Ben ik nou gek of....?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miemserik

Ben ik nou gek of....?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 01:15

Dinsdag avond gingen we nog wat drinken met vriendinnen en een vriendin van mij heeft een een of ander aanhangsel (noem hem even Pietje) en die moest ook mee met een vriend (Jantje) van hem.
Leuk dacht ik en ik ging mee, had ik dat nou maar niet gedaan zeg Misselijk
Ik heb er een ontzettende hekel aan als mensen te dichtbij komen en helemaal als ik ze niet ken maar die Jantje wilde de hele tijd dat ik naast hem kwam zitten en dan ging hij zowat bij mij op schoot zitten en ik walgde al van zijn gedrag maar nu helemaal dus ik werd daar stront chagerijnig van.
Nou toen begon het hoor, de hele tijd banketstaaf opmerking, mij uitlachen etc. Ik heb het maar niet op gereageerd want dat vinden ze alleen maar leuker.

Komt die Jantje zojuist naar me toe op msn van ja ben je altijd zo saai etc. Dus ik zo nee maar ik houd er niet van als mensen te dichtbij komen en die poedersuiker hielpen helemaal niks gek he dat iemand dan chagerijnig word Zij zijn groot en ik is klein! En toen werd ik helemaal finaal de grond in geboord.

Dit is toch niet normaal of ligt dat nou aan mij? Ik ga voorlopig lekker niet meer uit want zij gaan toch altijd mee triest bah bah bah Misselijk

Bedankt voor het lezen Clown

anneliesdj

Re: Ben ik nou gek of....?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 01:25

Gewoon lekker laten banketstaaf, je hoeft ze toch niet te zien? Trek gewoon op met vrienden die zich wel een beetje kunnen gedragen.

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 01:42

Mja ze gaan dus om met wel leuke vriendinnen van me dus dan kan ik niet meer met hun uit omdat dat aanhangsel de hele tijd mee moet Clown
Daarbij weet ik dat ik niet de enige ben die zich aan ze irriteert maar de rest laat zich gewoon aanranden ofzo Lips are sealed

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 09:57

Dit snap ik nu niet.. Je zegt dat je niet de enige ben die zich er aan irriteert, waarom laten jullie je dan zo doen? Scheve mond Ik zou om te beginnen eens een gesprek aangaan met je vriendinnen en vertellen dat je het niet zo leuk vindt dat die 2 jongens erbij zijn. Leg gewoon uit wat je probleem is. Als dan blijkt dat er nog meerderen zijn die hen niet zo goed kunnen verdragen, kan je samen iets afspreken, dat ze er bv. niet altijd bij hoeven te zijn etc. Maar zelfs als jij de enige bent die zich aan hen irriteert, moet je je niet zomaar opzij laten zetten. Echte vriendinnen houden daar rekening mee en gaan dan ook eens weg zonder hen erbij.

Verder zou ik zeggen; laat je absolúút niet doen! Ik zou gewoon nog meegaan, want ze willen waarschijnlijk net dat je thuisblijft. Je mag hen echt hun zin niet geven. Daarbij moest ik jou zijn, had ik hen al lang eens goed op hun plaats gezet. Weet je dat ik hier zelf gewoon boos zit te worden (ik had hen namelijk zelf al zo de grond in geboord dat ze niet zouden weten waar ze kruipen moesten Nagelbijten / Gniffelen). Stuur een paar gevatte opmerkingen terug, tot ze doorhebben dat je niet me je laat sollen.

Succes ermee. En laat je avond niet door hun vergallen, zijn ze echt niet waard. Lachen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:01

Irritant zeg, zulk gedrag, logisch dat je daar pissig van wordt. Ik zou idd ook gewoon eens met je vriendinnen praten en vertellen wat je dwarszit. Als het echte vriendinnen van je zijn dan houden ze hier rekening mee, zeker als jij niet de enige bent die hier last van heeft.
Bovendien, jouw lijf is van jóu en alleen van jóu, NIEMAND heeft het recht zich aan jou op te dringen als jij dat niet wilt.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:40

Die gasten hadden aan mij een hele verkeerde gehad.
Ik pik dergelijk gedrag dus niet.

Mloui

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:48

Volgens mij vind Jantje jou gewoon leuk! En kan hij het niet hebben dat je er niet op ingaat. Het blijven mannen he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:57

Ik denk dat die Jantje al lang een afdruk van 5 rode vingertje in z'n giecheltje zou hebben als 'ie ondanks waarschuwingen zo plakkerig bij me gedaan had Nagelbijten / Gniffelen

Ik zou gewoon ff in gesprek gaan met de andere meiden als ik jou was. Goede kans dat zij er ook zat van zijn en jullie als groepje gewoon de keuze moeten maken om zonder die mannen uit te gaan..

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:58

Mloui schreef:
Volgens mij vind Jantje jou gewoon leuk! En kan hij het niet hebben dat je er niet op ingaat. Het blijven mannen he!

zoiets dacht ik eignlijk ook.
Maar dennken die mannen met zulk gedrag meiden te versieren ??? Mmm. ze moeten er toch nog maar even achter komen hoe het werkt denk ik.

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 14:30

Ik heb al met die anderen gepraat en die vinden ze ook vreselijk maar als ze er dan zijn dan halen ze hun schouders op en doen ze gewoon mee, ik kan daar echt niet bij met mijn kop, je gaat toch niet met mensen om die je achter je rug om belachelijk lopen te maken Verward
Ik denk niet dat hij mij leuk vind want hij doet het ook bij andere vriendinnen alleen ik ben de enige die er tegenin ging (ondertussen reageer ik er niks meer op want je krijgt dan toch een nutteloze discussie want als ze geen gelijk krijgen is het fiets you fiets dit fiets dat), dus ik word in het openbaar afgezeken. Maar hij is zo vies met uitgaan rijd hij onwijs ruw tegen je aan en hij moet de hele tijd ''gezellig'doen Misselijk
Er is ook nog een andere vriend van die Pietje die ook zo vervelend is die was toen niet mee maar eerder wel, toen liep ik op krukken en hij duwde mij de hele tijd omver die heb ik ook een paar keer een dreun verkocht. Maar het dringt gewoon niet tot ze door dus ik dacht slim te zijn door het te negeren maar het gaat gewoon door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 14:59

Sorry? Jij liep op krukken en hij duwde je omver????
Ik weet niet hoor, maar als de eerste de beste idioot dat doet bij mijn vriendin als ze op krukken loopt dan heeft 'ie toch een 'probleempje'. Betreffend probleempje heet dan Sonja en is vrij vervelend als ze boos is. En dat IS ze dan...

Wat een rare vriendenkring heb jij...

pandabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:08

Wat een respectloos varken zeg. Boos!
sommige mannen, bah