Opzich niet zo bijzonder, maar ze heeft gratis gevlogen als groom en had daarbij een open ticket voor de terugreis! Zo kon ze zelf bepalen wanneer ze terug kwam. Ze zat zelf inmiddels in de luxe positie om bij wijze van, nu te bellen en morgen te gaan. Daarnaast zou voor mij informeren, maar hier heb ik nooit meer wat van gehoord (ken haar ook niet zo goed dat ik hier om blijf vragen).
Ook op Bokt heb ik me rot gezocht naar diverse topics, want ik kan me herinneren dat een Bokker voor (2 á 3 jaar geleden) een advertentie had geplaatst waarin ze om grooms vroeg. Dit topic kan ik niet meer vinden en heb ook weinig tot geen nuttige topics gevonden.
Dus nu ben ik benieuwd; welke bokker heeft hier ervaring mee en zou me er het één en ander over kunnen/willen vertellen??
Hoop op nuttige reacties en/of tips!! (Als het bij "Diensten" moet, dan graag verplaatsen)
Over mezelf:
Graag zou ik namelijk zelf in de zomervakantie minimaal twee weken gaan en maximaal vier. Ik ben een harde werker en erg rustig/betrouwbaar. Daarnaast ook serieus (wel in voor een grapje hoor
) en erg leergierig. Heb op diverse stallen gewerkt (ook internationale ruiters in nl.) en heb de nodige ervaring.
Ben in het bezit van een rijbewijs BE en rijd op M-niveau.
Lijkt me een geweldige ervaring!
.