Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
annebe schreef:pppf lastig!
Maar ik weet een ding wel... Stop met modder gooien en laat deze ex maar even.
Hoe moeilijk dit ook is voor je vriend.
Wat gij oogst, zult gij zaaien.
En of ze al met hem was tijdens de relatie: weet je dat echt zeker? En in welke staat was de relatie toen nog tussen je vriend en de vrouw? Dat je ziek bent, zegt ze uit emotie. Dat is niet zo, maar ik vind het persoonlijk wel heel fout om met een niet-vrije man iets te beginnen. Zeker omdat ik zelf als kind de gevolgen daarvan heb mogen dragen en dat is niet te vergeten.SisLeone schreef:Ik ben het met Kiwiko eens.
Ze weet dat ze hem hier mee kwetst dus zal hier mee doorgaan.
Dat ie haar heeft gekwetst omdat hij vreemd is gegaan tijdens de zwangerschap snap ik. Vind het zelf ook niet erg netjes.
Maar goed ook al is dit gebeurd..een kind mag nooit en te nimmer ingezet worden om 'terug te pakken'. In mijn ogen doet ze dat. En de enige die uiteindelijk super de dupe hiervan is is het kind. En trust me kom het zo ontzettend vaak tegen in mijn werk.
Zoiets kan niet goed gaan. 
Tieneke schreef:SisLeone schreef:Ik ben het met Kiwiko eens.
Ze weet dat ze hem hier mee kwetst dus zal hier mee doorgaan.
Dat ie haar heeft gekwetst omdat hij vreemd is gegaan tijdens de zwangerschap snap ik. Vind het zelf ook niet erg netjes.
Maar goed ook al is dit gebeurd..een kind mag nooit en te nimmer ingezet worden om 'terug te pakken'. In mijn ogen doet ze dat. En de enige die uiteindelijk super de dupe hiervan is is het kind. En trust me kom het zo ontzettend vaak tegen in mijn werk.
Het kind werd de dupe hiervan toen hij vreemdgingZoiets kan niet goed gaan.
Ok, hoe ze nu doet, is niet netjes. Maar stel je even in de plaats: als je man je bedrogen heeft terwijl jullie samen een kind verwachtten... Zou ook niet bepaald happy happy doen. Ik zou ook verdomd verbitterd zijn. Misschien na een paar jaar dat stilletjes aan kunnen loslaten, maar aanvankelijk? Nee.
Wij weten niet wat die vrouw voelt, wat haar werkelijke bedoelingen zijn, ook al lijkt het heel duidelijk. Nu zien we het verhaal vanuit de TS haar ervaring en opvatting, maar in zoiets als dit is het zeer belangrijk om het hele verhaal te kennen van alle kanten om een oordeel te kunnen geven. Dat kennen we niet, hoeft ook niet, maar geef dan ook niet zomaar een oordeel over "het waarom" van haar acties.
ik was 7 maanden zwanger toen mijn ex verliefd werd op een ander
en ik dus letterlijk en figuurlijk op straat stond....
) Nooit gedaan.......... zelfs niet om allementatie gevraagd.