Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
xXGRIETJEXx schreef:Dat probleem heb ik ook Noraly, heb wel begrepen dat het over de kamers en de wereld ging, maar verder?? geen idee
verootjoo schreef:er zijn toch geen mensen die dit allemaal geloven he
Marigold schreef:nieuwe wereldorde, corruptie, ongemerkt de macht overnemen, alles manipuleren, de burgers een kant op praten, misleiden, afleiden, angst aanpraten, afhankelijk maken, etc.
ik zie niet veel dingen op die site die ik nog niet wist,
en vanuit de Bijbel weet ik, en herken ik dat het deze kant op gaat.
mijn mening is: wat we ook doen, de mooie goede wereld komt nu niet terug, dat is later pas. (na de wederkomst).
en voor nu vind ik het belangrijk waakzaam te zijn, vast te houden aan principes, te leven met God.
maar, ondertussen ook leven, genieten van het leven, zoals Jezus zei: zelfs als je weet dat Ik morgen terug kom, moet je vandaag nog gewoon een boom planten. (erg vrij vertaald).
wat ik me wel al een tijd afvraag is wat dat wereldwijde geloof dan zal zijn.
ik vermoed een samensmelting van alle geloven die er nu zijn..?
verootjoo schreef:er zijn toch geen mensen die dit allemaal geloven he

Citaat:Als je dit gehele beeld op je in laat werken lijkt het plaatje dat de gevestigde media je dagelijks voorschotelt meer op Jip en Janneke dan op de realiteit. Hoewel de implicaties van het topje van deze - redelijk op harde feiten te bestuderen - ijsberg al nauwelijks te bevatten zijn, gaat het nog een paar tandjes dieper als de buitenaardse betrokkenheid aan het licht komt met zowel de ruimte-, tijd- als interdimensionale reizigers. Daar zal ik in het volgende artikel aandacht aan besteden.