Wii online spelen ! Hoe ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Larisske

Wii online spelen ! Hoe ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 18:33

Ik wil nu graag met de Wii online spelen en zo de Mii mannetjes van mijn vrienden enzo
bij mijn Wii mannetjes als vriend zetten.Maar hoe in godsnaam moet ik dat doen ?
De Wii vind mijn ding van draadloos internet niet dat modem ding niet ? Dus dan zou ik het handmatig moeten instellen of niet ? Maar dan vraagt het mijn SSID en ik weet niet wat dat zou kunnen zijn.Ik ben goed met computers maar al die adressen IP en zo daar snap ik niets van Huilen van het lachen

Dus weet iemand wat SSID is ,hoe je achter dat SSID kan komen enz want zie hier door het bos de bomen niet meer Koe

Larisske

Re: Wii online spelen ! Hoe ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 18:59

weet iemand dit ?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:25

SSID staat voor `Service Set Identifier`. Het is een authenticatiemethode die gebruikt wordt in de IEEE 802.11-norm, de norm voor Wi-Fi. SSID maakt het mogelijk om draadloze computernetwerken van elkaar te scheiden, door elk draadloos netwerk een aparte naam (SSID) te geven.

Sorry voor de wat moeilijke uitleg, maar dat is de naam van je netwerk.

Larisske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 20:53

HorseyDude schreef:
SSID staat voor `Service Set Identifier`. Het is een authenticatiemethode die gebruikt wordt in de IEEE 802.11-norm, de norm voor Wi-Fi. SSID maakt het mogelijk om draadloze computernetwerken van elkaar te scheiden, door elk draadloos netwerk een aparte naam (SSID) te geven.

Sorry voor de wat moeilijke uitleg, maar dat is de naam van je netwerk.

ik denk Belgacom ADSL ADSL is het netwerk denk ik =P en waar haal je die 'naam'