Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
manutjuh schreef:Als je ontslagen bent krijg je toch juist wél een uitkering, alleen als je zelf ontslag genomen hebt krijg je niks.
Nou dan moet je even het mailtje afwachten, ik hoop voor je dat er iets te regelen is.
) superwoman schreef:manutjuh schreef:Als je ontslagen bent krijg je toch juist wél een uitkering, alleen als je zelf ontslag genomen hebt krijg je niks.
Nou dan moet je even het mailtje afwachten, ik hoop voor je dat er iets te regelen is.
Nee, als je door jouw toedoen bent ontslagen, krijg je geen uitering. (en terecht, nog geld toe voor degene die hun best doen om ontslagen te worden)
C_arola schreef:Volgens mij hoeft hij geen ouderlijk gezag te hebben als hij de kind maar heeft erkent en dat heeft hij anders draagt het kind zijn achternaam niet.
Staat er bij de gemeente dat hij de vader is van jullie kind??
Firedancer schreef:C_arola schreef:Volgens mij hoeft hij geen ouderlijk gezag te hebben als hij de kind maar heeft erkent en dat heeft hij anders draagt het kind zijn achternaam niet.
Staat er bij de gemeente dat hij de vader is van jullie kind??
Hij hoeft GEEN ouderlijk gezag te hebben om alimentatieplichtig te zijn.
Als je een kind erkent is als zijnde van hem, dan is hij verplicht bij te dragen in het onderhoud (klinkt lekker plastisch, he?).
Het heeft niets te maken met het hebben van ouderlijk gezag, want dat heeft te maken met of hij al dan niet bevoegd is beslissingen te nemen over het wel en wee van het kind.