tsssssssssss

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-01 19:33

Had ik een stukje page gebouwd (alleen voor mijn foto's) wilde het niet werken. Dus ik dat stomme notetab weggeklikt en HoTMetaL pro opgestart, probleem echt in 2 sec gevonden. Doe mij maar zo'n onwijs coolies programma, die zegt tenminste: oh nee, help, je bakt er weer niets van. Dus nu doettie het, kunnen jullie een paar foto's bekijken. Voorlopig moet je helaas nog wel met je browser heen en weer gaan, maar ja, ben allang blijdat mijn HTMLertje het wel kon vinden, en dat notetab er een pokkezooi van brouwde. <!-- BBCode Start --><A HREF="http://home-2.worldonline.nl/~ef/lj/pics" TARGET="_blank">Hier</A><!-- BBCode End --> klikken svp. En nu maar hopen dat het hier ook werkt. Anders ga ik echt gillen. *oefenen*. Maar ja, daar staan dus ook een paar testjes tussen. GA nog even een paar anderen erbij zetten (deze vakantie, en anders echt heel ergens anders).

Laui

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 19:39

BTW _DE_ HTML editor is echt Allaire Homesite, echt heel cool prog. Als je wat WYSIWYG achtigs wil hebben en leuke dingen wil kunnen maken dan is DreamWeaver the way to go Lachen

Zijn alle 2 wel draken van een programma's, echt mega uitgebreid, maar wel errug leuk!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-01 19:52

doet Hotmetal ook. En tags on, en frames, en nog een heleboel andere zooi, en uitgebreid, naja, ik ga er maar niet over, het is super relax! En mijn vader maar notetabben, tss, ik ga voor de easy way to go... Kan echt alles instellen, alleen moet je soms de knopjes wel weten te vinden... Hmmz, doe ik nogal lang over. Bij Notetab is het wat overzichtelijker, maar dan komt er dus allemaal rotzooi tussen. Kan ik het weer gaan corrigeren...

Laui