Ik ben jaloers.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendel

Ik ben jaloers.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 17:26

Pfffff ik weet wat het probleem is maar ik kan er niets aan doen....
Ik zit op dit moment in een verschrikkelijke dip....
Heb zin om de slaan, schoppen, vechten, huilen, slapen...... Ik ben gewoon een verschrikkelijk jaloers ding.

Oke dit lucht al op, maar nu waarom:

Heb dit weekend te horen gekregen dat 2 vriendinnen zwanger zijn.... Geweldig toch? Gun het ze beide van harte, maar ik...... ik wil ook.
Daar komt bij ik heb niet eens een vriend.
Die eierstokken rammelen bij mij al 5 jaar.

Ook zit het bij de paarden niet mee. Paard is gelukkig hersteld van een overbelasting en we zijn weer aan hte werk. Nu wil de eigenaresse haar verkopen.
Ik zelf heb de kans gekregen om haar over te kopen. 1500 euro. Alles incl. Ik heb het geld nu niet.
Mijn zus wil niet mee doen.
Wil wel, maar kan niet anders kunnen ze niet op vakantie.

Dat zeg ik, ik ben een ondankbaar geval.

Ik heb een schop onder mijn kont nodig en hard ook........

moonfish13

Re: Ik ben jaloers.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:28

Kan je niet wat regelen met de eigenaresse, gewoon aflossen o.i.d.?
Ik vind het ook wel meevallen eerlijk gezegt, je houd van dat paard, dan is dat niet zo heel gek.

En over die kinderwens, ja dat is niet leuk als je omgeving het wel voor elkaar heeft en jij kan partner en kindloos toekijken.
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 04-01-09 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:33

Nou, sorry maar ik vind dat je wel reden hebt om je even poedersuiker te voelen. Ook al ben je wel blij voor je vriendinnen, kan me wel voorstellen dat het even slikken is. En dat je paard weggaat en jij geen geld hebt om haar te kopen, dat is gewoon superkut!!! Mijns inziens heb je alle reden toe om even lekker een paar dagen zielig in bed te liggen ofzo hoor. Sterkte iig met alles, hopen dat er nog een oplossing komt wat betreft het paard. En een kerel voor jou, mét kinderwens zou ook fijn zijn denk ik dan he? Knipoog

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:36

Ik snap best dat je je even vervelend voelt. Soms heb je van die momenten dat het lijkt alsof alles tegenzit.
Maar jouw tijd komt nog wel, kijk naar wat je wel hebt. Als dingen moeten gebeuren, gebeuren ze wel!
En een paard op afbetaling kopen zou ik niet doen, krijg je alleen maar gedoe mee.
Zie dit verse jaar als een jaar vol mogelijkheden en kansen, er gaan vast allemaal goede en leuke dingen gebeuren.
Look at the bright site of life, ga iets leuks doen en geniet!

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 17:40

een kerel met kinderwens in welkom inderdaad. Voel me net zo'n klein kind ( stampvoetens en jankend op de grond)

Wat betrefd het paard. Zitten een aantal haken en ogen aan. Paard is al 18 jaar. Dus al een beetje op leeftijd.
Maar daar komt bij, nog zo fris als een hoentje.
Heeft nog nooit wat gemankeerd. Maar tja een risico he?

En ja ik ga toch even in winterslaap, zie het even niet zitten...

Mijn goede voornemen was ook om een leuke kerel aan de haak te slaan dit jaar, maar het lijkt wel alsof ze op zijn

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:53

nee hoor ze zijn niet op, die kom je vanzelf tegen! en als je een kindje wil, moet dat dan persé met een man? is ook nog iets om even over na te denken...
kop op, komt goed!

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 17:57

Ik heb eerder zelf al gezegt als ik voor mijn 30ste nog geen kerel heb ga ik naar de spermabank. Sta er nog steeds voor open alleen dat komt al aardig dichtbij. Ben tenslotte al 26, word dit jaar al 27. Daar komt bij, ik wil ook gezellig savonds tegen mij kerel aankruipen op de bank.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:16

Alet, waarom niet?
Als ts de eigenaar kent en het er goed mee kan vinden valt er toch wel iets te regelen?
Zet het zwart op wit in een waterdicht contract, dan lijkt het mij niet zo'n groot probleem.
je hebt het over 1500 euro niet over 15000, daarnaast hoef je geen toebehoren te kopen, want die zitten er bij.
En 18, waarom een probleem? Het paard is nog zo fit als een hoentje.
Ze zeggen toch wel eens dat als een paard 15 jaar niks heeft gemankeerd vaak hartstikke oud worden?