Bokkers op zangles?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse

Bokkers op zangles?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 17:35

Ik vind zingen onwijs leuk, en ik wil eigenlijk al ontzettend lang op zangles, maar heb het tot nu toe altijd maar voor me uit geschoven.
Tot vandaag, ik weet nu zeker dat ik wil beginnen, en ik heb het geluk dat een studiegenootje/vriendinnetje ook mee wil, dat voelt al wat minder alleenig Haha!
Ik weet alleen nog niet precies wat voor les ik wil, in de zin van welke richting ik op wil enzo, maar weet wel dat ik er voor wil zorgen dat mijn stem groter wordt en dat ik meer volume krijg.

Zijn er nog meer bokkers die op zangles zitten? Vind je het leuk? En merk je ook resultaat? Lachen

joyce2

Re: Bokkers op zangles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:38

Ik heb zangles gehad en ik vond het heel leuk! Ik zong ook in een popkoor, dus we hadden met het hele koor tegelijk zangles. Super gezellig! Mis het af en toe wel, dus heb er ook over zitten denken om weer zangles te nemen. Ze helpen je je stem te verbeteren en je leert dingen zoals juist ademhalen tijdens het zingen (ademsteun). Ik zou zeggen, go for it!

Floor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:49

Ik zit al zo'n beetje vanaf mijn achtste op zangles. Op dit moment even niet omdat ik er gewoon minder tijd voor heb. Maar ik ben wel van plan om weer te gaan beginnen. Ik blijf zingen gewoon erg leuk vinden en doe het ook vaak nog, ondanks dat ik geen les meer heb. Ik heb veel resultaat gemerkt en merk dat ik nu ik geen les meer heb weer een beetje achteruit aan het gaan ben.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:55

Ja dat is idd zo, ik zong eerst veel beter dan nu, omdat ik al zo'n tijd geen zangles meer heb gehad. Ik wil nu weer ontdekken of ik nog steeds dezelfde capaciteit heb als "vroeger".