al mensen aan kontschaatsen / glijden gedaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Yasmine_

al mensen aan kontschaatsen / glijden gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 12:20

nu de grond hier (waddinxveen) spekglad is , ben ik wel benieuwd of er al meer mensen aan kont schaatsen/ glijden gedaan hebben (beter bekend als vallen).

ik ben zojuist van terug weg van school geweldig onderuit gegaan, met fiets en al. Clown
het moet er geweldig uitgezien hebben. er bleef een auto staan om te kijken of het goed ging Cool terwijl ik aan het nalachen was. na ongeveer een minuut lachen opgestaan en lopend verder gegaan (ik moest nog 10 meter) en na 5 stappen voel ik mezelf weer wegglijden, gelukkig ditmaal kunnen blijven staan Pling
jammer genoeg wel mijn hak (van de schoen) kapot geschuurd maar die is te vervangen.
gelukkig was een klasgenoot net de hoek om Haha!

dus wie is er vandaag nog meer gevallen ?

Sherlock1

Re: al mensen aan kontschaatsen / glijden gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:21

ik ! de hond trok me omver hahaaha

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:23

Ik had geluk, er fietste vanochtend een meisje op het fietspad en die wilde de weg oversteken maar scheurde nogal aardig door. Ik wilde linksaf slaan en trok net op toen ze voor me langs kwam schuiven. Een behoorlijke klap. Ik schrok zelf ook, want was ik niet zo voorzichtig met optrekken, had ze tegen mijn auto gegleden. Maar ze fietste ook zo hard van het fietspad de weg op, dat het ook te verwachten was.

Maar glad was het zeker, dus er zullen wel een paar kunstglijders geweest zijn Haha!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 12:44

dat is gevaarlijk, maar het meisje zal zelf ook wel erg geschrokken zijn. denk dat je het dan niet nog eens zo snel zal doen..

@ kellieeh , ben je nog hard terecht gekomen ?

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:46

nee niet echt !! op me kont en die kan wel wat hebben hoor !! maar vriendje is met de scoot naar school. vond ik al helemaal geen prettig idee !
Maar die laat ook ff niks van zig horen zo van ben aangekomen hoor ! nee ik heb m net gebeld neemt niet op !!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 12:50

lekker geruststellend dus :S
moet wel zeggen dat bij ons merendeel van de fietspaden wel gewoon is, maar daar zal wel gestrooid zijn. het zijn vooral de kleine weggetjes die niet gedaan zijn