Oorbellen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ECM

Oorbellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 14:10

Ik weet niet of het hier hoort maarja,,,

Ik wil dus vandaag mijn eerste gaatjes laten schieten...Maar ik moet vandaag ook paardrijden...En nu zegt mijn moeder dat ik het moet uitstellen vanwege de hygiëne...Dan zegt ze bijv. stel dat je valt, en het wondje is dus nog vers dan heb je kans dat er zand inkomt....En het enige wat ik weet is dat ik deze les geen rede heb om te vallen(paarden schrikken vanwege vuurwerk of dat we gaan springen, stel dat hij weigerd ofzo...) Dus wat zou ik nou doen, ik zit zo te denken: tsja, mn moeder heeft wel gelijk maar ik heb geen rede om te vallen van mn paard...dus....wat zouden jullie kiezen??

Rianne_

Re: Oorbellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:11

Ik weet het niet, lijkt me ook niet echt fijn met je cap. Je kunt toch nog wel wachten tot morgen? Lachen Ik heb er inmiddels 3, en nog nooit last gehad van slechte hygiëne ofzo, maar goed.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:12

Ik zou ze gewoon laten schieten, ook al val je niet van je paard. Je kunt ok struikelen of met de fiets vallen, dan zou je ze nooit kunnen laten schieten.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:13

Als je zo gaat denken dan zou je nooit iets kunnen ondernemen.

Stel dat je dit..
Stel dat je zus
Stel dat je zo

Ja stel stel...

Neem lekker gaatjes!

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:13

Tsja; ik snap dat je het graag wilt! Je kunt ook een pleister op je oorbellen plakken tijdens het rijden. Zal niet charmant staan maar dan komt er ook niet zomaar zand in...

Ik heb er zelf ook nooit last van gehad (2 gaatjes)
Laatst bijgewerkt door Sammetje_ op 06-01-09 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:14

voor het rijden en na het rijden gewoon even schoonmaken en ontsmetten. en opletten dat je haren er niet aan blijven hangen Knipoog dat is pijnlijk

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:14

Toen ik mijn gaatjes liet schieten zat ik dezelfde dag nog op mijn vriend zijn paard hoor Haha! Je moet gewoon zien dat je je oren nadien heel goed proper maakt! Je mag je oorbellen de eerste maanden toch niet uitdoen, dus vuil worden ze toch altijd een beetje hoor.

Laten schieten die handel en direct gaan rijden zou ik zo zeggen Haha! Let er wel op, dat met deze koude je oren beetje pijn kunnen doen! Heb mijn gaatjes vorig jaar rond deze periode laten schieten, toen was het ook wat kouder en het deed wel beetje pijn.

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:15

Ik zou ze gewoon laten schieten, je kunt altijd nog een pleister erover heen plakken. Ik heb zelf nooit last gehad Knipoog

ECM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 14:16

L_iek schreef:
Ik zou ze gewoon laten schieten, ook al val je niet van je paard. Je kunt ok struikelen of met de fiets vallen, dan zou je ze nooit kunnen laten schieten.

Haha das waar ook! Tong uitsteken dat ik daar zelf niet op ben gekomen XD

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:16

Romytjuuh schreef:
Als je zo gaat denken dan zou je nooit iets kunnen ondernemen.

Stel dat je dit..
Stel dat je zus
Stel dat je zo

Ja stel stel...

Neem lekker gaatjes!

Inderdaad, gewoon doen!

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:18

Wel even oppassen dat je er niet met je handen aankomt als je bij de paarden bent. Ik zou ook wel even een paar uur ertussen laten, tussen het schieten en het rijden.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 21:30

Lekker laten schieten hoor, idd even goed schoonmaken en ontsmetten naderhand. Dan moet het wel goedkomen Ja