Vallen op ex-lookalikes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roane

Vallen op ex-lookalikes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-09 17:02

Ik vroeg mij af of ik de enige ben die last heeft van dit fenomeen.

Dat je dat op een terrasje zit, samen met een vriendin kijkt wat er langs komt, en alle jongens die je wel interessant zou kunnen vinden trekjes hebben van die ene jongen waar je ooit wat meehad.
Of een jongen heel leuk vinden, en dan kijk je er met een nuchtere blik naar, en opeens realiseer je je dat die jongen ergens toch wel erg op je ex lijkt...

Altijd zwarte haren, blauwe ogen, nét dat lachje, die bouw, die houding, taalgebruik...

Ik vroeg mij af of meerdere mensen daar last van hadden. Of het dan toch een kwestie van smaak is, dat je dat onbewust doet, of dat het in sommige gevallen wel erg 'toevallig' is. Lachen

raketje_

Re: Vallen op ex-lookalikes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:07

Ze zeggen dat je altijd weer op de zelfde soort mannen gaat vallen als je eerste ex. En meestal is dat ook zo.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-09 17:09

Zeggen ze dat? Nee he?
M'n ex is toch niet voor niks m'n ex? *LOL*

raketje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:10

Haha, ja ze zeggen het. En het klopt wel.Ze zullen vast wel wat anders zijn, maar er zijn trekken die op je ex zullen lijken.

Zo heb ik dat ook in mijn relatie's gehad, haha

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:11

Hmm komt me bekend voor was in spanje op vakantie was net 1,5 maand uit met me vriend, ik was dronken loopt een jongen in discotheek en ik wist echt zeker dat het me exvriend was ik die jongen omhelsd en geknuffeld dat ik zo blij was hem te zien blabla .. die jongen snapte er geen flikker van haha en was ook nog is frans dus wist egt niet wat ik tegen hem zei.. uiteindelijk volgende dag leek die nog steeds op me ex wel iets minder maar nog wel veel.. het had echt ze broer kunnen zijn haha//

Ik dnek inderdaad dat je altijd wel beetje op het zelfde soort type gaat vallen als je eerste vriendje

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:15

Jaaaa herkenbaar. Haha!

Alleen dan niet dat ze lijken op het eerste vriendje.
Ik ben ooit heeeeelemaal gék geweest van iemand & dat is een soort onverwerkte ( ? ) liefde geworden.
Daarna viel ik alleen maar op jongens die me op de één of andere manier aan hem deden denken. Nagelbijten / Gniffelen

Gelukkig ben ik daar nu overheen & ben ik alweer bijna 2 jaar gelukkig met mijn huidige vriend. [die overigens ook helemaal niet op die oude liefde lijkt] Ik zou niet anders dan mijn vriend meer willen. Haha!

Wat ik nog wel merk is dat alle jongens die ik tegen kom en ik 'wel knap' vind, wel weer allemaal trekjes hebben van die oude liefde. Scheve mond

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:17

Het enige wat mijn exen gemeen hebben is dat ze linkshandig zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:39

Maar is het dan ook niet zo,dat diegenen gewoon trekjes hebben die je sowieso al aantrekkelijk vindt?
Ik bedoel,als je valt op blonde kerels,zal je niet snel naar een Enrique type omkijken,toch??

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:43

Bij mij is het nu totaal niet zo. Misschien ook alleen maar toeval.
Mijn ex was een half buitenlandse, dus ook zwarte haren en bruine ogen.
Mijn vriend van nu is blond, en heeft hele heldere lichtblauwe ogen. Ook van karakter zijn ze alle 2 helemaal anders.
Nee, ik denk dus niet echt dat ik daar last van heb. Soms heb ik wel eens van 'Hee die ziet er goed uit!', maar verder let ik niet echt op het uiterlijk. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:55

Hm...Ik val toch,algemeen genomen,wel redelijk op dezelfde soort types. met een uitschieter her en der,maar verder...

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:03

raketje_ schreef:
Ze zeggen dat je altijd weer op de zelfde soort mannen gaat vallen als je eerste ex. En meestal is dat ook zo.

Bij mij dus echt niet, typisch geval dat mijn 1ste ex typisch geval blond met blauwe ogen was en de laatste was toch zwart haar met bruine ogen ... Tong uitsteken
Bij mij komen er geen trekjes terug, thank god ... meestal neem ik ze wel over

Justice_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:06

Mijn exen hebben dus ongeveer NIKS gemeen eigenlijk, alleen de humor Tong uitsteken

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:13

Nou ik val echt altijd wel weer op totaal verschillende typen, maar ik zal nooit op broekies vallen. Het zijn vaak wel van die macho's enzo zeg maar, ik zal nooit voor jongens vallen die heel erg lief zijn en ook zo'n uberlieve uitstraling hebben. Ik wil iemand met pit Haha!

Vaak wel macho's dus maar ze zullen nooit echt veel van elkaar weghebben qua uiterlijk, alleen zijn ze vaak wel behoorlijk breed Pling Tong uitsteken

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:35

Ik val op een bepaald type dus ze hebben altijd wel wat van elkaar weg..sportief, gezellig, mannelijk..en ik val op een rustig en zorgzaam karakter, dus ik denk wel dat mijn volgende partner op mn ex gaat lijken..maar dan iets zelfstandiger.

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:40

`Humm daar heb ik geen last van Tong uitsteken
Vroeger viel ik op lang, slank, donker haar en blauwe ogen en mijn huidige vriend is een zuid-amerikaan, denk dus klein, zwart haar, bruine ogen, donker en breed Haha!

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:44

Haha, heel herkenbaar... Maar mijn ex en ik willen elkaar allebei terug, dus komt wel weer goed. Bloos We zijn zonder ruzie uit elkaar gegaan hoor, het ging nog allemaal goed, alleen ik had een zware tijd en ik wilde hem niet 'verwaarloze' omdat hij zo goed voor mij was, dus heb ik gezegd even rustig aan te doen, tot dat het weer wat beter ging. Lachen

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:11

Bij mij klopt dat absoluut niet... het enige wat m'n exen gemeen hebben is dat ze blauwe ogen hebben Huilen van het lachen Maar verder verschillen ze als dag en nacht van elkaar.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:13

Heb ik geen last van. Ik switch een beetje Huilen van het lachen

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:15

Hier heb ik gelukkig geen last van,,

mijn eerste echte vriendje waar ik 3 jaar iets mee had was : Groot 1.90/1.95 , donkerbruin haar , blauwe ogen , wel een beetje een getinte huid maar gewoon NL , een echte macho was hij , wou niks leuks met me doen..

mijn vriend van nu waar ik in maart alweer een jaar gelukkig mee ben is : klein 1.78 , zwart haar , donker bruine ogen en 3/4 indo , wil allerlei leuke dingen met me doen , gevoelig & uberschattig !

Een ex blijft een ex daar ben ik het zeker mee eens vooral als je het zelf uitgemaakt hebt dan wil je die persoon niet meer om bepaalde manieren van hem ( gedrag ) ...

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:23

Hier ook iemand met aardig wat verschillen.

Eerste vriendje was een halve Italiaan, had ik het nooit mee moeten uitmaken Knipoog
Tweede was een blinde, blauwe ogen maar een klootzak eerste klas.
Daarna een Indo, spoorde ook niet helemaal.
Toen kwam mijn grote liefde waar ik ook mee ging trouwen.....helaas liet mij me na 7 jaar zitten voor een jonger exemplaar.(stroomde trouwens Duits bloed door)
Toen nog twee jaar een lat relatie, die ik wel probeerde om te toveren als mijn ex man (zelfde haarstijl, zelfde spijkerbroeken) maar bleek hem dus toch ook niet te zijn.
En nu getrouwd met een donkerharige met groen/grijze ogen.

Maar ze zeggen ook vaak dat meisjes/vrouwen op dezelfde types als hun vader vallen, is dat ook zo dan?
Daar ben ik me namelijk zelf echt helemaal net van bewust.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:26

Voor mij geldt dat echt niet...
Mijn vader en mijn exen/vriendjes lijken echt niet op elkaar,hihi.
Mijn 1e vriendje had donkerblond haar met wat slag en donkere ogen(erg stoer wel,lekker mannelijk).
Daarna een halve Israelische,dus donker...
Daarna nog wat donkerharigen,toen een donkerblonde met bruine ogen,ook een blonde...
Toen weer iemand die op de ex leek(die ex was/is(?)een grote liefde(geweest?)...
vanalles op zich,maar wel echt mannelijke mannen...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:33

al mijn exen hebben gezien het uiterlijk wel veel van elkaar weg
maar innerlijk verschillen ze toch wel iets Duivel

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:34

In mijn geval is t gelukkig niet zo Haha!
Ik heb een vriendin die altijd weer op zo'n zelfde soort foute man valt.. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:39

ja foute mannen...zo fout en zo verleidelijk(soms dan he.soms kan je er gewoon niks aan doen.. Lips are sealed .)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 01:27

Yup, 'vroegah' viel ik op type hufter (een vriend zei dat ik altijd viel op Polo-gassies), van die balletjes.

Ben ik vanaf gestapt, want qua karakter waren ze ook allemaal bal.