Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
... sterkte!
Het is niet voor niets dat hij niets meer van zich laat horen, misschien is ie inmiddels alweer uitgekeken. Goed, of hij vind je inderdaad een beetje te opdringerig en zie ik het nu te zwaar in. Misschien heeft ie gewoon even tijd nodig, het is niet niks als zijn relatie net uit is natuurlijk..
HouVanUtopia schreef:Nou het ging al een lange tijd niet goed tussen hem en zijn vriendin. zei is voor een half jaar in het buitenland gweest. Daar is hij 1x gweest toen en toen ging het al niet meer goed.
en soms laat ik echt weken niets van me horen, Dan heb ik echt zoiets bekijk het dan lekker. En eerst smste we elke dag hup ik sms 1 dag niet kreeg ik volgende dag een sms ik had nog wel verwacht dat je gister zou smse...
En dan hoor je soms ineens weken niets. Stuur je hem een berichtje van gelukkig nieuwjaar en hoe is het nu. krijg je niets terug...
HouVanUtopia schreef:ja dat is echt zoo irritant he..
ene kant denk ik ook van ach k ga lekker door met leven ben nog jong er zijn er nog genoeg!!!
maar hij doet zoveel met me, hij weet alles van mij. Als er iets is staat hij voor me klaar.
En pfff

L_iek schreef:Zo'n scharrel had ik ook, ja ik heb een vriendin. Weg mijn huis uit. Maar met nieuwjaar wel, ja het is uit, kan ik bij jou slapen. Weg ermee. Ik zou hem mooi zo laten en een andere jongen zoeken waar je geen 'kans' bij maakt, maar die echt voor jou gaat!
Helemaal mee eens. HouVanUtopia schreef:We hadden niets maar hij zei zelf ik wil genieten van me leven en ik wil lol en plezier maken en plezier en lol dat heb ik nu met jou.
Mocht hij je wel echt leuk vinden dan komt hij vanzelf wel weer aankloppen! (en dan niet alleen voor de seks
)
steeffie schreef:HouVanUtopia schreef:We hadden niets maar hij zei zelf ik wil genieten van me leven en ik wil lol en plezier maken en plezier en lol dat heb ik nu met jou.
Niet rot bedoeld, maar volgens mij heeft hij wel duidelijk aangegeven dat jij alleen voor de "fun" bent, als ik het zo hoor iig. kijk maar naar de bovenstaande zin, dat zegt toch al genoeg? hij wil alleen lol en plezier maar geen relatie.
Wel balen dat je zelf zo verliefd op hem bent geworden, ik denk eerlijk gezegd dat je hem maar beter kan vergetenMocht hij je wel echt leuk vinden dan komt hij vanzelf wel weer aankloppen! (en dan niet alleen voor de seks
)