Herbalife?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_angela

Herbalife?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 11:51

Wie o wie gebruikt er producten van herbalife?

Ik ben 1 januari begonnen, ik hoop dat het helpt!

PinkyBubble

Re: Herbalife?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:35

een vriendin van mij gebruik thet, Ze is er wel al best wat kilos van kwijt geraakt, en dan gebruikt ze het volgens mij nog niet zo heel lang!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:37

Me moeder heeft het vroeger gebruikt, nu is mijn oom met zijn familie ermee bezig!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:41

Samy schreef:
Me moeder heeft het vroeger gebruikt, nu is mijn oom met zijn familie ermee bezig!

goede ervaringen ermee ?

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:42

Ze is wel veel afgevallen, me oom niet, paar kilo (maar die blijft gerust snioepen), me tante en neefje+nichtje gebruiken het meer als vitamine ...

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:09

Samy schreef:
Ze is wel veel afgevallen, me oom niet, paar kilo (maar die blijft gerust snioepen), me tante en neefje+nichtje gebruiken het meer als vitamine ...

hmm oke, ik zat eerst ook te denken het te gaan doen omdat die vriendin zo goede ervaring er mee heeft, je kan het zelf ook samenstellen van kruidvat eigen merk, dat is wat goedkoper, maar ik ga het gewoon eerst weer eens proberen met gezonder en regelmatiger eten, en minder ongezonde tussendoortjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:10

Het enige wat slank wordt van Herbalife is je portemonnee...

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:28

suleilitha schreef:

hahaha, dat is een ding wat zowiezo zeker is, Maar ik denk niet dat de TS doelt op zulke opmerkingen lol ( No - offens, zeker niet Lachen )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:30

Tja, verder is Herbalife niet zo gezond, je eet vloeibaar en legt daarmee je darmen compleet stil, maar dat mogen we zeker ook niet zeggen?

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 13:31

Ehm... je eet niet alleen vloeibaar.. Misschien je eerst iets meer ergens in verdiepen voordat je dingen gaat roepen.

En ik meen dat ik nergens heb gezegd dat je geen kritiek mocht leveren, dus waar je laatste opmerking op slaat begrijp ik niet helemaal..

ikbenfilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:32

suleilitha schreef:

SLuit me hier bij aan.
Jaren geleden ook eens geprobeerd vooral na mijn zwangerschap van de oudste
Portemonee werd er slank van ,ik ook wel maar als je weer normaal gaat eten
vliegt het er weer aan.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:33

suleilitha schreef:
Tja, verder is Herbalife niet zo gezond, je eet vloeibaar en legt daarmee je darmen compleet stil, maar dat mogen we zeker ook niet zeggen?

Vast wel.
Je vergeet er nog op toe te voegen dat je VEEL te weinig calorieen binnen gaat krijgen en dit vooral al schadelijk is voor je hele imuun systeem en stelsels, Niet te beginnen over dat je lichaam in een soort winterslaap gaat, en alles opslaat wat het op slaan kan.. en dan heb ik het over verkeerde vetten.
resultaat, je word 30 kilo zwaarder

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 13:36

Is dieeten eigen wel gezond?

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:37

_angela schreef:
Is dieeten eigen wel gezond?

dit soort onzinnige dieeten in mijn ogen niet.
Het enigste wat je het beste kan doen als je gezond wil afvallen is gezond en regelmatig eten, geen ongezonde tussendoortjes, en genoeg bewegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:41

Nee, diëten is niet gezond, je gewoontes kwa beweging en voedsel aanpassen is dat wel...

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:44

ja, je maaltijden verdelen over 6 momenten van de dag.. Kijk maar eens in het afval topic hier dat sticky is.. Daar kan je dagplanningkjes van andere zien hoe hun hun dag indelen kwa het eten.

Als jij 6 eetmomenten op een dag heb, blijft jou spijsvertering zn werk doen, dat is juist goed.. Als jij minder gaat eten, minder calorien binnen krijgt dan hoort, dan legt je lichaam alles stil, je spijsvertering, je imuun systeem met als resultaat, Als je dan een keer wat meer eet dan dat je normaal doet, dat het er keihard aan komt dus dat het alle vetten wat je lichaam binne krijgt, gewoon op slaat omdat je lichaam in "hongerstaking" gaat, en dat je elk griep virusje wat er voorbij zweeft, te pakken krijgt, gewoon omdat als je zo weinig kalorien binnen krijgt je lichaam veelste hard bezig is met het proberen ergens anders energie uit te hale...

edit: Zou ik je leeftijd mogen weten ? TS?

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 13:53

ehm.. Pinky bubble, wilde jij niet het cambridge dieet starten?
imo hetzelfde onzinnige dieet, en nog een tikkeltje erger!

Suleilitha: dat heb ik al gedaan, en ik beweeg over het algemeen erg veel. Ik vervang alleen mijn broodmaaltijd door een shake verder eet ik gewoon normaal. Nou ja, voor mij wordt dit normaal. Was het eerder al normaal dan was ik nooit aangekomen. Ik volg dit dieet overigens ook onder begeleiding, dus niet dat ik zomaar wat aan het doen ben.

Mijn eetpatroon:

Ontbijt: Shake

Tussendoor: Plak ontbijtkoek (of sultana, een cracker, evergreen wat je zelf lekker vind)

Tussendoor: een stuks fruit

Lunch: Shake

Tussendoor: een stuks fruit

Tussendoor: opkikker, (bv groentefit), of rauwkorst, weer net wat je zelf lekker vind.

Diner: gewone normale maaltijd met vlees/vis, groenten en aardappelen/rijst/pasta

tussendoortje naar behoefte: fruit, peperkoek, yoghurt maar alleen als je echt lekkere trek hebt.

Daarnaast drink ik alleen nog maar water of kruiden thee.
Ik voel me fitter dan ooit te voren! Ik weet niet of ik al wat ben afgevallen, maar dit vind ik al heel wat.

Nog even over mijn bewegingspatroon: ik fiets iedere dag 7 km naar mijn werk heen en terug, ik rij enkele keren per week paard, ik softbal (nu winterstop, normaal 2 keer per week) en ik fitness 2/3 keer per week.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:53

_angela schreef:
ehm.. Pinky bubble, wilde jij niet het cambridge dieet starten?
imo hetzelfde onzinnige dieet, en nog een tikkeltje erger!

Meissie, kijk ook eens naar de datum vanwanneer ik gepost heb, en de verdere reakties die ik erop gegeve heb, Als je met een argument komt, kom dan met argumenten die in JOU voordeel zijn, en je niet alleen maar ff tussen neus en lippen door leest.

Ik heb deze fout namelijk al gemaakt, god je moest eens weten wat ik allemaal gedaan heb, ik heb zelfs een soepdieet gedaan Knipoog
Laatst bijgewerkt door PinkyBubble op 07-01-09 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 13:56

het was geen aanval, ik vroeg het me gewoon af Knipoog

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:57

_angela schreef:
het was geen aanval, ik vroeg het me gewoon af Knipoog

Voortaan moet je gewoon verder lezen, voor je je dingen af gaat vragen, vaak staat het antwoord al een stukje verder dan je neusje lang is.

Hoe oud ben je eigenlijk.

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 13:59

ik ben 25 jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:00

Voor al diegenen die willen afvallen heb ik wel een andere methode, die heet EDH.

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 14:01

Eet Dagelijks Hond?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:01

Bijna goed!!
Eet De Helft. Succes gegarandeerd, en een paar liter water per dag drinken.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:02

oke, Maar neem gewoon een kijkje in het sticky forum hier, Lees de beginpost, ik denk dat je daar meer aan heb, dan die shakes..
Ik heb al zóooo veel dieeten geprobeerd, sonja bakker, soep dieet, afslankpillen, uithongeren, en weet k veel wat nog maar, nou ik ben er alleen maar zwaarder van geworden.
Kijk met gezond eten kom je ver, je voelt je dan ook gewoon beter, het duurt alleen ietsjes langer maar dat moet je er gewoon voor over hebben, want daarna heb je gewoon resultaat, en vooral om het feit dat je niet ineens hoef te switchen als je het gezonde gewicht berijkt heb wat je wilt.
Wat denk je dat er gebeurd zodra jij stopt met die shakkiejs van je ?
want neem aan dat je niet de rest van je leven die zooi ga drinke ?