Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Maar ik rij dan ook in een peugeotje 205 uit 1991 dus mocht ook wel een keer wat gebeuren
..
dat is zeker niet slecht hoor 
, en heb opzich een hele fijne auto dus die was het dik en dubbel waard!
(en dat buiten werktijd bij een monteur)

rianne1987 schreef:Zo oud is je Fiesta dan toch niet??![]()
Ik heb hier een Fiesta staan uit 1989...
Er zit nog apk op tot mei maar dan brengen we hem naar de sloop.. Door de apk zal hij dan niet meer komen.
Vorig jaar koste het me 350 euro.

. Wat het duurste was? de werkplaatskosten........... Ik ben echt ontzettend blij met mijn oude autootje, hij heeft me nog nooit in de steek gelaten!
(afkloppen)
).
Vriend de auto aan kant gezet en ff wezen kieken (hij had mij op dat moment aan de foon, zn werk-mob die op bluetooth van auto geinstalleerd was), hij stapte toen weer terug de auto in en reed maar heul voorzichtig verder....Hij zei toen van ik zal die garage mannetje die me zei dat ik hem flink op zn staart moest trappen hem zelf op zijn staart zal trappen, want het was de uitlaat die gewoon half afgebroken was en ook helemaal kapot was gegaan ... Indeed schreef:Gelukkig was alles in orde. Alleen de olie bijgevuld en een motorrubbertje vervangen, kosten? E 128 totaal. Niet slecht toch?

Liezel1 schreef:Ik vind dat toch eigenlijk wel behoorlijk bedrag voor datgene dat er met de auto gedaan is...
Mijn vriend is monteur dus die kan onze auto's op de zaak waar hij werkt altijd gratis keuren ( doet hij dus zelf) en als er wat mee is dan hebben we de onderdelen altijd met korting en hij kan alles zelf maken dus dat is reuze handig. Die 17 euro was alleen voor nieuwe ruitenwissers, en moesten nog wel paar kleine dingetjes gedaan worden maar dat was eigenlijk niks. September 2007 had ik de auto gekocht een Jeep ( Opel Frontera van 97) en je hoord vaak slechte dingen over die auto's maar ik was wel blij dat er verder niks was aan dure onderdelen!