Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Storm76 schreef:Ik zal morgen de verzekering bellen van de auto
Chiqa schreef:Kosten verhalen bij de tegenpartij zou je kunnen proberen, het zal iig niet onder hun WA vallen maar dat lijkt me vrij logisch.
.
. LDRD schreef:Dat zou je nog verbazen als je weet wat er wél onder valt.
. Heb onlangs nog schade door mishandeling betaald waar we helaas niet onderuit kwamen. Ik had het graag gewild hoor
. LDRD schreef:Heb onlangs nog schade door mishandeling betaald waar we helaas niet onderuit kwamen.
Chiqa schreef:Verders denk ik dat er ook een stukje civiel recht mee zal spelen, jij was er immers bij dat het gebeurde en heb er niets aan gedaan om het te voorkomen.
Wijze les, volgende keer zal een ieder anders handelen.

Chiqa schreef:LDRD schreef:Heb onlangs nog schade door mishandeling betaald waar we helaas niet onderuit kwamen.
Gut en dan vinden ze het gek dat de premie's zo hoog zijn, diep triest.
Hoe wek je vandalisme in de hand
. LDRD schreef:Uiteraard is het niet de bedoeling om dit soort dingen te dekken, maar rechters hebben nou eenmaal een ruime uitleg gegeven aan polisvoorwaarden..
. xtostarlight schreef:Kan me voorstellen dat de wet anders zegt, maar ik zou op dat moment echt NO WAY uit de auto durven stappen, als ze het ook aandurven om die rotzooi op auto's te gooien dan heb je voor hetzelfde geld vuurwerk in je gezicht