Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Breda20 schreef:Het is niet legaal, maar je moet iets doen om aan je geld te komen, toch?!
Shadow0 schreef:Breda20 schreef:Het is niet legaal, maar je moet iets doen om aan je geld te komen, toch?!
Nou, liever niet dus. Juist door al die 'creatieve' oplossingen worden de regels steeds verder aangescherpt waardoor veel oprechte aanvragers veel moeilijkheden krijgen. Ik vind niet dat je de boel moet gaan bedriegen.
haike schreef:Hoi
aangezien de site van de IBgroep het hier weer eens niet doet, kunnen jullie mij misschien helpen.
Binnenkort willen mijn vriend en ik gaan samenwonen, ik trek dan bij hem in. Heb ik dan recht op een uitwonende beurs, woon immers niet bij ouders meer? En hoe kan aantonen dat daar echt woon, huurstrookje heb ik niet en hem laten tekenen zullen ze niet geloven. (heb al eerder uitwonend gestaan vanwege stage, toen nog een heel probleem geweest om uiteindelijk alles kloppend te krijgen)
Iemand hier ervaring mee?

Urielle schreef:Maar bij jullie geldt het allemaal wel? Want dan gaat er hier iemand nog eens op zijn achterste poten terug naar de IBG bellen