Mise en Place??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Mise en Place??

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:14

Nu ik alweer een tijdje werkloos ben, ben ik op internet een beetje aan het rondzoeken voor werk... Nu zit ik dus met wedstrijden in 't weekend op verschillende dagen etc. Waardoor een 'vaste' weekendbaan niet echt mogelijk is... Nu zat ik bij Mice en Place op de website, dat je daar zo'n beetje zelf je uren in kunt delen door door te geven wanneer je beschikbaar bent etc. Nou is dit voor mij wel ideaal, en horeca werk vind ik ook heel erg leuk.
Zijn er hier mensen die bij M&P werken, of er ervaringen mee hebben? Lachen
Laatst bijgewerkt door Prrrr op 03-01-09 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Taalfout in titel verbeterd.

Hermelijn

Re: Mice en Place??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 11:59

Ik ben op een aantal kennismakingsavonden geweest, maar ik vond 't niks. Het klinkt wel leuk, maar je bent 'verplicht' om 20 uur per maand (geloof ik) te werken. Dus als je dat niet in het weekend kan doen, móet het doordeweeks. Verder moet je je eigen kledingpakket kopen (a ruim 100 euro), dat vond ik ook al niks. Verder waren de mensen wel heel aardig en de mogelijkheden die je hebt leuk, zo kan je cursussen volgen tot cocktailmaker e.d. en je komt op heel leuke plaatsen waar je anders niet komt (5 sterren restaurants bv).

Polaris

Re: Mice en Place??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:23

Ik werk bij Mise en Place, en het bevalt me prima Lachen
Verplicht 20uur werken is niet waar.
Richtlijn is 1 dag in de week, maar als je een keer met toetsen o.i.d. zit hoef je ook die dag niet te werken.
Ik doe trouwens events, maar volgens mij is in Eindhoven alleen horeca.

Wat ik vooral leuk vind is veel nieuwe mensen ontmoeten, en veel werkplekken zien. Je doet in korte tijd veel ervaring op. Er is hier ook altijd wel werk als je wilt, op elk uur van de dag, dus overdag of savonds maakt niet uit. Heel flexibel dus Lachen

Hermelijn

Re: Mise en Place??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:51

1 dag in de week is 24 uur per maand Knipoog

Lisetjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:56

Mijn broer heeft daar stage gelopen. Hij heeft het daar super naar zijn zin gehad en onwijs veel geleerd.
Verplicht aantal uur weet ik niet, want hij was daar bijna elke dag.

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:02

Hermelijn schreef:

Bij mij niet, ik werk meestal jobs van zo'n 5 uur. En lees de rest van mijn zin: je bent niet verplicht dat aantal dagen te werken. Als je met toetsen zit, of een drukke studie, ben je vrij om minder te werken Lachen

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:12

eefangel schreef:
Hermelijn schreef:

Bij mij niet, ik werk meestal jobs van zo'n 5 uur. En lees de rest van mijn zin: je bent niet verplicht dat aantal dagen te werken. Als je met toetsen zit, of een drukke studie, ben je vrij om minder te werken Lachen

Dat was niet wat ze toen tegen mij zeiden. Als ik eens een keer een maand niet vaak kon, was dat geen probleem, maar het moest wel gemiddeld op 1 dag per week uitkomen. Dus niet de hele tijd maar 2 dagen per maand ofzo.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:13

Volgens mij had Liza_vL het hier laatst over.

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 12:44

@Hermelijn: In Utrecht hebben ze de luxe dat ze over het algemeen genoeg mensen hebben. Ik weet dat dat niet op alle lokaties zo is. Misschien heeft dat er mee te maken? Ik heb iig nog nooit problemen met MeP gehad Lachen

Leonie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:51

Ik werk ook bij Mise en Place (samen met eefangel Knipoog).

Maar het bevalt mij prima. Ik kan zelf bepalen hoeveel ik werk. Heb namelijk zelf een vrij drukke studie en ben ook vrij druk sociaal gezien, dus ik werk vaak 1 keer in de week of minder en dan nog vaak werk van ongeveer 5 uur.
Als je vaker wil werken, kan dat zowat altijd, maar als ik 2 weken niet werk dan doen ze daar ook niet moeilijk over.

Echt heerlijk flexibel.