Winterberg - waar parkeren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miccamaaike

Winterberg - waar parkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 15:59

Komend weekend ga ik met een paar vriendinnen naar Winterberg, om daar lekker te gaan skien! Lachen
Alle uitrusting ligt al te wachten, auto is geregeld en een routekaart om er te komen (bij gebrek aan tomtom)

Nu heb ik alleen nog een vraag: Waar kun je in Winterberg het beste parkeren? Er zijn verschillende parkeerplaatsen maar het wordt mij niet helemaal duidelijk bij welk parkeerterrein je het beste vandaan kunt skien. Heeft iemand enig idee waar je je auto het beste kwijt kunt?

Alvast bedankt! Lachen

Marieke_K

Re: Winterberg - waar parkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:08

Wij zijn gewoon de hoofdstraat doorgereden en hebben aan het eind bij een hotel geparkeerd. Vandaar uit kon je zo de piste op.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 16:30

ok! dan zal het vast wel goed komen denk ik!
(meer tips zijn uiteraard welkom!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:34

Marieke_K schreef:
Wij zijn gewoon de hoofdstraat doorgereden en hebben aan het eind bij een hotel geparkeerd. Vandaar uit kon je zo de piste op.

Idd! Am Waltenberg is de hoofdstraat, aan het eind van deze weg vind je het NLse hotel 'de Brabander' welke ook een skischool heeft. Hier hebben ze een parkeerterrein voor en zit je zo op de piste! Veel plezier Lachen

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 15:06

nou het is allemaal gelukt hoor! Het was erg druk, maar heerlijk geskied (helaas wel lang wachten bij de lift) met super super mooi weer! zaterdagavond wezen nachtskien, super leuk en een stuk rustiger!