Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
love_JB schreef:Lijkt het net een heldere ster die knippert? Dan is het waarschijnlijk een satteliet.

Siggislief schreef:love_JB schreef:Lijkt het net een heldere ster die knippert? Dan is het waarschijnlijk een satteliet.
Ja, een hele heldere het flikkert enorm.
Sleeper schreef:Kijk eens met een verrekijker. Misschien zie je wat meer. Mijn fantasie slaat ook altijd een beetje op hol met dat soort dingen in de lucht (al denk ik ook dat het een satteliet is)
Siggislief schreef:love_JB schreef:Lijkt het net een heldere ster die knippert? Dan is het waarschijnlijk een satteliet.
Ja, een hele heldere het flikkert enorm.
Het is net een hele heldere ster.

Siggislief schreef:
Miemserik schreef:Ik woon vlakbij diemen en zie rechts onder de maan ook een fel stipje (zie m wel vaker) maar die knippert niet volgens mij
solina schreef:nou het is best groot de grootste die er tussen staan en lijkt wel of het een vliegtuig is maar blijft altijd op de zelfde plek knipperen.zou het trouwens de pooster kunnen zijn of zeg ik nu iets heel doms

Siggislief schreef:solina schreef:nou het is best groot de grootste die er tussen staan en lijkt wel of het een vliegtuig is maar blijft altijd op de zelfde plek knipperen.zou het trouwens de pooster kunnen zijn of zeg ik nu iets heel doms
Een vliegtuig heeft meer lichtjes dan 1 fel wit lampje![]()
Ik kwam net nog een vliegtuig tegen, en die vliegen wel wat harder dan dat ene stipje!