Mannen ..... alleen wanneer het ze uit komt..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Mannen ..... alleen wanneer het ze uit komt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 13:49

Hee bokkers,,
Moet het nu toch een keer van me afschrijven want ik word er zo gek van.
Heb een super leuke jongen leren keren, paar keer bij me thuis gweest.
En hij zei dat ik een hele grote kans maken hij vond me lief en perfect.
Helaas had hij nog 1 vriendin maar als dat uitging zou ik echt een grote kans maken.
Binnen 1 week nadat hij dat zei heeft hij het uitgemaakt met zijn vriendin.
Is nog 2x bij mij thuis gweest. En het was heerlijk ik genoot van alles van hem zijn aandacht hem om me heen alles gewoon.

Het was perfect ik was mezelf, hij zei dingen die zoveel met me deden.
Als ik voor de gein zei ja nu je alleen bent pak je zeker wat je pakken kan kreeg ik te horen dat hoeft toch niet ik heb jou nu toch.
We hadden niets maar hij zei zelf ik wil genieten van me leven en ik wil lol en plezier maken en plezier en lol dat heb ik nu met jou.

Gezellig smse met elkaar ga zo maar door je kent het wel.
Alles leek zo leuk zo geweldig, ik wou hem zo graag voor altijd hebben.

Toen ik hem laatste keer zei vertelde hij me dat ik te veel van hem verlangde, maar een duidelijk antwoord kreeg ik er niet op.
Dus ik ben maar gegaan. later heb ik hem nog een keer een sms gestuurd met de vraag hoezo ik te veel van hem verlangde.
Hij reageert nergens meer op..

Pff mannen ze reageren alleen wanneer het uitkomt.
En ik word gek, geef zoveel om hem heb dit nognooit gevoelt nooit in mijn relatie van 4 jaar heb ik dit gevoeld.
En nu zit ik hier maar zonder hem, hoor niets meer van hem.

Wat moet ik doen...

Grr heb net een soort van gedichtje geschreven die ik er even bij zet..

Het leven leven is niet makkelijk,
Het gene nemen wat je tegemoed komt,
Dat zal toch moeten of je het nou wilt of niet,
Degene om je heen kiezen die jij wilt kan niet altijd.

Soms valt dat zwaar, soms valt dat mee.
Mensen komen en mensen gaan,
Er zullen er maar een paar blijven bestaan,
Degene die ik wil is gegaan,
Hopelijk komt hij nog eens terug.

Soms is het gewoon ingewikkeld,
Dan weet je het even niet meer,
Je geeft al je vertrouwen aan iemand,
En dan is alles weg.

Waarom doen sommige mensen zo moeilijk,
Eerst allemaal lieve dingen zeggen,
En dan komt het ze niet meer uit en hoor je niets meer,

Je geeft ze alles, je zegt ze alles,
Ze geven je een beetje hoop,
En dan ineens is het over en waarom dat weet je niet.
Of ze dat zelf wel weten of de vraag.

Waarom zeggen ze dan niet gewoon wat er is,
Zeg op zijn minst sorry ik neem even afstand.
Maar gewoon stomweg niets meer horen dat is het poedersuiker wat er is.
Waarom vraag ik mezelf dan af....

Wat heb ik fout gedaan,
Wat ging er mis,
Vertel het me dan want dit is een heel gemis,
Ik mis jou wist je dat maar.

Sorry voor het verhaal maar moet het gewoon kwijt word er zo gek van ik snap er gewoon niets meer van.
Vriendin zegt ook. Hoe hij bij jou doet zo deed hij bij niemand. Hij is gek op je dat kun je gewoon zien.
Die band die jij met hem hebt heeft niemand met hem zegt ze.

Pfff MANNEN!!!!

Lieneke_

Re: Mannen ..... alleen wanneer het ze uit komt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:54

Mischien vind hij je wat te oprdringerig, maar durft/wil dat niet tegen je zeggen..
Hij heeft net een relatie achter de rug, mischien is het allemaal een beetje te snel gegaan voor hem..

Gewoon een beetje met rust laten, en dan komt het vanzelf allemaal wel weer!

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:56

Pff lekker frustrerend... Zeker als je zoveel voor hem voelt. Dan zeg je niet 'Jammer dan, Next!'. Mannen zijn nou eenmaal niet te begrijpen Scheve mond ... sterkte! Ach gut

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:57

Ik zou een jongen, die zegt: "ik heb nu een vriendin maar als het uitgaat maak jij een grote kans", niet eens hoeven. Dat slaat toch nergens op:S Ik ben nu al voorzien maar als ik dat kwijt ben, ga ik maar eens naar jou. Ik vind het iig een rare zaak.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:00

Helemaal eens aad1990. Een jongen die uberhaupt spreekt over " dat je een kans maakt" is niet helemaal lekker bij zijn verstand. Alsof hij een lot uit de loterij is ofzo waar je om moet vechten.

Klinkt als een jong ventje met een meerderwaardigheidscomplex die heerlijk aan het playen is Lachen

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:01

inderdaad aad1990, bij iemand die zoiets zegt, gaat bij mij een lampje branden, wat hij zijn vriendin flikte kan die ook zo bij jou doen.
Dan maar geen lief leuk vriendje.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:02

Pfoeh dat ie al zo op je had ingespeeld dat er zo'n zwaar gedicht uit voort kwam. Laat niet met je sollen hoor! Dat verhaal over dat wel of geen kans maken slaat al helemaal nergens op. Dat mág hij niet eens zeggen!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 14:03

Nou het ging al een lange tijd niet goed tussen hem en zijn vriendin. zei is voor een half jaar in het buitenland gweest. Daar is hij 1x gweest toen en toen ging het al niet meer goed.

en soms laat ik echt weken niets van me horen, Dan heb ik echt zoiets bekijk het dan lekker. En eerst smste we elke dag hup ik sms 1 dag niet kreeg ik volgende dag een sms ik had nog wel verwacht dat je gister zou smse...

En dan hoor je soms ineens weken niets. Stuur je hem een berichtje van gelukkig nieuwjaar en hoe is het nu. krijg je niets terug...

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:06

Ik denk ook dat je je een beetje te druk maakt om zo'n jongen. Snap het ook wel, want je bent gek op hem geworden.. Maar ik zou persoonlijk nooit iets willen met een jongen die zo over zijn vriendin praat en over jou, met zijn kans maken.

Wat zegt ie dan als jullie iets hebben? Tegen het volgende meisje dat zij misschien wel kans heeft als het uit is tussen jullie? Lijkt me geen fijn idee eigenlijk. Het is niet voor niets dat hij niets meer van zich laat horen, misschien is ie inmiddels alweer uitgekeken. Goed, of hij vind je inderdaad een beetje te opdringerig en zie ik het nu te zwaar in. Misschien heeft ie gewoon even tijd nodig, het is niet niks als zijn relatie net uit is natuurlijk..

Geef het de tijd en dan zie je wel wat er van komt. Gebeurt er niks, dan had het niet zo mogen zijn & dan kom je er ook wel weer over heen. Succes! Lachen

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:08

HouVanUtopia schreef:
Nou het ging al een lange tijd niet goed tussen hem en zijn vriendin. zei is voor een half jaar in het buitenland gweest. Daar is hij 1x gweest toen en toen ging het al niet meer goed.

en soms laat ik echt weken niets van me horen, Dan heb ik echt zoiets bekijk het dan lekker. En eerst smste we elke dag hup ik sms 1 dag niet kreeg ik volgende dag een sms ik had nog wel verwacht dat je gister zou smse...

En dan hoor je soms ineens weken niets. Stuur je hem een berichtje van gelukkig nieuwjaar en hoe is het nu. krijg je niets terug...

Daar kun je je conclusies toch wel uittrekken. Ik heb het zovaak gezien dat jongens, meisjes achter de hand houden, voor gevallen bij gebrek aan beter. En al die meiden konden die jongens niet loslaten want soms was hij zo lief! Krijg je alleen maar ellende van, lange nasleep en uiteindelijk laten ze je toch vallen. Het klinkt hard maarja waarom wacht je niet op degene die echt voor je gaat. Als je nu al zoveel moeite moet doen om z'n aandacht vast te houden hoe is dat dan over één jaar.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 14:14

Nja als ik dit zo lees hebben jullie ook zoveel gelijk.
EN heb ik ook al zoveel daaraan gedacht.
Al zoveel gedacht van flikker maar lekker op ga maar lekker..
Maar dan ineens komt hij weer en doet hij weer lief...

Het is allemaal zoo verward

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:21

Neem jij dan geen contact met 'm op. Laat hem gewoon, behandel hem hetzelfde als hij jou behandelt. Jij bent degene die er steeds weer intrapt. Als hij even geen ander meisje nodig heeft, komt ie weer terug bij jou.. Dat moet je niet laten gebeuren, hij gebruikt je dan alleen maar. Knipoog

Gewoon geen smsjes meer sturen, niet meer afspreken etc. Eerst even moeilijk, maar daarna zie je vanzelf in dat het beter is & dat je beter af bent zonder hem en dan mis je 'm vast niet meer. Lachen

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:51

Ik zit ook zon beetje in deze situatie.. heb super leuke jongen van de zomer leren kennen maar toen had ik zoiets van "lang leve de vrijheid" en nu weer contact mee gezocht. Supe rleuk maar hij heeft vriendin, vorige week wat afgesproken (niets gebeurd overigens) en nu spreken we volgende week weer wat af.. wil eigenlijk wel weten waar ik aan toe ben maar omdat zo ineens te vragen. Als ie bij mij is praat ie ook nooit over zn vriendin dus weet niet hoe goed het tussen hen gaat (ze hebben pas een maand iets!)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 18:11

ja dat is echt zoo irritant he..
ene kant denk ik ook van ach k ga lekker door met leven ben nog jong er zijn er nog genoeg!!!
maar hij doet zoveel met me, hij weet alles van mij. Als er iets is staat hij voor me klaar.
En pfff

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:13

HouVanUtopia schreef:
ja dat is echt zoo irritant he..
ene kant denk ik ook van ach k ga lekker door met leven ben nog jong er zijn er nog genoeg!!!
maar hij doet zoveel met me, hij weet alles van mij. Als er iets is staat hij voor me klaar.
En pfff

Daarom laat ie niks van zich horen? Lachen

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:14

Tjaa als ik heel eerlijk ben dan denk ik dat het alleen om de seks ging.. Ik begin steeds meer te denken dat mannen het niet bij 1 vrouw kunnen houden.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:15

"Als 't uit raakt maak jij wel een kans hoor"

Na die opmerking zou ik 'm dus nooit meer hoeven, ff een andere meid achter de hand houden voor als 't misgaat met de ene, daag. Rolleyes

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:15

Zo'n scharrel had ik ook, ja ik heb een vriendin. Weg mijn huis uit. Maar met nieuwjaar wel, ja het is uit, kan ik bij jou slapen. Weg ermee. Ik zou hem mooi zo laten en een andere jongen zoeken waar je geen 'kans' bij maakt, maar die echt voor jou gaat!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:17

L_iek schreef:
Zo'n scharrel had ik ook, ja ik heb een vriendin. Weg mijn huis uit. Maar met nieuwjaar wel, ja het is uit, kan ik bij jou slapen. Weg ermee. Ik zou hem mooi zo laten en een andere jongen zoeken waar je geen 'kans' bij maakt, maar die echt voor jou gaat!

Amen! Afgod Helemaal mee eens.

smillie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:21

njaa, ik ken het!
Zit ook zowat in die situatie...
Kerel in kwestie heeft mij van in het begin duidelijk gemaakt dat een relatie niet mogelijk was.
Maar als we samen iets gaan doen is het grote liefde.
Allerlei complimentjes, achteraf zeggen dat ik speciaal ben etc...
Eigenlijk mijn hoofd op hol brengen.
Ik heb hem ook gezegd dat hij mn hoofd op hol bracht.
Maar neen, hij kon geen relatie hebben, maar bleef zich hetzelfde gedragen.
Ook hij is van het, oke, nu heb ik tijd, laat ik haar es bellen.
Soms hoor je weken niet, en soms ineens smsen, telefoon, etc...

K heb uiteindelijk voor mezelf besloten hem te laten voor wat hij is.
Als hij iets van zich laat horen zal ik waarschijnlijk wel meegaan enzo
Niet omdat ik persee bij hém wil zijn, maar eerder omdat we fun hebben samen
Ik denk dat dat de beste manier is om er mee om te gaan, in mijn geval toch...
Mss dat jij dr ook iets aan hebt.
In elk geval geloof ik niet dat je echt gelukkig kan worden met zo iemand.
Als hij tijdens zijn vorige relatie al met jou aan het 'aanpappen' was,
zal hij dat dan ook niet doen als hij met jou samen is?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:28

Hij heeft je helemaal waar hij je hebben wil, smachtend en wachtend op hem.

Meis, als hij echt gek op je was geweest, was hij bij je gebleven en had hij geen twijfels gehad.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 18:46

Het klinkt zo logisch wat jullie zeg zoo kloppend...
Echt als ik dat zo lees denk ik ook van ja dat zou ik zelf ook zeggen als iemand dat zou overkomen.
Maar zo diep van binnen doet het zown zeer..

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:46

HouVanUtopia schreef:
We hadden niets maar hij zei zelf ik wil genieten van me leven en ik wil lol en plezier maken en plezier en lol dat heb ik nu met jou.

Niet rot bedoeld, maar volgens mij heeft hij wel duidelijk aangegeven dat jij alleen voor de "fun" bent, als ik het zo hoor iig. kijk maar naar de bovenstaande zin, dat zegt toch al genoeg? hij wil alleen lol en plezier maar geen relatie.

Wel balen dat je zelf zo verliefd op hem bent geworden, ik denk eerlijk gezegd dat je hem maar beter kan vergeten Ach gut Mocht hij je wel echt leuk vinden dan komt hij vanzelf wel weer aankloppen! (en dan niet alleen voor de seks Knipoog )

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:58

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 19:00

steeffie schreef:
HouVanUtopia schreef:

Niet rot bedoeld, maar volgens mij heeft hij wel duidelijk aangegeven dat jij alleen voor de "fun" bent, als ik het zo hoor iig. kijk maar naar de bovenstaande zin, dat zegt toch al genoeg? hij wil alleen lol en plezier maar geen relatie.

Wel balen dat je zelf zo verliefd op hem bent geworden, ik denk eerlijk gezegd dat je hem maar beter kan vergeten Ach gut Mocht hij je wel echt leuk vinden dan komt hij vanzelf wel weer aankloppen! (en dan niet alleen voor de seks Knipoog )

Weet je wat het ergste is? Dat met hun charme dit soort vriendjes je zo in hun greep krijgt dat je er haast niet meer van los komt en je zou nog denken dat het jouw schuld is ook nog als hij je op een bepaald moment zonder respect dumpt.