Ben je wel eens trots op jezelf?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Ben je wel eens trots op jezelf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-09 22:18

Hoi bokkers!
Ik vroeg me af of jullie jezelf ook wel eens heel trots gevoel hebben gevoeld. En zoja waarom dan!
Ik ben vandaag namelijk best wel trots op mezelf.Bloos

in mijn omgeving zijn heel wat mensen zijn die toch best wel 'verwend' zijn in mijn ogen en die het rijbewijs, auto, kleding, school, verzekering e.d. allemaal wel gewoon krijgen. Zelf krijg ik ook wel wat toegestopt hoor! maar ik moet er toch wel grotendeels allemaal voor werken.

Ondanks mijn drukke hbo studie/ stage/ vrijwilligerswerk/ vriendje/ vriendinnen/ hobby's, heb ik het sinds vandaag toch voor elkaar gekregen om op/ boven de helft van het geld te komen dat ik nodig heb voor mijn rijebewijs!! Het komt nu toch echt in zicht!! Ik ben er echt trots op dat ik het gewoon helemaal zelf voor elkaar heb gekregen, door toch maar weer heel wat uren in de keuken door te brengen, ook al had ik echt geen zin Tong uitsteken

Dit gaf me toch best weln trots gevoel, en ik was benieuwd waarom jullie nou trots kunnen zijn op jezelf!

levitrol

Re: Ben je wel eens trots op jezelf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:31

Dat ik Jet heb verkocht om haar gezondheid, en er zelf helemaal kapot van was, vond ik wel goed van mezelf Ja

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:32

Ik ben vandaag trots op mezelf, om een katje op te vangen, de het anders waarschijnlijk niet zal redden.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:32

Jep.. laatst .. dat ik doorgepakt heb met m'n reis naar Dubai (vriend wou opeens niet meer) nu ga ik alleen.. maar ik ga wel Haha!

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:34

Ja ik ben wel eens trots op mijzelf!
Wil niet opschepperig doen, maar heb regelmatig wel eens dat ik trots op mezelf ben..
zowel bij paardrijden wel, maar ook wel gewoon in de dagelijkse dingen zoals school enzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:38

Echt wel! Ben een van de weinige studenten met een eigen koophuis, auto en tot voor kort een eigen paard die financieel volledig onafhankelijk is.. Zonder hulp van mijn ouders oid iig..
En toch kom ik iedere maand weer rond Haha!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-09 22:50

Wauw, relaxed! dan mag je toch zeker wel trots zijn op jezelf Bloos heb je zo'n goeie baan? of werk je gewoon veel.
Monica08, snap best dat je dat vind, en ik vind dat ook echt niet opschepperig. Ik dacht in eerste instantie eerst ook aan de wat grotere dingen, maar als je het zo bekijkt, dan ben ik ook vaak gewoon even trots op mezelf, hoe ik dingen aangepakt hebt of resultaten die je terugkrijgt. Het gaat denk ik vaak om de kleine dingen Lachen .

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:53

Ik ben vandaag ook trots op mezelf! Ik volg sinds maandag het cambridge dieet en vanaf vandaag zit ik niet meer de hele dag te kijken naar eten: het makat me niks meer uit! Mijn tijd met kauwvoedsel komt wel weer!

Een paar maanden geleden was ik ook trots op mezelf omdat ik, hoe moeilijk het ook was, mezelf over de dood van Garant (paard) heb geholpen. Voor hem was het beter, ookal had ik het moeilijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:55

ChantalSmook schreef:
Wauw, relaxed! dan mag je toch zeker wel trots zijn op jezelf Bloos heb je zo'n goeie baan? of werk je gewoon veel.
Monica08, snap best dat je dat vind, en ik vind dat ook echt niet opschepperig. Ik dacht in eerste instantie eerst ook aan de wat grotere dingen, maar als je het zo bekijkt, dan ben ik ook vaak gewoon even trots op mezelf, hoe ik dingen aangepakt hebt of resultaten die je terugkrijgt. Het gaat denk ik vaak om de kleine dingen Lachen .

Ik moet er dus idd veel naast werken Lachen Nu ben ik ook aan het werk, is een relaxed en goed verdienend bijbaantje, maar dat komt doordat ik al een MBO diploma heb..

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 00:33

Als ik in mijn manische periode zit en weer eens in mijn eentje iets onverstelbaars heb gedaan.
Paar weken terug had ik "even" de keukenkastjes geverft en daarna "even" een muurschilderij in de slaapkamer op de muur geverft, 8 uur lang bezig geweest zonder te pauzeren. (ik had nog nooit eerder geverft...).

Dan ben ik wel trots ja Bloos, jammer dat mijn lichaam daarna een dikke 24 uur nodig had om te herstellen. Mijn hoofd wilt teveel, mijn lichaam houdt het alleen niet vol. Ach gut

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 00:36

Vandaag op een pony gekropen die 5 maanden ohz was. Vond het toch stiekem wel héél dapper van mezelf. Bloos

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 00:45

ben enorm trots op mijzelf dat ik nu januari 2009 kan terugkijken op een vreselijk jaar, waarin ik overspannen thuis kwam te zitten, een hele ernstige depressie kreeg, zelfs opgenomen ben geweest, elke dag zelfmoordgedachtes had, maar uiteindelijk ZELF heb gevochten tegen dit alles en mijzelf weer helemaal teruggevonden heb.

Wat ben ik trots op mijzelf!! Dit heb IK voor elkaar gekregen!
Nu nog een leuke nieuwe baan en dan gaat mijn leven weer beginnen!

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 00:46

laetitia schreef:
ben enorm trots op mijzelf dat ik nu januari 2009 kan terugkijken op een vreselijk jaar, waarin ik overspannen thuis kwam te zitten, een hele ernstige depressie kreeg, zelfs opgenomen ben geweest, elke dag zelfmoordgedachtes had, maar uiteindelijk ZELF heb gevochten tegen dit alles en mijzelf weer helemaal teruggevonden heb.

Wat ben ik trots op mijzelf!! Dit heb IK voor elkaar gekregen!
Nu nog een leuke nieuwe baan en dan gaat mijn leven weer beginnen!

Wow wat goed! ik heb diep respect voor jou en alle anderen die sterk genoeg zijn om dit te kunnen!

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 00:49

Als ik héél eerlijk ben... ben ik bijna nooit trots op mezelf... Bloos

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 00:51

MDJ schreef:

Ik zie 2 hele goede en mooie redenen in je profiel staan...

Soms heb ik het idee dat als iedereen wat makkelijker genoegen kon nemen met iets, en wat sneller gelukkig was met iets kleins, dat de wereld al een heel stuk leuker was om op te leven.

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 00:53

Klopt (jeetje schieten direct tranen in mijn ogen..)

Op hen ben ik enorm trots.. mijn kleine vent die zich er toch maar bovenop geknokt heeft ondanks zo'n zielige start..

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 00:54

Equidea schreef:
MDJ schreef:

Ik zie 2 hele goede en mooie redenen in je profiel staan...

Soms heb ik het idee dat als iedereen wat makkelijker genoegen kon nemen met iets, en wat sneller gelukkig was met iets kleins, dat de wereld al een heel stuk leuker was om op te leven.

Niks aan toe te voegen. Ja
Als je ziet waar ik al trots op ben. En die momentjes, gewoon iedere dag weer. Die maken dat ik nu tevreden naar bed ga. Aju Knipoog

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 00:56

MDJ schreef:

Op hen ben ik enorm trots.. mijn kleine vent die zich er toch maar bovenop geknokt heeft ondanks zo'n zielige start..

kijk eens aan! Haha!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 10:03

MDJ schreef:

En daar mag je zeker trots op zijn! Het leven zou inderdaad een stuk mooier zijn als je meer kon genieten van de mooie dingen.. Want tegenslagen krijgt iedereen immers te verwerken, hoe moeilijk ze ook zijn.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:06

Ik ben eigenlijk ook maar zelden trots op mijzelf, ik ben dan ook een gruwelijke perfectionist. Ik baal als ik een 7 haal op school, minder dan een 8 is gewoon niet genoeg. Ik wil dingen óf helemaal perfect doen, óf gewoon helemaal niet
En het is af en toe best heel lastig om trots op jezelf te zijn als je de lat zo vreselijk hoog legt, maar ik kan er niet veel aan doen, het zit nu eenmaal in me.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:21

Denk dat het juist goed is als je zo nu en dan trots op jezelf bent. En dan misschien net om de kleine dingetjes. Hoef je je ook niet voor te schamen vind ik. Is toch juist fijn, als je trots kunt zijn op jezelf Lachen

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:26

Ik ben trots op mezelf omdat ik als veertienjarige vorig jaar mn eerste paardje heb gekocht en een jaar erna afgelopen september er nog een bij heb gekocht, en het nu helemaal zelf allemaal onderhoud. *Voelt zich alweer ergg trots*

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:26

Ik ben op zich best vaak trots op mezelf. Lachen Omdat ik geniet van de kleine momentjes.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:29

Ik ben trots op mezelf omdat ik het toch maar voor elkaar krijg om als 21 jarige een pony, auto en huis te onderhouden. Anderhalf jaar geleden leefde ik nog lekker onder moeders vleugels, en nu doe ik alles al zelf. Het is allemaal in sneltreinvaart gegaan. Daar ben ik best wel een beetje trots op Haha!

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:31

Ik ben trots op mezelf! Waarom... omdat ik de kleine dingen die gebeuren in het leven heel erg kan waarderen en totaal niet haatdragend ben naar mensen, daar ben ik best trots op Lachen