doe je hier dan nog!! Als je dat zegt, probeert ie ongetwijfeld terug te krabbelen, met sorry's en dat het niet zo bedoeld is, blabla, ik ken het namelijk, heb er 4 jaar over gedaan tot ik van die gast af was, maar gewoon doen alsof het je niks boeit, en vooral niet de eerste zijn die contact zoekt. Want dan denkt hij juist dat je nog wat voor hem voelt (ook al is dat misschien wel zo, maar dat moet hij juist niet doorhebben).. ja kan me altijd PB'en meid...

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 16:45

chipieke schreef:

was ook het eerste wat ik dacht toen ik dit las, sterkte! Vriendjes zijn? Wat kunnen mannen toch klootzakken zijn zeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 16:47

Wat zijn wij vrouwen toch een stelletje idioten als het om mannen gaat he. We weten dat het niet goed is maar toch gaan we er mee door. Heel jammer.
Maar idd, je wordt hier alleen maar sterker van, en ik zou hem idd geen aandacht meer schenken! Want negatieve aandacht is ook aandacht!!!!!! Knipoog (het zijn af en toe net paarden Tong uitsteken)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 16:49

Ik zal ook echt niet de eerste zijn die contact neemt, echt niet. En ja sommige mannen menen echt dat ze alles kunnen maken.

mmmmm gelukig is mijn (verzorg) paard dan een stuk knapper.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:46

Wraakzuchtig...? Nee hoor, je bent pas ''wraakzuchtig'' als je BOVEN zijn krabbel aan de ander schrijft;

''Hier de, NU ex-vriendin van.... Twee jaar single? Nee hoor, twee jaar bij mij. Maar vanaf NU wel weer single. Pas op met deze gozer...''

Tja, vals, valser, valst... Knipoog

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 23:55

wat een rotstreek meid!
snap best dat je die tijd naief was jij was ten slotte helemaal gek op die jonge en vertrouwde er op dat je op zijn woord kon gloven ik zou zelf ook zo stom zijn denk ik....
Heel veel sterkte! ik zit momenteel ook in een rot situatie (kijk onderschrift link) dus ik voel met je mee!

Majax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 00:36

Kimonoo schreef:
chipieke schreef:

was ook het eerste wat ik dacht toen ik dit las, sterkte! Vriendjes zijn? Wat kunnen mannen toch klootzakken zijn zeg

Ook ik dacht dit als eerst, overal waar ik kijk -inclusief bij mezelf- (jongen waar het iets mee leek te worden zoende met oud en nieuw voor mn neus met een ander) lijkt het gewoon mis te gaan!

Sterkte meid! Wat een naaistreek van hem, snap dat het voelt als een mes in je rug als je zoiets leest Scheve mond gelukkig ben je van hem af en heeft ie je nu hopelijk écht overtuigd wat voor klootzak hij is en trap je niet nog een keer in zn mooie praatjes Ach gut

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 10:37

En meneer reageerde inderdaad met '' ik mag toch wel tegen haar liegen ken haar toch niet '' Ik heb zo iets gereageerd moet je over zulke dingen liegen dan, hij heeft nog heel veel dingen gezegd en hele tijd pop dit en pop dat.... heb er verder maar niet teveel opgereageerd. Hij weet in ieder geval nu wel hoe ik er over denk.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:40

Kimonoo schreef:
chipieke schreef:

Ik ook.
Sterkte ermee Ach gut

bakstertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:50

Kimonoo schreef:
chipieke schreef:

@TS: Sterkte ermee!! Mannen denken dat ze alles kunnen doen en laten wat ze willen. Maar ze hebben het mooi mis.

Mijn ex heeft het zo rond 25 november uitgemaakt. En 2 dagen later had hij al een andere vriendin. Echt ik was zo boos op hem.. Geen greintje respect hebben de mannen. Nou dan is het snel voorbij, en laat ik geen traan om ze..
Wat dat betreft ben ik ook een bitch. Ik heb ook een jongen leren kennen, klikt goed enzo. En 1ste kerstdag ging ik met hem stappen en een vriendin van mij.. En stond hij daar. komt hij op mij aflopen. Hoi alles goed. Ik heb niks tegen hem gezegt en niet aangekeken en ben weggelopen..

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 15:16

Ja sommige mannen hebben echt geen respect, gelukkig zullen neit alle mannen zo zijn en is er vast nog wel wat beters te krijgen. Heb er nu nog even geen zin in, maar ach dat komt vast wel weer. Mischien sneller dan ikzelf denk.