Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Clasine schreef:wat zielig zeg, dat paard vind het echt niet leuk!
je moet eens naar de reacties onder het filmpje kijken, dat figuur wordt in alle talen afgezeikt
. Maar al met al ... triest!
! sandr0 schreef:Ik vind t verbazend dat dat paard niets doet. Ik geloof als ik zo zou gaan tikken op mijn paard hij mij uiteindelijk toch even terug tikt. Maar al met al ... triest!
eenitraM schreef:nu mijn reactie. Het paard wordt niet hard geslagen. Getikt, denk dat het dier nog minder voelt dat met een zweep. Daarnaast, hoe wordt het bij kamelen of geleerd?
Pinkey schreef:eenitraM schreef:nu mijn reactie. Het paard wordt niet hard geslagen. Getikt, denk dat het dier nog minder voelt dat met een zweep. Daarnaast, hoe wordt het bij kamelen of geleerd?
precies, ik dacht dat ik de enige was die de bovenstaande reacties overdreven vind![]()
Hij wordt echt niet hard geslagen, alleen aangetikt. Hoe moet zo'n persoontje het zijn paard anders leren? (heb het niet overNL he, niet over vrijheidsdressuur. Wij weten andere manieren maar die worden nog bij lange na niet overal toegepast)
Verder ziet het paard er goed uit, want wss is dat paard die jongen's inkomen. Dits echt zo'n toeristen act.