Het fijnste wat er is.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Het fijnste wat er is.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 23:05

Lekker warm gedouched, haren eerst gewassen, toen een maskertje erin en toen nog een keer gewassen. Benen en oksels geschoren. Heerlijk fris en warm uit de douche gestapt. De handdoek gepakt die over de verwarming hing, lekker dik en warm en fluffy. Geroken, en mijn moeder had hem gewassen, dus hij was geweldig lekker ruikend. En ik bedacht me, dat zijn toch de fijne dingen in het leven. Lekker warm kunnen douchen. Een fijne warme schone handdoek.

Een warm bed, waar je je heerlijk in om kan draaien als de wekker afloopt omdat je niets hoeft te doen en hem alleen maar had gezet, OM je om te draaien.

Een vers warm broodje uit de oven, roomboter en vruchtenhagel erop.

Naar buiten kijken en 4cm sneeuw zien liggen.

Wat vind jij de fijne dingen in het leven?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Het fijnste wat er is.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:07

Daar kan ik ook ontzettend van genieten!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:09

ah heerlijk he.. krijg ook spontaan zin om te tutten met maskertjes etc Haha!

Of een warme douche nadat je gesport hebt.
of 's avonds naast de allerliefste in bed liggen, en in zijn armen in slaap vallen..

Lovers

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 23:12

Zooooo heerlijk... En dan je huid voelen gloeien...

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:15

als mn vriendje een paar dagen weg is geweest weer heerlijk in zn amen in slaap vallen en de volgende morgen nog in dezelfde houding wakker worden. dan genieten van een warme douche en de hele dag niks hoeven doen (behalve mn paardjes mja das niet erg)

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:19

Yep dat zijn idd de dingen om van te genieten,helemaal met een lange koude wandeling vooraf en een fris ruikend net verschoond dekbed na het getuttel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:23

Heerlijk inderdaad, alleen doe ik het zonder wekker omdat ik daar agresief van wordt incl hele dag durende ochtendhumeur Huilen van het lachen

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:26

heeeerlijk! eerst lekker douchen samen met vriendlief, dan in zijn armen in slaap vallen erg is niks beters.. ow was mis ik hem nu naast me in bed!

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:27

Met kerst een week met vriendlief naar een bungalowpark geweest....s'morgens ontbeten met verse broodjes,vruchtensap en koffie, daarna lekker in bad geweest, vervolgens met vriend en hond een wandeling van 2 uur in de brabantse bossen. s'avonds uiteten en daarna subtropisch zwemmen, eenmaal aangekomen in bungalow openhaardje aan en met een bord vol hapjes en een goed glas wijn op te bank tegen mijn mannetje gaan liggen. Als ik er weer aan denk....zo lekker Lachen

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:30

misschien een hele gekke deze maar ik geniet er zo van:

midden in de nacht wakker worden met ontzettende dorst!! en dan je bed uit stappen richting koelkast en dan heerlijk verse koude melk drinken en door je keel voelen stromen
aaaaaaaaaaahhhhhh heerlijk!!

of in een huilbui zitten op de bank...je grote loebas (hond, bull) op je af komt lopen zijn kop in je armen steekt en een diepe zucht slaakt
je haden op zijn koppie legt en beseft dat het allemaal nog veel erger kan maar dat je iig de liefde hebt van hetgeen waar jij ook dol op bent en jou een glimlach op je gezicht toverd

en momenteel kan ik echt genieten van mijn echo's Tong uitsteken
als ik mijn kinderen in mijn buik zie spartelen en besef dat ik iets unieks mag meemaken Knipoog

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:35

De zon op koude winterdagen
Als ik de hoek van de stallen om kom en mijn paardje naar mij staat te kijken, 'kom je me halen?' Lovers'
Wakker worden naast Jouke
Op een zomerse dag gewoon op Blue zitten in de bak, starend naar de weilanden.
Een onverwachte knuffel van bijv. m'n nichtje.

Wie 't kleine niet eert....

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:35

Ik kan echt genieten van uitslapen, wakker worden en de zon schijnt, heerlijk weer, rustig windje erbij. Geen gestress, lekker ontbijtje en lekker douchen, héérlijk!

Maar het allerlekkerste blijft toch wel een strandritje, laatst was het heel lekker weer, niet koud en niet te warm, ideaal paardrij-weer. Mensen allemaal vrolijk, willen met je praten echt superleuk! Peerd braaf, strand op, strand rustig, lekker door de pierenbadjes en een heerlijk galopje.
Geweldig, op dat soort momenten vergeet je echt even alles om je heen en ben je heerlijk met je peerd alleen. Fantastisch Haha!

jarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:38

in de ogen kijken van mn ventje en gewoon zo intens gelukkig te zijn en dan smelt ik ....

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:41

Weekend, lekker nog even omdraaien inderdaad haha, zit er doordeweeks niet bij.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 23:46

Heel gemeen, een vriend van me zit bij de landmacht, en moest vanmorgen om 5.45 op. Ik heb mijn wekker op die tijd gezet, wakker geworden, uitgezet, aan hem gedacht en verder geslapen...

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 00:10

Uitgebreid badderen met een achtergrondmuziekje, goed boek en glas canei, halverwege het bad deels leeg laten lopen en weer bijvullen met warm water.
Daarna voel ik me heerlijk rozig en relaxed, hoe gestressed ik ook was.
Helaas heb ik dat genot al 5 jaar niet meer gehad...

Ineens de neus van je verzorgpaard op je nek/schouder voelen, wetende dat hij niet echt knuffelig is.

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 01:23

Er zijn zoveel dingen waar ik van geniet.

Op een mooie dag door het bos wandelen, de geur van het groen inademend. Het heeft in de nacht geregend en alles glinsterd en ruikt zo lekker. Je hoort wat achter je en ziet twee reen het bospad oversteken. De vogeltjes zingen hun mooiste lied en je vraagt je af of ze zich speciaal voor jou zo uitsloven.

Ik kan trouwens ook helemaal warm worden van binnen als ik een mooie roofvogel zie. De blauwe kiekendief en de rode wouw bv, dan loop ik de hele dag te stuiteren.

Na zo'n wandeling kom je thuis. De honden zijn uitgeravot en liggen heerlijk te snurken op de bank. Je zit er tussen met zomers een lekker koel drankje en s'winters warme chocolademelk met een flinke dot slagroom en een scheut frangelico erin. Je hebt een lekkere film opgezet, hond is intussen met zijn kop schoot komen liggen en snurkt zachtjes door de film heen.

Als de film is afgelopen ga je lekker met je lief iets eten. Daarna loop je nog eens naar buiten om bij de paardjes te kijken. Ze knorren zachtjes en je vult het hooi aan. Je mest op je dooie gemakje even de stallen uit en de stalmuis komt even kijken of je het allemaal wel goed doet. Je zet voer en water klaar voor de avond en vertrekt weer naar binnen.
Op het moment brand de houtkachel in de hal. 3 katten liggen op de trap te soezen en een ervan haalt even speels uit als je erlangs loopt.

Nog even bokken voordat we gaan avondeten en misschien een spelletje.
Vriendlief staat lekker te kokkerellen en al die heerlijke geuren kruipen je neus in.
Dan gezellig samen eten, kaarsjes aan en licht dempen. Na het eten koffie drinken en nog wat keuvelen.

Voordat je het weet is het tijd om de paarden binnen te halen. Ze staan te trappelen van ongeduld en hebben honger. Zachte warme snuiten in je nek en het geluid van hoefgetrappel op je hielen.
Je voert ze en snuift nog even de geur van het hooi op.

Tijd voor een bad. Badolie met etherische olieen en maskertjes voor huid en haar, een goed boek en een glas wijn. Ondertussen loopt vriendje even naar binnen om je schouders te masseren.
Als je dan uitgebaddert bent, helemaal rozig in badjas naar beneden komen en in een hoekje van de bank tv kijken. Tegen elkaar aan genesteld.

Nog even een laatste ronde door de stallen (in badjas) en dan lekker in een door vriendje voorverwamd bed.

Tja zo zien mijn vrije dagen er doorgaans uit. Ik heb een heerlijk leven als ik me dat bekijk.

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 02:03

Een sigaret na een vette hap

In het eerste lentezonnetje liggen niks doen

Een sigaret na het sporten

Smorgens als je wekker gaat en vroeg op moet maar nog heel moe bent, besluiten dat je hem uitzet en lekker in je warme bed blijft zolang je wil

Een goed glas rode wijn of champagne

Een pizza na het uitgaan

Eindelijk een tukkie kunnen doen wanneer je dooodop bent

Als je echt totaal geen zin hebt om te werken, besluiten toch maar niet te gaan, en je lekker vrij bent

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 02:23

Op een vroege ochtend de paarden los laten en zien hoe ze nek aan nek racen over het pad naar de wei, kicken!!!
Nog eentje, stijf tegen je grote liefde aan inslapen en de volgende morgen dicht bij elkaar wakker worden en elkaar vertellen hoeveel je van elkaar houdt.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 02:33

Of stijf tegen je grote liefde aan in slaap vallen en midden in de nacht wakker worden met slapende armen omdat je nog steeds in diezelfde onmogelijke houding ligt Haha!

Ik kan altijd erg genieten van de 'voorjaarslucht', je weet wel, als de eerste planten gaan bloeien dan krijg je echt zo'n heerlijk luchtje buiten. Zalig, ookal vriest het nog 5 graden.

Vind het ook altijd relaxt om gewoon lekker tussen de paardjes door te lopen, aaitje hier, klopje daar en luie en argwanende blikken terug te krijgen (ik hoef toch niet aan het werk), vind het heerlijk om aan mijn paarden te zien wat ze denken, heb echt een ontzettende slimmerd lopen.

's Morgens lekker een afbakbroodje klaarmaken, kaas erop en met een bakkie koffie luieren op de bank.

Flink aangeschoten met vrienden allerlei onzin uitkramen en de volgende dag elkaar uitlachen om elkaar dan maar eens aan te kijken met een blik van; 'tjah, wie was er nu eigelijk het verste heen?'

Suleilitha; Jouw onderschrift!! ROFL Huilen van het lachen Onderschriften lezen en krom liggen, ook heerlijk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 02:38

Wat minder is is dat gevoel the day after, met een spijker in je kop!!!
Nieuwjaarsdag gingen lief en ik samen schaatsen in een natuurgebied, op sommige plekken kon het maar nét, hij heeft meer lef dan ik en toch, dan was het weer toppunt van geluk als ik had aangezet, en hem even op de kont aantikte zo van± ik ben er weer, en we joegen verder, bijna lepeltje lepeltje, ik pal achter hem in zijn slag en automatisch die slag overnemend, schaatsen, vooral op natuurijs heeft toch iets woest/erotisch, zeker weten en vroeger zeiden we niet voor niks dat een ijsliefde voor altijd was, welnu, ik ben nog altijd samen met mijn ijsliefde van meer dan een decennium terug!
Op het ijs `paste` het maar in dagelijks leven ook!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 10:31

Ik houd ook van heerlijk warm douchen, haren wassen, maskertjes etc. Haha! Dan kom je idd heerlijk de douche uit, snel afdrogen en dan schiet ik in een warme pyjama en dan meteen mijn bed in.
Dan heb ik de warmte van de douche nog bij me en is mijn bedje snel opgewarmt en ik ook. Als ik me dan omdraai dan slaap ik echt binnen 5 minuutjes Dromen

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 10:39

Vjestagirl schreef:
Lekker warm gedouched, haren eerst gewassen, toen een maskertje erin en toen nog een keer gewassen. Benen en oksels geschoren. Heerlijk fris en warm uit de douche gestapt. De handdoek gepakt die over de verwarming hing, lekker dik en warm en fluffy. Geroken, en mijn moeder had hem gewassen, dus hij was geweldig lekker ruikend. En ik bedacht me, dat zijn toch de fijne dingen in het leven. Lekker warm kunnen douchen. Een fijne warme schone handdoek.

Auw .. pijnlijk stukje. Ik kwam vanochtend beneden en vond het al zo akelig koud in huis. Toen douchen maar alleen maar ijswater!!
Dus .. iets met de ketel aan de hand, daar werd ik niet zo blij van om 6 uur 's ochtends Huilen

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 10:44

Heerlijk met de paardjes bezig zijn. Merken dat je een band krijg met je paard Lachen
Samen met mn vriend in slaap vallen.
In de Arena zitten en zien dat er door Ajax een prachtig doelpunt wordt gemaakt Lachen
Dan vervolgens op station Bijlmer Arena staan met duizenden Ajacieden die allemaal zingen dat Ajax kampioen wordt.
En dan vooral geen ruzie en knokken en rellen, iedereen gewoon gezellig en normaal met elkaar om gaan!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 10:44

Dat is balen puma, ik baal ook altijd zo als ik niet kan douchen 's ochtends. Heb dan het gevoel dat ik niet helemaal wakker ben zegmaar.
Wordt je ketel wel snel weer gemaakt?