Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Anders gaat hij zich helemaal benauwd voelen..
) maar dat hij het gewoon te snel vind gaan.

maarja ik zal moeten doorbijten... hoop dat ik snel duidelijkheid krijg..
Haha nou ben ik wel heel filosofisch bezig he. Nee maargoed, ik denk dat het juist goed is dat hij (en jij) overwegen wat jullie nou precies willen, wat dus betekent dat jullie relatie niet niks voor hem is. Je kan jezelf ook verliezen in zo'n relatie. Neem even de tijd voor jezelf om ook uit te zoeken wat jíj wil. Het komt goed, laat hem gewoon even los en binnen de korste keren zal hij beseffen wat hij mist

! LauraMc schreef:Toen ik je verhaal las was het eerste wat ik dacht "Meid, doe even rustig aan, waar ben je mee bezig?" Jullie hebben pas een maand, weet je hoe ontzettend kort dat is? In die periode is het echt niet gezond om zo vaak bij elkaar te zitten!
Firedancer schreef:Niet gezond?????
Het leven loopt zoals het loopt en dat geldt ook voor relaties. Mijn partner en ik hebben elkaar leren kennen en ik ben dezelfde dag nog bij hem ingetrokken... het liep gewoon allemaal zo soepel en zo vertrouwd. Er was gewoon geen sprake van dat wij niet bij elkaar zouden zijn, laat staan dat ik 's avonds naar mijn eigen huis zou gaan. Er werd niet eens over gesproken.
Ik was toen 23. Wij hebben overigens een prima relatie, zijn al 10 jaar samen en 9 jaar getrouwd.
Het kan dus wel degelijk en niet iedereen is het zelfde. En wat een ander van mijn relatie vindt of dat het niet volgens "de" maatschappelijke regeltjes is verlopen, is voor mijn echtgenoot en ik eigenlijk niet zo relevant.
chipieke schreef:een prille relatie kun je elkaar beter iets te weinig zien dan elkaar teveel zien...